En laita ruokaa enkä siivoa, kysyttävää?
Olen kolmen lapsen äiti ja en todellakaan tykkää siivota tai "keittää". Onnnekseni mieheni on hyvä kokkaamaan;). Ja siivouspalvelut voi ostaa. Muita samanmoisia?
Kommentit (9)
No, ei kait me muutkaan niin hirveesti. Vaikka mitä saa nykyään puolivalmiina. Lapset ja aikuiset myös ruokailevat muualla päivisin. Siivouskin hoituu itsestään, kun opettaa porukan siivoon omat jälkensä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:27"]
Onhan se kiva kun on rahaa millä teettää, onko miehes sanonut että tykkää laittaa ruokaa vai onko pakko
[/quote]
Mies todella tykkää kokata, hyvä mulle ja lapsille:). Kävi juuri kokkikurssilakin, ja osaa myös hillota:).
Ap lisää, että eineksiä ei meillä syödä (pinaattiletut poikkeus). Mieheni valinta.
Tuntuu että kaltaisiasi on aika paljon. Työskentelen joskus yksityiskodeissa ja näyttää todella pahalta joissain paikoissa. Tuota ei siis pidä yrittää jos ei ole varaa siivouttaa huusholliaan. Siivoojatkaan eivät asettele tavaroita paikoilleen vaan se pitää jokaisen itse tehdä. Tarvitaan siis kunnon vanhan ajan piika.
Kotimme on siisti, toki lapsiperheen koti. Siivoja käy kolme kertaa viikossa. Ja vaikken siivoa, niin en myöskään sotke. Ja myös muu perhe osaa laittaa tavarat paikoilleen. Siivoja ollut meillä jo 12 vuotta, joten tuntee tavat.
Joo mulla on ystäväpiirissä juuri näitä kaltaisiasi mammoja ap. Sitten lää laiskurit vielä valittaa kun on niin rankkaa maata sohvalla kaiket päivät. Tekisivät sitten edes jotain sen kaiken vapaa-ajan mutta ei, kun lapsen kanssa on niin rankkaa. Muahahah
Ap täällä. En valita vaan olen erittäin iloinen. että mies kokkaa ja varaa palkata siivooja. Olen työssäkäyvä äiti ja tosi harvoin makoilen sohvalla:). Lasten kanssa liikutaan luonnossa tosi paljon.
Hieno juttu sulle, täällä kateelliset vaan kommentoi. Itse rakastan kokkailua, olisipa mullakin varaa palkata siivoja. Siitä hommasta en tykkää yhtään. Hyvä homma teillä, kun mies tykkää kokata.
Onhan se kiva kun on rahaa millä teettää, onko miehes sanonut että tykkää laittaa ruokaa vai onko pakko