Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotossa kuinka nopeasti miehesi tulee?

Vierailija
05.09.2015 |

Kuinka nopeasti - halutessasi - miehesi tulee kun otat häneltä suihin? Oletko joskus kokeillut kauanko hän kestää jos oikein imutat menemään:)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna. kirjoitti:

Vedän esinahan taakse ja alan lipomaan terskan alla olevaa poimua ja työnnän sormen syvälle mieheni pyllyn reikään. Sitten pidän esinahkaa takana ja alan edestakaisin liikkeen suulla kieltä pyöritellen terskan alapinnalla sopivalla imulla. Arvioisin että 3-5 min ja uros karjahtelee jalat vapisten. Nielen kaiken sperman ja puristelen vielä viimeiset tipat ulos ja nuolen kullin puhtaaksi. Mieheni sanoo että kun minulla kielikoru jossa pallo että tuntuu jumalaiselta kun pallo hieroo kullin alapintaa. siksi otinkin sen kun tykkään ottaa mieheltäni suihin ja saan vuorostani mahtavaa suuseksiä häneltä.

Susanna I love you. Tuollaisen kuin saisi.

Vierailija
22/26 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen  ja  mikäli  mahdollista ;  uusi  tyttö  tekee  sen !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä susannoja saa joka lipoo, nielee,  ja vielä siistii kullin lopuksi.

Vierailija
24/26 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna. kirjoitti:

Vedän esinahan taakse ja alan lipomaan terskan alla olevaa poimua ja työnnän sormen syvälle mieheni pyllyn reikään. Sitten pidän esinahkaa takana ja alan edestakaisin liikkeen suulla kieltä pyöritellen terskan alapinnalla sopivalla imulla. Arvioisin että 3-5 min ja uros karjahtelee jalat vapisten. Nielen kaiken sperman ja puristelen vielä viimeiset tipat ulos ja nuolen kullin puhtaaksi. Mieheni sanoo että kun minulla kielikoru jossa pallo että tuntuu jumalaiselta kun pallo hieroo kullin alapintaa. siksi otinkin sen kun tykkään ottaa mieheltäni suihin ja saan vuorostani mahtavaa suuseksiä häneltä.

Susanna I love you. Tuollaisen kuin saisi.

Tiedän niin tuon tunteen kun kielellä pyörittää terskan alta samalla kun imee mutta ei liian kovaa. Kaverini ottaa suihin juuri tällä tavalla ja saa minut tulemaan nopeasti. Minä taas autan häntä lamppujen vaihdossa yms "miesten töissä "

Vierailija
25/26 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, eikä vakipano ole tähän mennessä tahtonut suihinottoa. Kuulemma aiemmat kokemukset suihinotosta eivät olleet kovin hyviä, eikä hän niistä nauttinut ennen. Ilmeisesti mä kuitenkin tein jotain oikein, kun hän kehui että oli ensimmäinen kerta kun hän oikeasti nautti suihinotosta, mutta kun hän oli lähellä tulemista hän käski lopettaa ja otti mut takaa.

Vierailija
26/26 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miestä, eikä vakipano ole tähän mennessä tahtonut suihinottoa. Kuulemma aiemmat kokemukset suihinotosta eivät olleet kovin hyviä, eikä hän niistä nauttinut ennen. Ilmeisesti mä kuitenkin tein jotain oikein, kun hän kehui että oli ensimmäinen kerta kun hän oikeasti nautti suihinotosta, mutta kun hän oli lähellä tulemista hän käski lopettaa ja otti mut takaa.

MIes voi varoa sitä, ettei tule kasvoille ilman lupaa. Kerro hänelle, että haluaisit kokeilla ottaa spermat kasvoille ja suuhun, koska se on sinusta kiihottava ajatus. Voi olla, että pääset näin ottamaan loppuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi