Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ansaitse tälläistä miestä!

Vierailija
05.09.2015 |

Itkettää ja masentaa! Mieheni on niin hirveä ja ilkeä minua kohtaan! Hän on alkoholisti ja "luvannut" vähentää juomista. No tänään hän lähti päivällä 5 aikaa ystävälleen ja sanoi että on vain tunnin eikä ota ollenkaa kaljaa. Minä jäin yksin vauvan kanssa kotiin ja kun äsken soitin hänelle kysyäkseni moneltako hän aikoo tulla, vastaus oli : "kun kello lyö X".Eli hän ei osaa sanoa. Samalla yritin kertoa että " tämä kaikki stressi, itkeminen ja univelka aiheuttaa sydänoireita minulle, voisiko tulla auttamaan minua vauvan kanssa". Vastaus oli tälläinen : "JOS MINÄ NYT TUUN NIIN LYÖN SULTA HAMPAAT SISÄÄN!! SAATANAN HULLU AKKA SOITTELEE JA SEKOILEE. V*TT* MIKÄ HULLU! KUN KOTIIN TUUN NIIN SINUT HEITÄN ULOS JA VAUVA JÄÄ SISÄLLE!" Ja sitten löi luurin. Mies ei auta ollenkaan minua! :( Pelottaa jos mies tulee ja lyö taas. Väkivaltainen on ollut minua kohtaan monta kertaan joidenka seurauksena on : 2 luuta katkennut kämmenestä, aivotärähdyksiä, hiusmurtumia, mustelmia, ilmat pihalle potkaistu jonka seurauksena suustani tuli verta. Tiedän ettei minun pitäisi olla täällä, olenkin aina lähdössä, MUTTA aina hän saa pääni käänettyä valheilla ja tyhjillä lupauksilla. Aijon lähteä huomenna äitini kyydillä pois. Miten saan pidettyä pääni etten jäisi?! Anteeksi tekstin sekavuus ja virheet.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:04"]

Saanko arvata......isokokoinen ja vahva macho-mies sinulla, kun ei kiltti ja fyysisesti heikompi viehättänyt sinua? Joko te naiset alkaisitte pikkuhiljaa oppia että ei se ole kaikki kaikessa että mies on vahva ja miehinen, joka osaa ottaa naisen lähetyssaarnaaja-asennossa.

Tsemppiä sulle kuitenkin. Kilttejä miehiäkin riittää, jos vaan kelpaavat naisille.

[/quote]

Jep, ja ne "mukava kundi" -tyyppiset kukkakepit sitten ovat ultimaattisia herrasmiehiä. Haluan uskollisen miehen, joka on kiinnostunut samoista asioista kuin minä, eli olen deittaillut lähinnä kilttejä nörttejä. Ovat aina paljastuneet katkeroiksi naisia esineellistäviksi kusipäiksi, jollaiselta sinäkin kuulostat.

Jos naiset eivät huoli sinua, se ei johdu siitä, että sinä olet liian upea ja mukava ja naiset nyt vaan tykkää hirveistä idiooteista, vaan siitä, että sinussa on jotain vikaa. Usein juuri se, että "kiltti" mies on todellisuudessa kusipää, joka vain esittää kilttiä saadakseen pillua, ja naisiin ei tuo akti uppoa.

Vierailija
22/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää: sinun ei tarvitse enää vaivata päätäsi sillä, mitä mieltä miehesi on asioista. Hän menetti oikeuden siihen silloin, kun päätti olla väkivaltainen sinua kohtaan. Tee niinkuin itse tiedät olevan oikein ja pelasta itsesi ja lapsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot tehnyt tuollasen kans lapsen...

Vierailija
24/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän ettei vauvaa satuta, se jos joku on 100% varma. Tämä on niin vaikeaa!! Miten kukaan voi satuttaa vaimoaan tai miestään? Mies taatusti nauttii siitä kun näkee minun pelkäävän.. Ap

Vierailija
25/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda numerosi ja lähde äkkiä!!

Vierailija
26/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:23"]

Sen tiedän ettei vauvaa satuta, se jos joku on 100% varma. Tämä on niin vaikeaa!! Miten kukaan voi satuttaa vaimoaan tai miestään? Mies taatusti nauttii siitä kun näkee minun pelkäävän.. Ap

[/quote]

Älä enää jahkaile siellä vaan lähde. Miehesi on hullu, sen takia pystyy satuttamaan. Ei ole turvallista jäädä.

Vierailija
27/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa joku ihana ihminen vain tulisi, ottaisi kädestäni kiinni ja auttaisi minut pois miehen luonta. Ap

Vierailija
28/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä. Myös al-anon keskusteluapu voi auttaa. Ots selvää, koska alueesi ryhmä kokoontuu. Ja siitä lähtemisestä: lähde tänään vaikka taksilla sinne äitisi luo. Äläkä mene takaisin. Miehesi on sairas. Juomista ei lopeta ennenkuin tulee hänen oma henkilökohtainen pohja vastaan. Sinua ja lastasi hän ei arvosta. Ainoa vaihtoehto on lähteä ja muuttaa erilleen. sitten kun miehesi on hankkinut sairauteensa apua ja ollut selvinpäin, voit harkita asiaa uudelleen. Mutta tuskin silloin enää haluat häntä, koska olet saanut itsetuntosi ja omanarvontunteesi takaisin

Vierailija
29/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:25"]

Kumpa joku ihana ihminen vain tulisi, ottaisi kädestäni kiinni ja auttaisi minut pois miehen luonta. Ap

[/quote]

Ei sellaista ihmistä nyt taikaiskusta tule. Eikä sun täydy koko ajan olla jonkun miehen kanssa, voi hyvänen aika. Soita sinne turvakotiin ja ne antaa toimintaohjeet, ok?

Vierailija
30/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:04"]

Saanko arvata......isokokoinen ja vahva macho-mies sinulla, kun ei kiltti ja fyysisesti heikompi viehättänyt sinua? Joko te naiset alkaisitte pikkuhiljaa oppia että ei se ole kaikki kaikessa että mies on vahva ja miehinen, joka osaa ottaa naisen lähetyssaarnaaja-asennossa.

Tsemppiä sulle kuitenkin. Kilttejä miehiäkin riittää, jos vaan kelpaavat naisille.

[/quote]

Jep, ja ne "mukava kundi" -tyyppiset kukkakepit sitten ovat ultimaattisia herrasmiehiä. Haluan uskollisen miehen, joka on kiinnostunut samoista asioista kuin minä, eli olen deittaillut lähinnä kilttejä nörttejä. Ovat aina paljastuneet katkeroiksi naisia esineellistäviksi kusipäiksi, jollaiselta sinäkin kuulostat.

Jos naiset eivät huoli sinua, se ei johdu siitä, että sinä olet liian upea ja mukava ja naiset nyt vaan tykkää hirveistä idiooteista, vaan siitä, että sinussa on jotain vikaa. Usein juuri se, että "kiltti" mies on todellisuudessa kusipää, joka vain esittää kilttiä saadakseen pillua, ja naisiin ei tuo akti uppoa.

[/quote]

Sinäkin kuulostat oikein mukavalta naiselta.

Vierailija
31/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vauvan kehitykseen vaikuttaa todella paljon kun asuu väkivaltaisesti käyttäytyvän kanssa samaa kotia. Siis vaikka vauvaa ei lyötäisi.

Vierailija
32/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:25"]

[/quote]

Ei sellaista ihmistä nyt taikaiskusta tule. Eikä sun täydy koko ajan olla jonkun miehen kanssa, voi hyvänen aika. Soita sinne turvakotiin ja ne antaa toimintaohjeet, ok?
[/quote] Sen olen päättänyt että kun miehestä pääsen, niim en enään ikinä IKINÄ tahdo ketään ihmistä lähelleni! En tahdo että minua satutetaan enään. Minulle on kehittynyt avioliiton aikana kauhea pelko miehiä kohtaan
Ap

Vierailija
33/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:25"] Kumpa joku ihana ihminen vain tulisi, ottaisi kädestäni kiinni ja auttaisi minut pois miehen luonta. Ap [/quote] Ei sellaista ihmistä nyt taikaiskusta tule. Eikä sun täydy koko ajan olla jonkun miehen kanssa, voi hyvänen aika. Soita sinne turvakotiin ja ne antaa toimintaohjeet, ok? [/quote] Sen olen päättänyt että kun miehestä pääsen, niim en enään ikinä IKINÄ tahdo ketään ihmistä lähelleni! En tahdo että minua satutetaan enään. Minulle on kehittynyt avioliiton aikana kauhea pelko miehiä kohtaan Ap

[/quote]

Joo, jonkun aikaa voi tuntua tuolta ja ehkä pidempäänkin. Mutta tärkeintä on nyt, että teet sen lähtöpäätöksen. Ja tosiaan niinkuin joku sanoikin: älä enää keskustele miehen kanssa asiasta. Et tarvitse hänen lupaansa, hän ei ole mikään auktoriteetti, jota pitäisi kuunnella. Ero riipaisee aina ja tunne epäonnistumisesta, mutta sinun tapauksessasi se on paremman elämän alku.

Vierailija
34/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on näitä naisten tekemiä aloituksia jossa mies on juoppo ja väkivaltainen ja pois lähteminen on todella vaikeaa. Kunpa kaikilla olisi joku ystävä, joka tulisi vaikka väkisin kiskomaan pois kotonta ja viemään turvaan.

Vierailija
35/35 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:23"]

[/quote]

Niin "tiesin" minäkin. Vaan toisin kävi ja lapsi on nyt terapiassa.

Sinä olet luultavasti hyvin kiltti ymmärtäjä miehelle. Ymmärtääkö hän sinua hätäsi hetkellä?Nih.

Oletko jo lapsuudessasi kaltoinkohdeltu?

Sinulta huostaanotetaan lapsi, jos jäät, sillä lapsi kärsii, vaikket tahdo uskoa sitä.

Älä näe enää miehen hyviä puolia. Vaan ota huomioon realistisesti hänen huonot puolet.

Lähde, takaan, että alkaa helpottamaan jo parin viikon päästä. Ajattele lastasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi