Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi että leikkaan hiukseni ettei muut miehet kiinnostu

Vierailija
05.09.2015 |

Olen 34v ja tässä iässä pitäisi varmaan leikkauttaa joku niin sanotusti järkevä kampaus. En vaan halua. Hiukseni ovat lapaluiden kohdalle. Perustelu oli se ettei muut miehet liiaksi kiinnostu kun näytän nuorekkaalta ja olen hoikka. Vaihtoehtona antoi että lihoisin. Meillä ei ole lapsia ja naimisissa oltu nyt 6kk.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ole ennen sanonut, mutta nyt on aika: jätä se sika!
Siis ellei tämä olisi provo.

Vierailija
2/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää taas.

Vierailija
4/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:50"]

Olen 34v ja tässä iässä pitäisi varmaan leikkauttaa joku niin sanotusti järkevä kampaus. En vaan halua. Hiukseni ovat lapaluiden kohdalle. Perustelu oli se ettei muut miehet liiaksi kiinnostu kun näytän nuorekkaalta ja olen hoikka. Vaihtoehtona antoi että lihoisin. Meillä ei ole lapsia ja naimisissa oltu nyt 6kk.

[/quote]

Miksi sinun pitäisi leikkauttaa ns järkevä kampaus? En ole koskaan tajunnut miksi pitäisi tehdä sitä tai tätä "koska se on ollut tapana".Miehesi on idiootti. Kohta se kieltää sua käymästä töissä ettei muut miehet sua nää. Miksi hitossa menit sen kanssa naimisiin???

Terkuin 40+ parisuhteellinen pitkätukka.

Vierailija
5/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

? No mies nyt on ns. perus-suomalainen sika, maalaistollo

Uskotte tai ette, tällaisia on.

ap

Vierailija
6/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:58"]

? No mies nyt on ns. perus-suomalainen sika, maalaistollo

Uskotte tai ette, tällaisia on.

ap

[/quote]

Uskotaan me. Surullista tässä on se että susta on tullut sellaisen kynnysmatto.

Vierailija
7/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Ei kuulosta terveeltä mies, aika mustasukkainen taitaa olla.

Vierailija
8/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidät hiukset sellaisina kuin itse tahdot ja hankit vähän oheissäpinää, ettei tartte turhan takia tommosta kuunnella mieheltä että on edes jotain aihetta niin ei niin mussutus harmita ja ota pataan.

Vierailija
9/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on jos muut miehet susta kiinnostuu? Ainoa millä on väliä, että itse pystyt muista miehistä erossa, kun kerran parisuhteessa oot.

Vierailija
10/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, niin todellakin neuvoisin juoksemaan karkuun vielä kun ei ole lapsia.... Noin mustasukkaisesta miehestä tulee koitumaan vielä paljon harmia. 

Vierailija
11/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas mies halusi että kasvatan pitkän tukan. Vihoin annoin periksi kun oli pitänyt lyhyttä tukkaa viimeiset 12 vuotta.

Vierailija
12/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sopisko, että pidät huivia. Ja sit kysy, että muutettaisko Iraniin niin tuntuisi jotenkin kotoisammalta.

Vierailija
13/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:50"]

[/quote]

Miksi sinun pitäisi leikkauttaa ns järkevä kampaus? En ole koskaan tajunnut miksi pitäisi tehdä sitä tai tätä "koska se on ollut tapana".Miehesi on idiootti. Kohta se kieltää sua käymästä töissä ettei muut miehet sua nää. Miksi hitossa menit sen kanssa naimisiin???

Terkuin 40+ parisuhteellinen pitkätukka.
[/quote]

Mun anoppi on 50-vuotias ja niin on nätti ja pitkähiuksinen.

Sano miehelles, että jos sä joudut leikkaan hiuksesi, niin hänen täytyy sitten kasvattaa hippitukka ja pujoparta, ettei muut naiset kiinnostu.

Vierailija
14/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi et sinä et hiuksia leikkaa. Leikatkoon mitä haluaa itseltään. Naurettavaa juosta ukon pillin mukaan.

Vierailija
15/15 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene läpi. Yksiköön mies ei kuvittelisi miesten kiinnostuksen olevan kiinni hiusten pituudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme