Voisitko muuttaa miehen/naisen perässä 400km päähän?
Kommentit (61)
Muutin jo... Ulkomaille asti ja päivääkään en ole katunut. Omakotitalo, isopiha, unelma työ, rakas mies ja lapsiakin syntyi omaan ihanaan elämåäni <3
Aina tuumasin kun tähän lähdin että kokematta en tiedä ja aina voi muuttaa takaisin, mutta kuten sanottu löysin unelmani enkä kadu hyppyä uuteen.
Jos naisella olisi tosi tosi kiree pimpsa ja peppureikä niin ehkä voisin.
Pitäis kyllä myös tykkää ottaa suihin pari kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella olisi tosi tosi kiree pimpsa ja peppureikä niin ehkä voisin.
Pitäis kyllä myös tykkää ottaa suihin pari kertaa päivässä.
Unelmanainen!
Täysin riippuvaista siitä että minne päin, ja löytyykö sieltä minulle töitä. Itään päin en lähtisi, pohjoinenkaan ei houkuttele, mutta länteen tai lounaaseen voisin lähteäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä on nähty, kun naiset muuttaa miehen perässä ja menettää kaiken. Ei työpaikkaa, ei opiskelupaikkaa, ei ystäviä/kavereita, ei tukiverkkoja, mies lähti sittenkin exänsä mukaan jne. Harvemmin miehet tekee noin uhkarohkeita päätöksiä.
Elämässä pitää ottaa vähän riskejä, muuten jumittuu sinne kotikylään loppuiäkseen ajamaan ympyrää. Tietenkin olisi hyvä suunnitella fiksusti ettei jää tyhjän päälle.
Taitaa kuitenkin olla niin, että nainen muuttaa tuossa tapauksessa kaupungista sinne tuppukylään. Harvoin kannattaa, jos siellä ei ole naiselle muuta kuin se mies.
Maallepäin muutto harvemmin kannattaa, oli kuka tahansa. Sinne vaan mökkäytyy ja eristäytyy kuitenkin lopulta ja vähentää mahdollisuuksiaan elämässä.
Ei niin ihmeellistä äijää ole olemassakaan, että kotoani sivukulmilta mihinkään muuttaisin. En lyhyttä enkä pitempää matkaa.
En. Olen muuttanut niin monta kertaa elämäni aikana, etten enää muuta yhtikästä mihinkään. Tässä olen ja pysyn.
Voisin, mutta en ihan minne tahansa. Mikään tuppukylä ei kiinnosta, kuten ei myöskään ulkomaat.
En, koska haluan olla lähellä äitiäni ja lastani. Töitä voisin tehdä etänä mistä vaan.
En. Lapset, kaverit, harrastukset, kaikki rakkaat kuviot on täällä.
Joo tietenkin ja sitten eron jälkeen muutin lasten kanssa takaisin satojen kilometrien päähän miehestä. Koska omat unelmat olivatkin kotiseudulla. Sittenkin. Huoh. Älä muuta.
En tiedä miksi sinulle vastaan, mutta kyllä, jossain päin KeskiEurooppaa asun.