Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko muuttaa miehen/naisen perässä 400km päähän?

Vierailija
23.03.2022 |

Nykyisestä paikkakunnastasi? Perustele

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muutin, 11 vuotta sitten. Ja toiseen maahan.

Nyt olen asunut täällä 10 vuotta, olemme ostaneet asunnon ja talon osto on hankkeissa.

Sain töitä pankista kun tulin tänne, ja sen jälkeen pääsin tähän firmaan jossa nyt työskentelen. Mieheni on samassa firmassa hieman eri tehtävässä.

Emme halua lapsia ja niitä meillä ei siis ole. Kolme kissaa ja koira on.  Olemme kihloissa emme naimisissa. Ehkä myöhemmin menemme ehkä vihille tai sitten ei.

Olin 21 kun tapasimme, mies 20. Tapasimme Suomessa eräillä festareilla ja siitä alkoi etäsuhde jota kesti vuoden. Sen jälkeen oli selvää että tämä on se jonka kanssa haluan elämäni jakaa ja vuokrasimme asunnon yhdessä ja myöhemmin sitten ostimme tämän jossa nyt asumme. 

En ollut seurustellut vakavasti kenenkään kanssa ennen häntä. Jonkinlaisia suhteita oli ollut mutta ketään en ollut ottanut vakavasti. en halunnut heittäytyä kenen tahansa kelkkaan vaan halusin olla varma valinnastani. Ja näin kävi.

Hetkeäkään en ole katunut, löysin sielunkumppanin. 

Sellainen tarina....Asutko jossakin päin keski- Eurooppaa?

En tiedä miksi sinulle vastaan, mutta kyllä, jossain päin KeskiEurooppaa asun.

Vierailija
42/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin jo... Ulkomaille asti ja päivääkään en ole katunut. Omakotitalo, isopiha, unelma työ, rakas mies ja lapsiakin syntyi omaan ihanaan elämåäni <3

Aina tuumasin kun tähän lähdin että kokematta en tiedä ja aina voi muuttaa takaisin, mutta kuten sanottu löysin unelmani enkä kadu hyppyä uuteen.

Vierailija
45/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen jopa näin tehnyt. 

Vierailija
46/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella olisi tosi tosi kiree pimpsa ja peppureikä niin ehkä voisin.

Pitäis kyllä myös tykkää ottaa suihin pari kertaa päivässä.

Vierailija
47/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella olisi tosi tosi kiree pimpsa ja peppureikä niin ehkä voisin.

Pitäis kyllä myös tykkää ottaa suihin pari kertaa päivässä.

Unelmanainen!

Vierailija
48/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin riippuvaista siitä että minne päin, ja löytyykö sieltä minulle töitä. Itään päin en lähtisi, pohjoinenkaan ei houkuttele, mutta länteen tai lounaaseen voisin lähteäkin. 

Vierailija
49/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän näitä on nähty, kun naiset muuttaa miehen perässä ja menettää kaiken. Ei työpaikkaa, ei opiskelupaikkaa, ei ystäviä/kavereita, ei tukiverkkoja, mies lähti sittenkin exänsä mukaan jne. Harvemmin miehet tekee noin uhkarohkeita päätöksiä.

Elämässä pitää ottaa vähän riskejä, muuten jumittuu sinne kotikylään loppuiäkseen ajamaan ympyrää. Tietenkin olisi hyvä suunnitella fiksusti ettei jää tyhjän päälle.

Taitaa kuitenkin olla niin, että nainen muuttaa tuossa tapauksessa kaupungista sinne tuppukylään. Harvoin kannattaa, jos siellä ei ole naiselle muuta kuin se mies.

Vierailija
50/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maallepäin muutto harvemmin kannattaa, oli kuka tahansa. Sinne vaan mökkäytyy ja eristäytyy kuitenkin lopulta ja vähentää mahdollisuuksiaan elämässä.

Vierailija
51/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin ihmeellistä äijää ole olemassakaan, että kotoani sivukulmilta mihinkään muuttaisin. En lyhyttä enkä pitempää matkaa.

Vierailija
52/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen muuttanut niin monta kertaa elämäni aikana, etten enää muuta yhtikästä mihinkään. Tässä olen ja pysyn. 

Vierailija
53/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta en ihan minne tahansa. Mikään tuppukylä ei kiinnosta, kuten ei myöskään ulkomaat.

Vierailija
54/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
55/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska haluan olla lähellä äitiäni ja lastani. Töitä voisin tehdä etänä mistä vaan.

Vierailija
57/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lapset, kaverit, harrastukset, kaikki rakkaat kuviot on täällä.

Vierailija
58/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin 650 kilometrin päähän.

Vierailija
59/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
60/61 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tietenkin ja sitten eron jälkeen muutin lasten kanssa takaisin satojen kilometrien päähän miehestä. Koska omat unelmat olivatkin kotiseudulla. Sittenkin. Huoh. Älä muuta.