Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä oikea araknofofia? (hämähäkkifobia)

Vierailija
05.09.2015 |

Tuttava väitti että hänellä on paha araknofobia. Tuossa vähän aikaa sitten maalasimme mökilläni saunaa kahden kesken. Hänen kädelleen tippui iso lukki niin hän siirsi sen vaan tyynesti kädestään puun lehdellä syrjään.

Sitten grillasimme seuraavana päivänä. Paikalla oli neljä tuttua miestä, minä ja tuttava. Puupenkillä oli pieni hämähäkki mistä ystäväni sai jonkun "kohtauksen" muka haukkoi henkeään ja kirkui.

Ilmiselvä esitys miehille, kuinka hän on joku heikko nainen joka pitää pelastaa :D En muutakaan järkevää selitystä keksi.

Moneen kertaan on hokenut minulle kuinka hänellä on fobia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Ilmeisesti jotain valikoivaa laatua? 

Vierailija
2/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, voikun mullakin olisi tuollainen valikoiva fobia:)

Vierailija
4/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä varmaan haetaan sitä, että lukit eivät ole hämähäkkejä.

Vierailija
5/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hämähäkkikammo. Tässä kerran mentiin autoon, mies kuskin ja minä apukuskin paikalle. Huomasin apukuskin ikkunassa langan päässä roikkumassa sellaisen 2 mm hämähäkin. Kirkaisin ja salamana syöksyin miehen syliin sinne kuskin paikalle. Mies ihmetteli vielä, että miten kummassa pystyin siitä yhtäkkiä siirtymään hänen syliinsä yli vaihdekepin yms. 

Vierailija
6/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että on erikseen lukki- ja hämähäkkifobia? :D 5, pilailet?

En pelkää kumpaakaan vakavasti, mutta lukkeja ällöän enemmän jalkojen takia.

Vierailija
7/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään lukkeja vastaan mutta hämähäkkejä vastaan on. Lukit ei pure eikä ne vipellä niin nopsaan kuin hämähäkit. Lukkeja jopa otan vapaaehtoisesti käteen ja annan tallustella siitä. Mutta lyhytjalkainen nopea ja pureva hämppis, hyi :( Lukit on jopa suloisia ja vähän "pappamaisia", ovat vaan ihan rauhassa eivätkä tunnu uhkaavilta. Hämähäkit sensijaan vipeltää nopeasti ja se tuntuu iholla ihnalta ja ne saattavat olla hyvinkin myrkyllisiä. Menee kaksi sekuntia kun hämppis vipeltää lattialta jalkaan ja purasee, sitten puremasta kärsii viikon pari ja saattaa joutua sairaalaan. Lukki löntystelee hitaasti ja sen saa laskettua kädestä heti kun haluaa, ne eivät pyri vaatteen alle.

Fobioiden eri variaatioita on yhtä paljon kuin foobikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi