Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trendikkäät naiset, mistä ostatte vaatteenne?

Vierailija
16.08.2008 |

.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendikäs ei ole sama asia kuin laadukas. Trendit vaihtelevat. H&M myy trendivaatteita halvalla, laatu ei tosin kovin usein ole hyvä.

Se, että ostaa design vaatteita Italiasta, ei tarkoita todellakaan sitä että ne olisi tehty hyvissä olosuhteissa ympäristöä kunnioittaen. Made in Italy lapulla varustetut Miu Miun, G&G jne vaatteet ovat valitettavan usein tehty laittomien siirtolaisten (kiinalaisten. afrikkalaisten) puljuissa, nälkäpalkalla karmeissa olosuhteissa. Vaikkakin Italiassa.

Itse ostan vaatteeni pääosin Stockmannilta, tosin mukavuussyistä. Ei tarvitse juosta useassa putiikissa. En siis pidä shoppailusta, mutta pidän vaatteista ja trendeistä. Yritän ostaa kestävää ja laadukasta.

Vierailija
42/50 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka ilkeää laittaa Zaran vaatteita päälle, joissa aina roikkuu langanpätkiä yms ja huutavat jo kauas, että olen halpatuotantoa pahimmasta päästä.

Ja Gina tricotissa on lumppuja! Ja asusteilla saa vanhasta vielä nuhjumman näköistä.

Itse ostan Zarasta, Nansosta, Onlysta, Marimekosta, H&M.sta, Mangosta, Vero Modasta, Vilasta, Kirppikseltä/ Huuto netistä, Stockalta (Burberry, Marco polo, Mulberry) Urheiluvaatteet Nike, Adidas, Puma, Tommy H

Takkeja on Vuokosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenditietoiset ovat vain markkinatalouden orjia. Kun joku trendsetter kertoo, että haaremihousut ovat muotia, ostavat monet heti kyseiset housut, vaikka ne oikeasti näyttävät kaikkien päällä karmeilta. Kun muotilehdessä lukee, että matalat vyötäröt ovat muotia, täytyy heti epävarmojen ihmisten pönkittää itsetuntoaan käyttämällä matalavyötäröisiä farkkuja. Seuraavana keväänä kyseisiä housuja ei voi enää käyttää, koska muodissa onkin korkeavyötäröiset housut. Taas ostetaan uudet farkut, vaikka vanhat ovat täysin ehjät ja käyttökelpoiset. Muotilehdet ja vaatefirmat vain keksivät uusia muoteja, jotta ihmiset ostavat lisää ja kuluttavat entistä enemmän luonnonvaroja!

Vierailija
44/50 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla epävarma, vaikka seuraisi muotia ja trendejä. Ihmisillä vain on erilaisia kiinnostuksen kohteita elämässä. Minusta vaatteet on ihania, mutten tietenkään pue päälleni sellaista, joka minulle ei sovi tai josta en pidä.

Pidän myös ruoasta, ja jos ruokakriitikot ylistävät jotain mielenkiintoista ravintolaa, niin kyllä minäkin sinne kipaisen. Jos ruoka ei miellytä, en mene sinne enää toiste.

Sama pätee kirjoihin. Rakastan lukemista, ja jos näen hyvän kirja-arvostelun niin saatan hyvinkin lukaista juuri sen kirjan. Ja jos kirjailija miellytti, luen todennäköisesti muutakin hänen tuotantoaan.

Mielestäni en ole epävarma, en edes mielikuvitukseton. Pidän vain uusista kivoista asioista ja estetiikasta :).

30

Vierailija
45/50 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain niin on, että valitettavasti edes kallis hinta ei välttämättä takaa hyvää laatua ja sitä, että tuotteet on valmistettu inhimillisissä työoloissa. Itse olen pannut merkille, että jotkut naiset näyttävät upeilta ja trendikkäiltä vaikka jätesäkki päällään (itse en valitettavasti ko ryhmään lukeudu). Tosin olen kiitollinen siitä, että ylipäätään ei tarvitse palella ;)

Vierailija
46/50 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin kyllä se vaan on niin, että samoissa kiinalaisissa ja intialaisissa hikipajoissa ne kaikki rätit valmistetaan oli ne sitten merkkivaatteita tai halpiskamaa. Joten sinänsä ihan sama, mistä vaatteensa ostaa. Jos haluaa maksaa brändistä extraa niin mikäs siinä, onhan se aina kiva signaali omasta statuksesta - hei kattokaa, jos nyt edes tunnistatte hyvää, nimittäin mulla on varaa.

Vierailija
47/50 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, usein merkkivaatteet saatetaan valmistaa ihan samoissa tehtaissa halpisten kanssa. Mutta kyllä ne materiaalit silti ovat laadukkaampia kuin merkittömien.

Vierailija
48/50 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyräävät ja ne kattavat varmaan 80% markkinoista. Että se siitä yksilöllisyydestä.

Toisaalta, olemmeko me ihmiset nyt sitten niin yksilöllisiä oikeasti - ja voihan sitä esittää muille muutenkin kuin pukeutumisen avulla, vaikka ensivaikutelma onkin tärkeä.

Vierailija
49/50 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittaa mennen tullen Espritin trikoot. Ainakin laadussa ja ulkonäössäkin. Eivät mitenkään tanttamaisia.

Vierailija
50/50 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sama kuin halpa/kallis/laadukas/huono/kaunis/ruma. Trendikkäitä vaatteita saa useimmista kaupoista, mutta laatu, hinta ym. seikat vaihtelevatkin sitten suuresti.

Itse kyllä seuraan muotia ja trendejä, mutta en todellakaan osta kaikkea vaan poimin joukosta ne jotka istuvat omaan tyyliini parhaiten. En pidä itseäni trensikkäänä pukeutujana.