Trendikkäät naiset, mistä ostatte vaatteenne?
Kommentit (50)
ei kai niita Suomessa tietaakseni myyda, koska ei mikaan GAP-ketjun liikkeista ole Suomeen rantautunut.
maksamaan huonosta laadusta suomalaisia hintoja. Perusvaatteet (trikoot, farkut, alusvaatteet) H&M tai vastaavasta.
Totesin juuri että kaapissa on vain 2 paitaa, 3 housut ja 2 jakkua mitkä on suomesta hankittuja! Kengistä vain talvisaappaat täältä, nilkkurit ja pikkukengät sekä laukut maailmalta. Yksilöllistä ja tyylikästä!
Sehän on yläasteikäisten ostospaikka!
Olen tainnut ostaa espanjasta ja ranskasta, ja ovat ihan lemppareitani, mutta vasta myöhemmin tajusin että vaatteet olivat samaa merkkiä. Onko nettikauppaa, yritin googlata mutten löytänyt
kiitos
Kengät onkin sitten toinen juttu...lempimerkki puuttuu, jolta löytyisi aina takuuvarmasti hyvinistuvat kengät.
Minä olen nuori, en juokse trendien perässä mutta siltikin pidän noita mainittuja paikkoja todella tylsinä massamuoti-kauppoina...
Siksi ompelen ja neulon paljon itse ja teen ostoksia kirppareilta, esim. Arolan neuleita löytyy joskus ja ne olivat laadukkaita - muotonneulottuja hyvistä raaka-aineista. Willanan neuleet ovat myös mieleisiäni.
Trendejä ei voi kukaan välttää, sillä jo materiaalien valmistusta ohjaavat trendit ja trendiennusteet.
Taikin myyjäisistä yms. tapahtumista?
Design discritin pienistä myymälöistä Etelä-Helsingistä?
mainitsemasi NANSO SE VASTA TANTTATYYLIÄ ONKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Espritillä ihania, värikkäitä klassisia juttuja....
musta on iha idiootti touhua ostaa vaate vaan siks että se on kallis kato sellaset ihmiset ostaa sellasia vaatteita jotka on kalliita ei välttämättä tajua hyvän näkösen päälle mitään..eli kyl kirppikseltä löytää joskus ihania löytöjä ja gina tricot on hyvä kauppa samoin only siellä on ihan siistejä..mut se on ihan sama jos ei tajua tyyliään ni menit sitte ihan mihin vaan ja ostat jotain mikä ei sulle passaa ni sillon susta ei saa tyylikästä tekemälläkään,mieti eka millasen tyylin haluat ja sitte kattelet sellasia vaatteita tsemppiii
ja samanlaista arpomista se on kuin esim. HM:n nettikaupasta tilatessa. Osa tuotteista vastaa odotuksia, osa ei.
Rohkaisisin kuitenkin kokeilemaan ko. putiikkia, jos kokeilet ensiks vaikka jotain asusteita tai halvempia perusvaatteita.
En vaan ole löytänyt niitä Suomesta, missä niitä myydään?
Kivoja merkkejä ovat myös Carroll, Sym ja By Malene Birger.
koska seuraavalla kaudella ne ei ole enää muodissa! Miksi pulittaa kauheita summia merkkivaatteista jotka ei oo ens vuonna muodissa??
Mä ostan trendivaatteeni h&m:ltä, Zarasta, Mangosta, Pimkiestä (ei löydy Suomesta), Onlysta yms.
ERI ASIA on sitten muodikkaat perusvaatekappaleet joita voi käyttää monta vuotta. Ne kannattaa ostaa vähän laadukkaampina.
Ostin muuten Max Maran ylipolven ulottuvat sukat tuossa ennen joulua, maksoivat yli 20 euroa. Olivat parin pesun jälkeen ihan nukkaiset. Eli merkkikään ei aina takaa laatua.
Onko joku tilannut ja onko koot olleet sopivia?
www notonthehighstreet com
www toast co uk
www laredoute fr (joka kuulemma ranskan tai ruotsinkielisiltä sivuilta tilatessa toimittaa Suomeenkin)
www promod eu
Onko joku tilannut ja onko koot olleet sopivia?
www notonthehighstreet com
www toast co uk
www laredoute fr (joka kuulemma ranskan tai ruotsinkielisiltä sivuilta tilatessa toimittaa Suomeenkin)
www promod eu
tai kerran vuodessa Kaapelitehtaalla "design markkinat". Siellä tekee löytöjä, esim. Lumi-merkin laukkuja, ja nuorien suunnittelijoiden vaatteita. Itse tykästyin Kirsi Lillen vaatteisiin.
H&M:stä ja Ed Hardylta. Joitain mustia kietaisumekkoja on Marco Polon ja Gantin mallistosta. Tyylini on rock-henkisen trendikäs. Myös JC:stä ja Spirit Storesta välillä tarttuu jotain mukaan. Ikää 29-v.
20-v opiskelija ja 40-v bisnesnainen voivat käsittää "trendikkyyden" vähän eri lailla. He varmasti myös shoppailevat eri liikkeissä. Se opiskelija käy Pimkiessa ja Onlyssa, ja se bisnesnainen marssii Max Maraan tai Andiataan.