Mitähän h***ettiä taas VAUVASTA VESIMAKSU??
Siis millä perusteilla taloyhtiö kiskoo nyt sitten 2kk vauvasta vesimaksua ? Eihän 2kk edes käytä vettä! Ihanko oikeasti tämä on pakko maksaa vai voiko valittaa jonnekin? Haiskahtaa huijaukselta. :/
Kommentit (71)
Vesimaksun periminen henkilöluvun perusteella on epäoikeudenmukaista. Kun koko taloyhtiöön vaihdetaan huoneistokohtaiset vesimittarit, maksetaan kulutuksen mukaan, mikä on oikein.
Ajatelkaas, että se sinkkunaapuri, jolla on niitä vasikankokoisia koiria 4 kpl, maksaa vain yhden vesimaksun.
Vesimaksu ei mene sen mukaan, kuka pesee vaan henkilömäärän mukaan. Kaikki kai voisi ilmoittaa, että MINÄ pesen vielä miehen munatkin ja yksi vesimaksu kiitos ; DD
Eikös sun vauva ole ihminen? Maksu menee jokaisesta ihmisestä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:37"]Ja millä peset mahdolliset tutit, tuttipullot, vaatteet yms?
[/quote]
Niin, MINÄ pesen ei vauva. Minä sitä vettä käytän kun vauva ei osaa joten kuuluu minun veteeni jonka pitäisi olla rajaton kiinteään hintaan. Ap
[/quote]
Niin mutta vauvan tarpeeseen se vesi kumminki menee. Tolla periaatteel yheski asunnos vois asuu vaik kuinka monta vaa sil perusteel et kuka sen hanan avaa ja ottaa sen veden mut vesi kuitenki menis toisen tarpeeseen.
Vesimaksu nyt vaa tulee henkilömäärän mukaan ja sillä on mentävä. Ja ei hyvin mee jos 22e kuukaudes saa tämmösen haloon aikaseks. Tuskin toi raha summa sun taloutta kaataa kumminkaa
Paljastuts,
vauva on ihminen.
ps Varmasti menee vauvalla enemmän vettä kuin minulla, aikuinen mies eli vedet on, wc 2krt, suihku 1krt 3min ja perunan keittovesi.
Pesukone ja apk kerran vkko.
Lapsien tekemisiin pitäisi kyllä laittaa joku äo-raja
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:37"]Ja millä peset mahdolliset tutit, tuttipullot, vaatteet yms?
[/quote]
Niin, MINÄ pesen ei vauva. Minä sitä vettä käytän kun vauva ei osaa joten kuuluu minun veteeni jonka pitäisi olla rajaton kiinteään hintaan. Ap
[/quote]
Niin mutta vauvan tarpeeseen se vesi kumminki menee. Tolla periaatteel yheski asunnos vois asuu vaik kuinka monta vaa sil perusteel et kuka sen hanan avaa ja ottaa sen veden mut vesi kuitenki menis toisen tarpeeseen.
Vesimaksu nyt vaa tulee henkilömäärän mukaan ja sillä on mentävä. Ja ei hyvin mee jos 22e kuukaudes saa tämmösen haloon aikaseks. Tuskin toi raha summa sun taloutta kaataa kumminkaa
[/quote]
Korjaan et tol perusteel siel asunnos vaik asus 4 ihmist ni vois mennä yhel vesimaksul ku jos sen veden vaa aina antais muille siitä hanasta .
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:49"]Tietääkseni vauvakin on henkilö, joskin pieni sellainen. Vesimaksu peritään taloudessa asuvien henkilöiden mukaan.
[/quote]Vauva käyttää vettä todennäköisesti enemmän kuin aikuinen.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:37"]Ja millä peset mahdolliset tutit, tuttipullot, vaatteet yms? [/quote] Niin, MINÄ pesen ei vauva. Minä sitä vettä käytän kun vauva ei osaa joten kuuluu minun veteeni jonka pitäisi olla rajaton kiinteään hintaan. Ap
[/quote]
Ei kai näin tyhmiä ihmisiä olekaan? Eihän?!
Eikö tällaset ihmiset oikeesti suunnittele talouttaan mitenkään ennen lapsen hankintaa/syntymää? Vai asuuko ap Porvoon kaupungin vuokra-asunnossa?
Minkäköhän ikäiseltä sitten pitäisi alkaa perimaan maksua? heti kun osaa kääntää hanan auki itse?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:37"]Ja millä peset mahdolliset tutit, tuttipullot, vaatteet yms?
[/quote]
[/quote]
Maailman paras argumentti! :D Ihailen ap sun "hiukan erilaista" ajattelutapaa ja näkökulmaa tähän asiaan.
Naapurienko sun vedenkäyttös pitäis maksaa?
Peset varmaan vauvan vaatteita yms. Keität sille litkujas? ja tutteja yms.
jne.
En pitkään aikaan ole näin hölmöön aloitukseen törmännyt.
AP, mikä on ammattisi! Miten olet pärjännyt työelämässä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:45"]Kiitos näitä lukiessa tulee hyvä olo. Voi pyhä yksinkertaisuuss
[/quote]
Ja mietippä niitä työntekijöitä jotka vastaanottaa kiukkusta palautetta tällaisesta asiasta :D
Meillä yrittivät alkaa jo periä vauvasta maksua kun olin raskaana. Koska meitä oli jo "kolme".
Saathan sinä siitä lapsilisänkin.