Montako kotipizzan pitsaa voitte syödä kerralla?
Henkilökohtaisesti pystyn syömään 2 perhepitsaa yhdeltä istumalta. Ei tee edes tiukkaa. Olen mies. Miten te?
Kommentit (39)
viidesosa menee, jos ei ole kauheasti täytettä. Yritän vielä totutella isompiin ruokamääriin.
Yhden normipitsan oiken nälkäisenä.
En pysty syömään yhtään koska ne on ihan älyttömän pahoja.
O
Ei ole ihmisen ruokaa moinen...
Kommentoinkin jo siihen toiseen ketjuun pakastepizzoista. Eli kaksi menee alas vielä ongelmitta.
17v tyttö.
Ne on tosi pieniä. Menis kokonainen. Toisin kuin turkkilaisten normipitsasta syödään miehen kanssa kaksi kertaa.
Maailman parhaat pizzat ja suurimmat meillä päin.
Yhden normaalipizzan jaksan syödä yhdeltä istumalta. Olen nainen.
0 enkä ole koskaan edes syönyt mitään lafkan pizzaa. Lafkan nimi kertoo jo kaiken oleellisen tavaran laadusta. Tämä pätee kaikessa muussakin kokemuksen mukaan, ainakin musiikissa. Mitä erikoisempi artisti/biisin nimi sitä erikoisempaa musiikkia...
tässä pari esm:
Alle puolet normaalikokoisesta. Viimeksi tainnut syödä kotipizzaa 18 vuotta sitten...
0, ovat mustakin pahoja. jonkun toisen pizzerian pizzoja voin syödä 1-2 kerralla, riippuen nälästä. n37
Eipä ole ihme että ihmiset on lihavia kun tätä ketjua lukee - 2 pizzaa yhdellä aterialla eli n 2000-3000 kaloria (riippuen täytteistä). Ja tuohon muut päivän sapuskat päälle.... HUH.
Mutta enpä enää ihmettele lihavia ihmisiä. Mä syön hyvin (myös pizzaa joskus) mutta mun päivän kalorit on max 1500...
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:34"]1/3 [/quote] Anorektikko tai sairastat bulimiaa?
[/quote]En kumpaakaan. Olen pieniruokainen.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:23"]
Eipä ole ihme että ihmiset on lihavia kun tätä ketjua lukee - 2 pizzaa yhdellä aterialla eli n 2000-3000 kaloria (riippuen täytteistä). Ja tuohon muut päivän sapuskat päälle.... HUH.
Mutta enpä enää ihmettele lihavia ihmisiä. Mä syön hyvin (myös pizzaa joskus) mutta mun päivän kalorit on max 1500...
[/quote]
No minä syön pizzapäivinä toisena ruokana, lounas tai päivällinen, kevyen salaatin. Tosin syön vain sen yhden pizzan kotipizzasta ja valitsen aina täytteisiin vähintään puolet kevyitä, joskus kaikki. Mutta mulle ei tule kotipizzan pizzasta ähky vaan mukavan kylläinen olo. Ei se erityisemmin hyvää ole minustakaan, mutta joskus haen kun tulen reissusta eikä huvita ruokaa tehdä tai jääkaappi on tyhjä. Tuskin hakisin, jos ei olisi muutaman minuutin kävelymatkan päässä. Kotzonen otan joskus, mutta se on aika tylsä.
No kotipitsan pitsat on niin helvetin pieniä, että raavas mies joutuu vetään niitä puolitusinaa, ennen kuin nälkä lähtee, joten kalliiksi tulee siinä puljussa syöminen.
Yksi perhepitsa puoliksi ja tavis puoliksi, tää on mun normiannos. Voisin syödä varmaan kokonaisen perhepitsan ja yhden normaalin.
Mä en oo läski. Pystyn syömään vaa yhen pizzan paikassa ku paikassa. Onko tämän ketjun tarkoitus jotenkin vihjailla Kotipizzan pizzojen kokoa?
1/3 täälläkin, ei syömishäiriöitä. Syön vähän kerrallaan ja suht usein. Puolikkaan saan ahdettua mutta sitten onkin jo huono olo.