Paras meikkivoide 45-vuotiaalle?
Ja kyllä, on ryppyjä ja juonteita joihin kaikki tuntuu kertyvän :( otsa on pahin koska kohotan kulmiani raskaista luomista johtuen jatkuvasti. Vinkatkaa hyvä meikkivoide ryppynaamalle!
Kommentit (21)
Estee laurell (mitenköhän kirjoitetaan, mutta tiedätte kyllä) meikkipuuteri. Ihanan matta lopputulos ja kevyt ja luonnollinen. Ei siis erikseen meikkivoidetta ja puuteria. T. 50 vee silmäryppyinen
Tässä 47v. Yllättävän hyvä on Max Factor Radiant lift. Maksaa 18-19e marketissa ja reilun kympin jos tilaa Cocopanda-verkkokaupasta.
Ei pakkaudu juonteisiin ja jättää sellaisen luonnollisen näköisen ihon, kuitenkaan liikaa hehkumatta (inhoan sitä ”glitterillä” tehtyä keinohehkua joka monissa meikkivoiteissa on, tässä siis ei ole kimallehohdetta vaan raikas lopputulos).
Avainsana on että valitse OHUT voide. Paksu näyttää pahalta jos on ryppyä.
Mineraalimeikit. Arvokkaampia, mutta toimii parhaiten juonteiden kanssa.
Jos normimeikkejä haluaa käyttää, niin kannattaa käyttää puuterin sijasta viimeistelysuihketta.
Lumenen Cc:voiteella olen pärjännyt hyvin vuosia. Sen päälle cc-puuteria. Laitan vain kevyen kerroksen ja meikki on oikein siisti vielä työpäivän jälkeenkin, vaikka teen fyysistä työtä. N48
Kiitos vinkeistä, lisääkin saa laittaa!
NUI – hoitavan ja ylellisen tuntuinen, keskivahvasti peittävä. Sinulle, joka haet hoitavaa, kosteuttavaa ja peittävää meikkivoidetta.
Max factor Second skin on aika hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Lumenen Cc:voiteella olen pärjännyt hyvin vuosia. Sen päälle cc-puuteria. Laitan vain kevyen kerroksen ja meikki on oikein siisti vielä työpäivän jälkeenkin, vaikka teen fyysistä työtä. N48
Tää on hyvä, mutta sävyn kanssa pitää olla nyt tarkka. Ennen oli paremmat sävyt, sit ne uudisti ne 1-2v sitten. Nyt uusi sävy olikin iholla tunkkaisen harmaa.
Kannattaa tehdä (jos vaan kehtaa) niin että otsaan sutii useampaa eri sävyä, sit odottaa hetken (väri tummuu kun kuivuu) ja sit vertailee valitsee parhaan sävyn.
Chanelin Vitalumiere levittyy hyvin, on ohut mutta peittävä. Hieman arvokkaampi mutta riittää pitkään. Itselläni kuivahko iho jossa ikääntyminen alkaa näkyä, tämä on ollut hyvä.
Mun kuivalle iholle toimii Estee Lauderin Futurist Hydra Rescue
Mineraalit ehdottomasti ja hyvä primer alle
Mineraali ei käy kuivalle pintakuivalle iholle. Se saa ihon näyttämään todella vanhalta. Kosteuttava voidemainen on hyvä. Itse käytän usein vain värillistä päivävoidetta.
Lorealin True Match (itselläni sävy N1/W1) ohuena kerroksena.
Vierailija kirjoitti:
Mun kuivalle iholle toimii Estee Lauderin Futurist Hydra Rescue
Minun pintakuivalle iholle taas ei toimi ollenkaan, vaan hetken kuluttua oli kiristynyt läiskiksi poskille, vaikka kosteutus ennen laittoa oli kunnossa.
Ostin nyt jotain Lumenen laakeassa purkissa olevaa hyvin kevyttä värivoidetta. Saa nähdä miten se sopii.
Jaahoja jaaahojaaaaaaaaaaaaaaa