Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras meikkivoide 45-vuotiaalle?

Vierailija
23.03.2022 |

Ja kyllä, on ryppyjä ja juonteita joihin kaikki tuntuu kertyvän :( otsa on pahin koska kohotan kulmiani raskaista luomista johtuen jatkuvasti. Vinkatkaa hyvä meikkivoide ryppynaamalle!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahoja jaaahojaaaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
2/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

By Raili ja sävy 030

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut Bare Mineralsia?

Vierailija
4/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontti-ässä pohjamaali.

Vierailija
5/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee laurell (mitenköhän kirjoitetaan, mutta tiedätte kyllä) meikkipuuteri. Ihanan matta lopputulos ja kevyt ja luonnollinen. Ei siis erikseen meikkivoidetta ja puuteria. T. 50 vee silmäryppyinen

Vierailija
6/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 47v. Yllättävän hyvä on Max Factor Radiant lift. Maksaa 18-19e marketissa ja reilun kympin jos tilaa Cocopanda-verkkokaupasta.

Ei pakkaudu juonteisiin ja jättää sellaisen luonnollisen näköisen ihon, kuitenkaan liikaa hehkumatta (inhoan sitä ”glitterillä” tehtyä keinohehkua joka monissa meikkivoiteissa on, tässä siis ei ole kimallehohdetta vaan raikas lopputulos).

Avainsana on että valitse OHUT voide. Paksu näyttää pahalta jos on ryppyä.

Vierailija
7/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikit. Arvokkaampia, mutta toimii parhaiten juonteiden kanssa.

Jos normimeikkejä haluaa käyttää, niin kannattaa käyttää puuterin sijasta viimeistelysuihketta.

Vierailija
8/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Cc:voiteella olen pärjännyt hyvin vuosia. Sen päälle cc-puuteria. Laitan vain kevyen kerroksen ja meikki on oikein siisti vielä työpäivän jälkeenkin, vaikka teen fyysistä työtä. N48

Vierailija
9/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, lisääkin saa laittaa!

Vierailija
10/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUI – hoitavan ja ylellisen tuntuinen, keskivahvasti peittävä. Sinulle, joka haet hoitavaa, kosteuttavaa ja peittävää meikkivoidetta.

Vierailija
12/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max factor Second skin on aika hyvä.

Vierailija
13/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenen Cc:voiteella olen pärjännyt hyvin vuosia. Sen päälle cc-puuteria. Laitan vain kevyen kerroksen ja meikki on oikein siisti vielä työpäivän jälkeenkin, vaikka teen fyysistä työtä. N48

Tää on hyvä, mutta sävyn kanssa pitää olla nyt tarkka. Ennen oli paremmat sävyt, sit ne uudisti ne 1-2v sitten. Nyt uusi sävy olikin iholla tunkkaisen harmaa.

Kannattaa tehdä (jos vaan kehtaa) niin että otsaan sutii useampaa eri sävyä, sit odottaa hetken (väri tummuu kun kuivuu) ja sit vertailee valitsee parhaan sävyn.

Vierailija
14/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin Vitalumiere levittyy hyvin, on ohut mutta peittävä. Hieman arvokkaampi mutta riittää pitkään. Itselläni kuivahko iho jossa ikääntyminen alkaa näkyä, tämä on ollut hyvä.

Vierailija
15/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuivalle iholle toimii Estee Lauderin Futurist Hydra Rescue

Vierailija
16/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalit ehdottomasti ja hyvä primer alle

Vierailija
17/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraali ei käy kuivalle pintakuivalle iholle. Se saa ihon näyttämään todella vanhalta. Kosteuttava voidemainen on hyvä. Itse käytän usein vain värillistä päivävoidetta.

Vierailija
18/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin True Match (itselläni sävy N1/W1) ohuena kerroksena.

Vierailija
19/21 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kuivalle iholle toimii Estee Lauderin Futurist Hydra Rescue

Minun pintakuivalle iholle taas ei toimi ollenkaan, vaan hetken kuluttua oli kiristynyt läiskiksi poskille, vaikka kosteutus ennen laittoa oli kunnossa.

Vierailija
20/21 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nyt jotain Lumenen laakeassa purkissa olevaa hyvin kevyttä värivoidetta. Saa nähdä miten se sopii.