Pidätkö Kate Middletonia kauniina?
Katselin kuvia Katen ja Williamin keski-Amerikan reissulta ja on mielestäni hurjan kaunis.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kauniimpi kuin Kalifornian hyppyrinokka.
Nimenomaan niin !
Kaunis ja tyylikäs. Aivan eri rotua kuin rintojaan ja takapuoltaan vilauttelevat surkimukset.
Tavallisen sievä. Ymmärtäisi nyt vaan ottaa ohjat käsiinsä ja syödä ja antaa harmaiden hiusten näkyä reilusti. Mutta kun on ulkonäkövaatimukset....
On kaunis ja jotenkin viehkeä, mutta laihuus on yksi hänen kauneutensa kulmakivistä. Meghan taas on kaunis, vaikka on "pyöreämpi". Mielestäni tuo pyöreämpänä kauniina olo on tavallaan parempi saavutus.
Mielestäni Kate kyllä on teennäinen. Mutta eihän sitä kysytty. Viehkeä on.
Liian laiha ja kuten joku sanoi kuivakka.
Viimepäiväset kuvat missä hän on suu auki nauramassa vaikuttavat jotenkin teennäisiltä.
Joten ei en pidä että hän olisi kaunis mutta ei kyllä mikään rumaakaan.
Ei ole kaunis. Liian laiha ja kasvot toispuoleiset, kuvat eiliseltä.
https://media.gettyimages.com/photos/catherine-duchess-of-cambridge-att…
No on kyllä todella kaunis. Kaikki naiset ovat tavalla tai toisella kauniita, kukin omalla tyylillään!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan William tänään saanu?
Ei ainakaan tukkaa.
Kate on ehkä söpö, mutta ei kaunis. Eikä karismaattinen, vaan pohjattoman tylsä.
On erittäin viehättävä ja hyvännäköinen. Pukeutuu hyvin ja tilannetajuisesti.
Ns klassinen kaunotar ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaunis. Liian laiha ja kasvot toispuoleiset, kuvat eiliseltä.
Minusta on kyllä ihan nätti, mutta hänen suurin ongelma on epäsopiva meikki. Se ei oikein koskaan ole kohdillaan vaan aina jotenkin pielessä tai räikeä. Nyt liian paksut kulmakarvat, joskus taas poskipuna on liian punainen jne.
Hänellä on tyypilliset brittiläiset vahvuudet, isot vihreät silmät yhdistettynä vahvoihin tummiin hiuksiin. Toisaalta vivahde liian jykevistä kasvonpiirteistä joka myös heille tyypillistä. Häntä, kuten ei Dianaakaan, ei luulisi suomalaiseksi vaikka on meilläkin tummia. On todella nätti englantilaiseksi! Ja luonteeltaan vahva ja tasapainoinen kun sitä pyöritystä jaksaa!
Vierailija kirjoitti:
Aina kun joku ryhmä ihmisiä sanoo jotain ihmistä kauniiksi, niin tulee saman verran ihmisiä ketkä sanovat ettei ole kaunis, ei ole.
Ettei ole kaunis.
Olin teini ja luin Demin nettikeskustelupalstaa jonne teinit linkitti kauniiden teinien kuvia. Aina jonkun tosi kauniin irc -galleriatilin kohdalla, tuli valtava lyttääjien lauma ettei ole kaunis, ei ole. Ja siitä kyseisesyä teinistä piti etsiä vastapainoksi rumia kuvia. Sitä jatkettiin niin kauan kunnes tuli todistetuksi ettei teini ole kaunis.
Ja nyt on fb ja insta täynnä ( anteeksi vaan) suhteellisen "ruman" näköisiä pallinaamoja ja kaikki tykkää " olet kaunis" kommentein. Itse en jaksa. Tyhmää. Kaikki kerjää näitä kommentteja siellä, aikuiset ihmiset.
On minusta kaunis eikä mikään piirre hänessä edes ärsytä toisin kuin joissain, en tiedä miksi. Joskus ärsyttää jos ihminen on tai ei ole kaunis, mutta joku piirre on omaan silmään ärsyttävä. Esimerkkinä nyt vaikka vähän "liian lähekkäin" olevat silmät. En tiedä miksi ärsyttää, ehkä luonnehäiriö mulla... mutta kate ei ole sillä tavalla kaunis, että kadehtisin. Äärimmäisen harva on ja silloin muistuttaa itseäni hyvin paljon, mutta on kauniimpi. Silloin saatan rehellisesti kadehtia, pääasiassa olen itseeni tyytyväinen eikä erilainen kauneus tunnu olevan minulta pois. Joo olen kai sitten narsisti tämän suhteen...
Kaunis, tyylikäs ja säteilevä, oikein hyvä tulevan kuninkaan puoliso. Olisi kauniimpi, jos olisi hiukan pyöreämpi, monissa kuvissa pistää silmään, että on todella hoikka. Dianan bulimiamenneisyyden tietäen tämä tietysti aina arveluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on tyypilliset brittiläiset vahvuudet, isot vihreät silmät yhdistettynä vahvoihin tummiin hiuksiin. Toisaalta vivahde liian jykevistä kasvonpiirteistä joka myös heille tyypillistä. Häntä, kuten ei Dianaakaan, ei luulisi suomalaiseksi vaikka on meilläkin tummia. On todella nätti englantilaiseksi! Ja luonteeltaan vahva ja tasapainoinen kun sitä pyöritystä jaksaa!
Samoja ajatuksia. Mä itse asiassa tykkään noista jykevistä piirteistä! Esim dianalla oli iso vino nenä mutta toimi koska myös silmät suuret. Kolhot piirteet voi siis näyttää hyvä myös naisilla. Makuasioita toki nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoja ajatuksia. Mä itse asiassa tykkään noista jykevistä piirteistä! Esim dianalla oli iso vino nenä mutta toimi koska myös silmät suuret. Kolhot piirteet voi siis näyttää hyvä myös naisilla. Makuasioita toki nämä.
*hyvältä
En sanoisi että varsinaisesti kaunis, mutta näyttävä ja karismaattinen kyllä kahden mitäänsanomattoman kauniin verran.