Pidätkö Kate Middletonia kauniina?
Katselin kuvia Katen ja Williamin keski-Amerikan reissulta ja on mielestäni hurjan kaunis.
Kommentit (84)
Kauniit nassupiirteet ja ihanat kutrit. Omaan makuun aivan liian laiha.
On oikein kaunis - ja jaksaa aina olla hymyssä suin. Ei ole teennäinen.
On mielestäni kaunis sellaisella saavutettavalla tavalla. Pohja on hänellä tietenkin kunnossa mutta kauneutta lisää valkoinen hymy, tyylikkäät vaatteet ja laitetut hiukset.
Hän on viehättävä mutta ei minun kauneusihanteideni mukainen. Minun silmääni liian laiha ja "kuivakka". Pidän myös pyöreämmistä ja "lyhyemmistä" kasvonpiirteistä naisilla (tyyliin Mila Kunis, Michelle Williams). En silti kiistä etteikö olisi omalla tavallaan nätti.
Pidän, ja pääasiallisena syynä hänen kauneuteensa pidän sitä tiettyä positiivisuutta ja samalla tyyneyttä, mikä hänestä huokuu varsinkin vapaamuotoisemmissa tilanteissa otetuissa kuvissa. Hän vaikuttaa jotenkin sellaiselta henkilöltä, joka on sinut itsensä kanssa ja sen tuoma itsevarmuus henkilössä on mielenkiintoa lisäävä piirre.
En, mutta mulla ei olekaan mikään hyvä maku
Mutta tyylikkäänä ja esimerkillisenä pidän kyllä.
Pidän häntä herttaisen näköisenä, en niinkään kauniina. Tasapainoisen oloinen ihminen.
Aina kun joku ryhmä ihmisiä sanoo jotain ihmistä kauniiksi, niin tulee saman verran ihmisiä ketkä sanovat ettei ole kaunis, ei ole.
Ettei ole kaunis.
Olin teini ja luin Demin nettikeskustelupalstaa jonne teinit linkitti kauniiden teinien kuvia. Aina jonkun tosi kauniin irc -galleriatilin kohdalla, tuli valtava lyttääjien lauma ettei ole kaunis, ei ole. Ja siitä kyseisesyä teinistä piti etsiä vastapainoksi rumia kuvia. Sitä jatkettiin niin kauan kunnes tuli todistetuksi ettei teini ole kaunis.
On kaunis. Ei klassisen kaunis, vaan sellainen tavallisen ja normaalin kaunis. Luonnollinen vaikutelma, vaikka varmasti kovasti ehostettu ja paranneltu onkin.
Joku sanoi että omaan makuun esim Mila Kunis olisi kauniimpi..ja minulla sama maku. Eli itse pidän "tyttömäisen" söpöistä naisista, mutta se ei vähennä sitä tosiasiaa että tuleva kuningatar on kaunis :)
Niistä irc-tileistä repesi raivo. Keskustelu oli kuumaa ja vihaista.
No todellakin, kyllä!