Pidätkö Kate Middletonia kauniina?
Katselin kuvia Katen ja Williamin keski-Amerikan reissulta ja on mielestäni hurjan kaunis.
Kommentit (84)
Ei näytä mitenkään erityiseltä omaan silmään. Ihan nätti mutta ei mikään kaunotar. Jokaisella on omat omat kauneusihanteet ja hyvä niin.
Kauniit silmät ja hiukset, symmetriset kasvonpiirteet ja upea väritys. Kyllä hän menee kaunotarsarjaan!
Nimenomaan luonne huokuu kauneutta ja iloa. Saisi kyllä hieman saada kiloja lisää.
Perusnätti on ja tosi laiha. Fiksattu yllättävän paljon. Botoxia, hampaissa kuoret ja hiustenpidennykset nyt ainakin. Olen kiinnittänyt huomiota kun katella oli samanlaiset otsarypyt kun mulla, sit ne vaan hävisi.
Minusta hän on tavallisen sievä, josta saa meikkauksella ja stailauksella hyvinkin näyttävän näköisen. Hän vaikuttaa luonnolliselta ja mukavalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Perusnätti on ja tosi laiha. Fiksattu yllättävän paljon. Botoxia, hampaissa kuoret ja hiustenpidennykset nyt ainakin. Olen kiinnittänyt huomiota kun katella oli samanlaiset otsarypyt kun mulla, sit ne vaan hävisi.
En ole tajunnut et on pidennykset. Taitaa ne tosiaan olla, kiinnityskohdat näkyy tässä ja latva tuuheampi kuin tyvi.
https://m.independent.ie/style/beauty/hair/finally-the-secret-to-kate-m…
No pidennykset on tosi yleisiä, nätti on kate joka tapauksessa :)
Klassisella tavalla kaunis. Ei ns. omaa makuani, mutta voin silti sanoa hänen olevan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Williamilla on käynyt niin paljon parempi säkä kuin Harryllä.
No hei, vertaa nyt veljeksiä...
Ihan ok perusnätti nainen muttei mitenkään mieleenpainuva. Joskus aika yliampuva esiintyminen hänellä, mietinkin onko vain kuori jolla haluaa peittää omat ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Williamilla on käynyt niin paljon parempi säkä kuin Harryllä.
Ai tunnet sen katen?
Hän on klassisella tavalla kaunis.
Jos pitää Kardashisnilaisista täyteaineilla turvotetuista daameista tai muista samantyyppisistä pumpatuista barbaroista niin toki silloin hän näyttää liian luonnolliselta ollakseen kaunis, mutta itseni mielestä hän on erittäin kaunis ja jos saisi muutaman kilon lisää niin kaunistuisi vielä lisää.
En. Ihan nätti kyllä eikä hänen ulkonäössään mitään vikaa ole, mutta on sellainen tylsällä tavalla nätti eikä kaunotar.
Sellainen, että jos sen näköinen nainen asuisi naapurissa, niin en pistäisi erityisemmin merkille tai ajattelisi yhtään mitään. Äärimmäisen neutraali ulkonäkö.