Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku pohtii: Kuinkahan moni löytänyt KUMPPANINSA ilman etsimistä

Vierailija
05.09.2015 |

Minulla on kiireinen opiskelijaelämä enkä etsi treffiseuraa enkä aio. Olen tavallaan tyytyväinen näinkin, mutta olisihan se kiva jos olisi joku. Haluaisinkin tietää teistä, jotka olette löytäneet kumppaninne sattumalta eli ilman etsimistä. Missä kohtasitte ym? :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:05"]

Aina sanotaan ettei "se oikea" kävele vaan vastaan, mutta niin mulle kävi. Kaverin kaveri kyseessä. Ja itseasiassa tosi monelle ystävistä on käynyt samoin. Ja kaikki me ollaan oltu jo reippaasti yli kymmenen vuotta yksissä. :D On melkein enemmän sääntö ku poikkeus mun tuttujen parissa et yhtäkkiä kävelee tyyppi elämään ja se on sit menoa. Ei silloin ollu mitään tindereitä.

[/quote]

Toimii vain, jos on kaunis. Tuli mieleen nämä pimut, jotka kikattelevat, kun eivät pysty olemaan sinkkuina, vaikka yrittävät.

[/quote]

No ei, esim. monet rumatkin pariskunnat ovat löytäneet sattumalta toisensa työpaikoilta, jne.

Vierailija
22/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:40"]

Minulla on kiireinen opiskelijaelämä enkä etsi treffiseuraa enkä aio. Olen tavallaan tyytyväinen näinkin, mutta olisihan se kiva jos olisi joku. Haluaisinkin tietää teistä, jotka olette löytäneet kumppaninne sattumalta eli ilman etsimistä. Missä kohtasitte ym? :)

[/quote]No siellä opiskelijaelämässä. Enpä keksi opiskeluja parempaa tilaisuutta löytää samanhenkinen kiva ihminen, jonka kanssa on jotakin yhteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:17"]

[/quote]No siellä opiskelijaelämässä. Enpä keksi opiskeluja parempaa tilaisuutta löytää samanhenkinen kiva ihminen, jonka kanssa on jotakin yhteistä.

[/quote]

Harrastukset ja työpaikat.

En minä ainakaan löytänyt yhtään itseä miellyttävää miestä opiskelujen aikana.

Vierailija
24/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:19"]

[/quote]

[/quote]

En minäkään, vaikka opiskelin kahta alaa, jolla naisia oli vain kourallinen ja miehiä loput. Ensin vuoden ja sen jälkeen koko tutkinnon toisessa opintosuuntauksessa. Ongelma tosin oli enemmän se, että ensimmäisessä paikassa melkein jokainen mies oli varattu ja seuraavassa(kaan) en kiinnostanut ketään.

Vierailija
25/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:05"]

Aina sanotaan ettei "se oikea" kävele vaan vastaan, mutta niin mulle kävi. Kaverin kaveri kyseessä. Ja itseasiassa tosi monelle ystävistä on käynyt samoin. Ja kaikki me ollaan oltu jo reippaasti yli kymmenen vuotta yksissä. :D On melkein enemmän sääntö ku poikkeus mun tuttujen parissa et yhtäkkiä kävelee tyyppi elämään ja se on sit menoa. Ei silloin ollu mitään tindereitä.

[/quote]

Toimii vain, jos on kaunis. Tuli mieleen nämä pimut, jotka kikattelevat, kun eivät pysty olemaan sinkkuina, vaikka yrittävät.

[/quote]

No just joo. Ihan tavallisia ollaan kaikki. En ymmärrä alapeukkuja, kun kerroin vain oman kokemukseni. En yhtään mitään muuta. Jotain ärsyttää, et meidän elämä mennyt noin, vai mistä kyse?

Vierailija
26/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:19"]

[/quote]

[/quote]Mitä aineita opiskelit? -23

Vierailija
27/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:34"]

Mitä aineita opiskelit? -23

[/quote]

Yliopistossa, alaa en kerro. Oma miesmaku on sen verran erilainen mitä suurin osa noista yliopistossa olevista miehistä on, että mahdollisuuksia ei juuri tullut. Jos joku miellytti ulkoisesti niin mies oli sitten jo kuitenkin varattu.

Vierailija
28/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kumppaninieni löytöpaikat (aina ilman etsintää):

Kansanopistosta

Senaatintorilta

Töistä

Yöllä kadulta

Vierailija
29/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijatutun synttäreiltä omani löysin, vaikken ollut etsimässä ketään. Jokin siinä toisessa vaan osui ja upposi niin kovaa, että samana iltana pyysin, että saisin pyytää hänet kaveriksi facebookissa ja kutsuin itseni hänen luokseen kahville. 

Vierailija
30/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:34"]

Mitä aineita opiskelit? -23

[/quote]

Yliopistossa, alaa en kerro. Oma miesmaku on sen verran erilainen mitä suurin osa noista yliopistossa olevista miehistä on, että mahdollisuuksia ei juuri tullut. Jos joku miellytti ulkoisesti niin mies oli sitten jo kuitenkin varattu.

[/quote]"Yliopistossa olevat miehet" eivät ole mikään homogeeninen ryhmä. Kyllä esimerkiksi tyypillinen filosofian opiskelija on aika erilainen kuin tyypillinen teekkari. Siksi kysyinkin opiskelemiasi pääaineita. En olisi itse löytänyt kumppania kasvatustieteellisestä, mutta taideainista löysin. -23

Vierailija
31/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:46"]

"Yliopistossa olevat miehet" eivät ole mikään homogeeninen ryhmä. Kyllä esimerkiksi tyypillinen filosofian opiskelija on aika erilainen kuin tyypillinen teekkari. Siksi kysyinkin opiskelemiasi pääaineita. En olisi itse löytänyt kumppania kasvatustieteellisestä, mutta taideainista löysin. -23

[/quote]

Voi elämän kevät... Kyllä, toki, yliopistossa opiskelevana en toki ole havainnut, että eri alojen välillä olisi mitään eroja. On tässä tullut useita vuosia käytyä eri aineiden luennoilla (tästä syystä katsoin täysin aiheettomaksi kertoa edes alaa), oltu yliopistolla ja bileissa.

Fakta nyt on, että miesmakuni ON erilainen ja mieheni olen löytänyt aina eri kuvioista kuin yliopistolta. Ja edelleen: ne harvat miehet, jotka katsoin miellyttäviksi olivat jo varattuja. Eli en ihan "kaikkia" yliopiston miehiä tyrmännyt ;)

Vierailija
32/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellessa löysin. Yhdessä ollaan oltu 18 vuotta, joista 11 naimisissa, 2 lasta.

Vierailija
33/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni aikana olen ollut kahdessa parisuhteessa, kumpaakaan en etsinyt. Ei yhden illan juttuja. Ensimmäinen poikaystävä tarttui yläasteelta, hänen kanssa oltiin 5 vuotta yhdessä, vuosi eron jälkeen tapasin ystäväni kautta nykyisen mieheni jonka kanssa nyt yht 18 vuotta yhdessä, 15 niistä naimisissa.

Vierailija
34/34 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainejärjestön kerhohuoneen sohvalta löysin, en etsinyt. :)