Sinkku pohtii: Kuinkahan moni löytänyt KUMPPANINSA ilman etsimistä
Minulla on kiireinen opiskelijaelämä enkä etsi treffiseuraa enkä aio. Olen tavallaan tyytyväinen näinkin, mutta olisihan se kiva jos olisi joku. Haluaisinkin tietää teistä, jotka olette löytäneet kumppaninne sattumalta eli ilman etsimistä. Missä kohtasitte ym? :)
Kommentit (34)
Opiskelijajärjestön reissulla tavattiin, kumpikaan ei etsinyt kumppania (minä olin itse asiassa tuuminut että olisi kivaa sinkkuilla jonkin aikaa), sattui vaan sopiva tyyppi kohdalle.
Mä en varsinaisesti etsinyt. Nautin sinkkuudesta ja harrastin yhden yön juttuja. Mitään deittailua ei ollut. Yksi yö sitten venähti kun tuo mies on tuossa neljättä vuotta ja naimisiinkin mentiin :D
Täälä kans, kesätöistä vaikka tarkotus oli viettää villiä sinkkuelämää!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:43"]Mä en varsinaisesti etsinyt. Nautin sinkkuudesta ja harrastin yhden yön juttuja. Mitään deittailua ei ollut. Yksi yö sitten venähti kun tuo mies on tuossa neljättä vuotta ja naimisiinkin mentiin :D
[/quote]
Mun vastaus ei tainnut miellyttää jotakuta?
Minä löysin ilman etsimistä. Nyt ollaan oltu 14v naimisissa, 3 lasta. N34
Sattumalta löysin kun olin omia syntymäpäiviäni viettämässä. Koskaan en ole etsimällä etsinyt.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:43"]Mä en varsinaisesti etsinyt. Nautin sinkkuudesta ja harrastin yhden yön juttuja. Mitään deittailua ei ollut. Yksi yö sitten venähti kun tuo mies on tuossa neljättä vuotta ja naimisiinkin mentiin :D [/quote] Mun vastaus ei tainnut miellyttää jotakuta?
[/quote]
Ei näköjään. Vähän outoja alapeukkuja minusta. Oisko ollut ne yhdenyönjutut, missä ei minusta ole mitään pahaa kunhan hoitaa ehkäisyn yms.
-4
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:43"]Mä en varsinaisesti etsinyt. Nautin sinkkuudesta ja harrastin yhden yön juttuja. Mitään deittailua ei ollut. Yksi yö sitten venähti kun tuo mies on tuossa neljättä vuotta ja naimisiinkin mentiin :D [/quote] Mun vastaus ei tainnut miellyttää jotakuta?
[/quote]
Ei näköjään. Vähän outoja alapeukkuja minusta. Oisko ollut ne yhdenyönjutut, missä ei minusta ole mitään pahaa kunhan hoitaa ehkäisyn yms.
-4
[/quote]
Niin tosiaan. En tullut ajatelleeksi että kaikki ei hyväksy. Itse en kadu kun löysin sillä tavalla sattumalta ihanan miehen :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:52"]
[/quote]
-4
[/quote]
Ei se ehkäisy torju kaikkia sp-tauteja jotka voivat piileksiä oireettomina vuosikausia. Näitä tautejasi sitten levität eteenpäin hyppiessäsi vuoteesta toiseen ja kumppanisi levittävät tautejasi taas eteenpäin.
Tällainen käytös karmii meitä jotka emme harrasta yhdenyön juttuja ja haluaisimme minimoida tartunnan riskit. Montako kertaa vuodessa teetät kaikki sukupuolitautitestit?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:52"]
[/quote]
-4
[/quote]
Ei se ehkäisy torju kaikkia sp-tauteja jotka voivat piileksiä oireettomina vuosikausia. Näitä tautejasi sitten levität eteenpäin hyppiessäsi vuoteesta toiseen ja kumppanisi levittävät tautejasi taas eteenpäin.
Tällainen käytös karmii meitä jotka emme harrasta yhdenyön juttuja ja haluaisimme minimoida tartunnan riskit. Montako kertaa vuodessa teetät kaikki sukupuolitautitestit?
[/quote]
En ole lainaamasi henkilö mutta eikö jokainen voi halutessaan ehdottaa kumppanilleen ennen seurustelun aloittamista, mikäli kondomista ollaan luopumassa, että jos molemmat kävisi testeissä? Ja kyllä se kondomi aika hyvin suojaa oikein käytettynä.
Työkuvioiden laitamilta löytyi kumppani etsimättä ja kutsumatta. Silloin oli vielä edellinen tyyppi kuvioissa, jonka kanssa suhde ei ollut muuttunut sitoutuneemmaksi/vakavammaksi vaikka tapailtu oli yli vuosi. Olin kovasti kiintynyt edelliseen, mutta hänen etäisyytensä oli kivulias kestää, joten tein valinnan toivottaa uuden kaverin tervetulleeksi. Vaikuttihan hän välittömästi aivan "sukulaissielulta", oli lämmin ja avoin. En kadu päätöstä.
Yleensäkin sitoutuneemmat suhteet ovat tuntuneet kohdallani alkavan sattumalta alkaneista kuvioista. Monesti aika ja paikka ei ole ollut edes ihan täydellinen. Etsimällä on löytynyt vain liian isoja kompromisseja.
Mutta kyllähän noita hyviäkin matcheja on kuulemma löydetty esim. deittisivustoilta. Tuuria vaatinee.
No juuri sieltä opinnoista satuin löytämään. Toivottavasti sullekin käy vaikka niin! (:
Kuulehan ap, kiireinen opiskelijaelämä tarkoittaa juuri sitä, että tavataan paljon ihmisiä ja pidetään hauskaa. Pari ekaa vuotta voi mainiosti rillutella ja tutustua hauskoihin ihmisiin, ja kannattaakin. Meidän kaveripiirissä lähes kaikki löysivät kumppaninsa iloisesta opiskelijaelämästä. Ja viimeistään siinä vaiheessa kun kelasta tuli lappu, että opinnot eivät etene riittävästi, oli aika tehdä niidenkin eteen jotain. Kukaan ei alkoholisoitunut (pysyvästi), ja kaikki saivat opinnot tehtyä keskiarvonopeudella.
Ihanaa opiskeluaikaa sinulle!
Aina sanotaan ettei "se oikea" kävele vaan vastaan, mutta niin mulle kävi. Kaverin kaveri kyseessä. Ja itseasiassa tosi monelle ystävistä on käynyt samoin. Ja kaikki me ollaan oltu jo reippaasti yli kymmenen vuotta yksissä. :D On melkein enemmän sääntö ku poikkeus mun tuttujen parissa et yhtäkkiä kävelee tyyppi elämään ja se on sit menoa. Ei silloin ollu mitään tindereitä.
samoin kuin 5.
edellisestä äijästä kun pääsin, niin en edes halunnut mitään pidempiaikaista muutamaan vuoteen. Baaritiskillä tullut kohdattua monenlaista hiihtäjää...yhden löydön kanssa kaveerannut jo 20 vuotta ja toisen kanssa seurustellut/asunut/lapsia 15 vuotta ja jatkuu.
Me tavattiin, kun olimme yhteisen kaverimme muuttoapuna.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:05"]
Aina sanotaan ettei "se oikea" kävele vaan vastaan, mutta niin mulle kävi. Kaverin kaveri kyseessä. Ja itseasiassa tosi monelle ystävistä on käynyt samoin. Ja kaikki me ollaan oltu jo reippaasti yli kymmenen vuotta yksissä. :D On melkein enemmän sääntö ku poikkeus mun tuttujen parissa et yhtäkkiä kävelee tyyppi elämään ja se on sit menoa. Ei silloin ollu mitään tindereitä.
[/quote]
Toimii vain, jos on kaunis. Tuli mieleen nämä pimut, jotka kikattelevat, kun eivät pysty olemaan sinkkuina, vaikka yrittävät.
Sillan pielessä, olimme kumpikin kalastamassa. Siinä alettiin jutustella kun ei oikein kalaakaan tullut.
Työpaikalta, korjasin remppamiehen kuleksimasta :)