Toimiiko jollain tämä palsta puhelimella?
Tuon uudistuksen myötä ei toimi enää. Ei päiällä, eikä yöllä. Pitäisi issiin olla kirjautuneena 24/7??
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:01"]
Näyttää toimivan.
[/quote]
Mikä puhelin? Minulla Nokian Lumia ja ei toimi. Olen käynnistänyt puhelimen uudestaan monta kertaa ja poistanut sivuhistorian. Ei pysty kommentoimaan.
ap
Ei toimi lumialla. Väittää että on yöaika.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:04"]
[/quote]
No tämäpä oli loistava uudistus sitten taas. Not!! Aika monella varmaan Lumia. Itse en jaksa läppärillä täällä surffailla. Joten ylläpito, voisitteko korjata asian. Kiitos!
-ap-
Ei toimi myöskään iPhone nelosella. Toivottavasti asia korjataan!
Toimii, samsung galaxy s3 ja selaimena chrome
Ei toimi kuin täysversiossa. iPhone6
Ainakin aamupäivällä toimi mulla Lumialla.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:17"]Ainakin aamupäivällä toimi mulla Lumialla.
[/quote]
Ja toimii vieläkin?
Toimii, tämäkin viesti puhelimen kautta ;-) Samsung Galaxy S III
Toimii, mutta sama ongelma kuin ennenkin. Eli välillä tulee valkoisia alueita peittämään tekstiä. Samsung-puhelin Android 4.jotain-järjestelmä ja Chromen selain.
Poika raidallisessa pyjamassa. Tykkäsin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:12"]
Käytä työpöytäversiota.
[/quote]
mulla on nyt puhelimella auki työpöytäversio. Vaikka on kuuden tuuman näyttö, niin silti tämä on ärsyttävää ja hankalaa.
En onnistu rekisteröitymään. Onko se puhelimella mahdotonta?
Toimii sillä tavalla kuin on toiminut jo kauan, eli mobiiliversio ei toimi mutta tavallinen kyllä. Lumia
[/quote]Samaa näyttää täällä ja Lumia käytössä myös! Alkoi eilen illalla kahdeksan ja puoli kahdeksan välillä (en toki ole mitenkaan av-riippuvainen, muuten vaan täällä koko ajan!?) ;D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:51"]
[/quote]Samaa näyttää täällä ja Lumia käytössä myös! Alkoi eilen illalla kahdeksan ja puoli kahdeksan välillä (en toki ole mitenkaan av-riippuvainen, muuten vaan täällä koko ajan!?) ;D
[/quote]* Kahdeksan ja puoli 9!
Ei toimi iphonella. Piti rekisteröityä, jotta toimisi päivällä.
Näyttää toimivan.