Jätättekö joinain päivinä suihkun väliin ja pesette vain kainalot?
Kommentit (102)
En normaalioloissa.
Mutta jos vaikka olen vaelluksella niin en ahdistu suihkuttomuudesta
En jätä.
Olen kyllä joskus jättänyt yhden suihkun väliin, jos olen ollut koko päivän vain kotona enkä ole ns. tehnyt mitään. Mutta nykyään käyn joka ilta suihkussa.
Töihin lähtiessä aina suihku, etänä ei välttämättä.
Jätän väliin, en pese edes kainaloita.
Onneksi en ole kova hikoilemaan.
Jätän suihkun väliin useana päivänä.
En käy joka päivä suihkussa. Alapesun teen joka päivä, kainaloita en erikseen yksittäin pese. Liikunnan jälkeen käyn suihkussa niin peseytyyhän ne siinä.
Ei oo ihmistä tarkotettu kastumaan päivittäin myrkytetyssä hanavedessä
Monesti lauantaisin jätän suihkun väliin ja pesen vain kriittiset paikat. Arkena käyn suihkussa, koska olen töissä suurtalouskeittiöllä ja tuntuu likaiselta mennä sänkyyn ilman suihkua.
Kerran on ns. kannettu kotiin. Silloin en luonnollisesti käynyt suihkussa. Muuten käyn aina ennen kun menen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitemminkin hanavesi on niin puhdasta ettei se oikein meinaa itsellään puhdistaa. Esim järvessä uiminen puhdistaa ihan hyvin ilman mitään pesuaineita.
Ainoastaan kesällä käyn joka päivä suihkussa. Pesen tietenkin kaikki "haisupaikat" ja lärvini muina päivinä. Mutta en näe mitään järkeä käydä joka päivä suihkussa, ei työnikään ole sellaista missä hikoilisin tai sottaantuisin. Mulla myös pitkät ja paksut hiukset joiden kuivuminen vie paljon aikaa. Esimerkiksi edellispäivänä menin suoraan töistä nukkumaan koska olin aiempana yönä valvonut melkein koko yön (unettomuus on ollut minulla teinistä asti) eli en käynyt suihkussa. Hui kamala!
Voin jättää suihkun väliin mutta en kyllä al kainaloita pesemään silloin. Helpompi ja nopeampi mennä suihkuun kuin pestä kainaloita suihkun ulkopuolella.
Käyn kork 1-2 kertaa viikossa suihkussa. Kuivuu ja kulahtaa jos jatkuvasti pesee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitemminkin hanavesi on niin puhdasta ettei se oikein meinaa itsellään puhdistaa. Esim järvessä uiminen puhdistaa ihan hyvin ilman mitään pesuaineita.
Tää on totta ja merivesi sekä sadevesi varsinkin. Hanavesi kuivattaa ihoa hirveästi. Mökillä aina ihoni on paljon parempi, enkä tarvitse edes kosteusvoidetta siellä kun meressä pluttaan. Hanavesi ja varsinkin uimahallin kloorivesi kuivattaa ihan korpuksi ihoni ja joudun rasvaamaan itseni kauttaaltaan. Mulle ei muutenkaan sovi joka päivä peseytyminen, iho menee niin kuivaksi että tulee jopa halkeamia. Mutta kesällä on pakko mennä suihkuun joka päivä, meillä ei ole töissä ilmastointiakaan.
Kotona ja etätyöt kun alkoi, niin kyllä vain, suihkussa käynti väheni vähintään puolella. Hyvä, että hiuksia harjaa joka päivä, enkä harjaakaan. Kameraa ei ole onneksi pakko avata joka päivä. Alapesu suurin piirtein päivittäin vessanpöntöllä istuen, ja kainaloita pesaisen jos haiskahtaa kun vaikka kauppaan lähdössä. Ja pieruverkkareissä huuhtele päivät muutenkin. Joo tiedän, heikoksi on mennyt.
Huomattava säästö on tullut kampaamokuluissa, vaatekuluissa, kosmetiikkakuluissa.
Ihme että mies viitsii katsella melko luonnontilassa olevaa vaimoaan...
Käyn joka päivä suihkussa, enkä ymmärrä miten kainalot saisi pestyä helposti. Joudun riisumaan yläosan paljaaksi, vettä kuluu tuhottomasti kun yrittää roiskimatta saada saippuat pois kainaloista. Saippuaa valuu muuallekin. Isorintaisena myös rintojen alta pakko pestä. Lattia märkänä vesiroiskeista, selkä jumissa ja inhottaa kun rinnat osuu altaaseen. Allaskin pitäisi pestä ennen kainaloita.
Helpompaa käydä pikasuihkussa, eikä vettä kulu enempää.
Jos olen vain kotona tai käyn korkeintaan lähikaupassa, niin yhden päivän voin olla käymättä suihkussa, sen pidempään en, koska suunnilleen koko kroppani hikoilee helposti ja jo yhden suihkuttoman päivän jälkeen en haise hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka päivä suihkussa, enkä ymmärrä miten kainalot saisi pestyä helposti. Joudun riisumaan yläosan paljaaksi, vettä kuluu tuhottomasti kun yrittää roiskimatta saada saippuat pois kainaloista. Saippuaa valuu muuallekin. Isorintaisena myös rintojen alta pakko pestä. Lattia märkänä vesiroiskeista, selkä jumissa ja inhottaa kun rinnat osuu altaaseen. Allaskin pitäisi pestä ennen kainaloita.
Helpompaa käydä pikasuihkussa, eikä vettä kulu enempää.
No mä huljutan ihan kylppärin pesualtaalla kainalot samalla kun pesen naaman ja hampaat. Mutta mulla ei ole isot rinnat, joten ymmärrän tuon että sulla on helpompaa mennä kokonaan suihkun alle.
Jos pesisin vain yhden ruumiinosan, se ei olisi kainalo.