Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: mitä mieltä suorapuheisista naisista?

Vierailija
05.09.2015 |

Siis jos nainen kysyy ihan suoraan esim että mitä mieltä mies on heidän väleistään ja että haluaako ruveta tapailemaan jne niin mitä mieltä miehet tällaisista naisista jotka sanoo suoraan mitä ajattelee? Onko hyvä juttu vai karkottaako pois?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet vastaavat jotain ympäripyöreää ja jatkavat pelailuaan. Tai sitten tosiaan saavat halvauksen, haukkuvat sinut hulluksi ja estävät kaikissa medioissa.

Vierailija
24/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:07"]

Minkätyyppinen suorapuheisuus on kyseessä? Sitäkin on montaa lajia.

Jos vaadit mieheltä korkeaa elintasoa ja jalustalle nostamista, niin järkimies juoksee karkuun.

[/quote]

Suorapuheisuus ei ole minkään asian vaatimista.  Hölömö..

Vierailija
25/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin, jos tommonen olis olemass...

Vierailija
26/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan jos ei tarvii arvailla ja veikkailla aina mitä toinen ajattelee, se vituttaa naisissa kun eivät usein sano mitään suoraan. t. suorapuheinen mies

Vierailija
27/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako miehet yleensä sitten jos niiltä kysyy tolleen suoraan? Ja ei kai se vaikuta ahdistavalta?

Vierailija
28/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt näin, että mieluummin mutkikas ja naisellinen kuin suora ja maskuliininen. Toki joku välimuoto on kaikista paras. Monet suorapuheiset naiset vaan on aivan liian miehekkäitä nykyään.

-mies

Vierailija
29/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla alkuun oli hyvä vinkki, eli riippuu hyvin paljon myös mitä mies hakemassa. Suoraan kysymällä välttää isoimmat sydänsurut ja soutaa, huopaa vaiheet. Pelimies myös usein selkä seinään vasten jouduttuaan paljastaa todelliset taka ajatukset ja toki pakenee, kun huomaa että tuota ei voikaan pyöritellä.

Vierailija
30/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 10:52"]

Siis jos nainen kysyy ihan suoraan esim että mitä mieltä mies on heidän väleistään ja että haluaako ruveta tapailemaan jne niin mitä mieltä miehet tällaisista naisista jotka sanoo suoraan mitä ajattelee? Onko hyvä juttu vai karkottaako pois?

[/quote]

Sanoo suoraan vaan.

Mutta jos olet jonkun aatteen edustaja, kannattaa miettiä, onko se aate niin tärkeä ja jakaako toinen sen.

Esim "Kaikki Afrikkalaiset ovat tervetulleita pakolaisiksi, kaikki 50 miljoonaa, onhan meillä varaa".

->seurauksena YKSIKÄÄN älykäs mies ei jää luoksesi.

Vierailija
31/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mutkikas, suorasanainen ja naisellinen nainen. Siinä on miehellä kestämistä. :)

Vierailija
32/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:37"]

Tuolla alkuun oli hyvä vinkki, eli riippuu hyvin paljon myös mitä mies hakemassa. Suoraan kysymällä välttää isoimmat sydänsurut ja soutaa, huopaa vaiheet. Pelimies myös usein selkä seinään vasten jouduttuaan paljastaa todelliset taka ajatukset ja toki pakenee, kun huomaa että tuota ei voikaan pyöritellä.

[/quote]

Ei se asia noin yksinkertainen ole. Voi olla, ettei mies ole vielä ajatellut naisesta mitään seksuaalista.

Vierailija
33/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:39"]

Mä olen mutkikas, suorasanainen ja naisellinen nainen. Siinä on miehellä kestämistä. :)

[/quote]

No sanoisin että suurin osa miehistä ei halua seksuaalista suhdetta yksinkertaisen ja suoran ihmisen kanssa. Jos haluaisivat niin olisivat jo siirtyneet miehiin kauan sitten.

Vierailija
34/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:37"]

[/quote]

Ei se asia noin yksinkertainen ole. Voi olla, ettei mies ole vielä ajatellut naisesta mitään seksuaalista.

[/quote]

Entä jos sängyssä ollaan jo oltu?

- AP

Vierailija
35/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:49"]

Entä jos sängyssä ollaan jo oltu?

- AP

[/quote]

Jaa-a. Varmaan olisi ne puheet pitänyt käydä ennen sitä.

Vierailija
36/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:39"]

[/quote]

Epärehelliset naiset eivät ole kovin kiinnostavia. Sitten kun on pannut, niin voi siirtyä seuraavaan.

Vierailija
37/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tapaamani suorapuheiset naiset (ja miehet) ovat vaikuttaneet melko yksinkertaisilta tapauksilta, ja tyhmyys on ainakin minulle valtava turn-off.

Pitää pystyä juttelemaan normaalisti ja tulkitsemaan sosiaalisia tilanteita, vihjeitä ja ilmapiiriä, suorapuheisten miesten ja naisten seurassa se on sitä ainaista "SIIS MENNÄÄNKÖ KYLLÄ VAI EI" ja "HALUATKO ETTÄ LÄHDEN KOTIIN"-tyylistä töksäyttelyä ja muita suorapuheisuuden oireita, kuten loukkaavien kommenttien ja myötähäpeää herättävien politiikkaan ja filosofiaan liittyvien perustelemattomien mielipiteiden laukomista.

Suorapuheisuutta sietää kavereissa, mutta kumppanikseni en huoli suorapuheista. Olen yrittänyt, mutta se on kuin lapsen tai robotin kanssa puhuisi.

Vierailija
38/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:54"]

Kaikki tapaamani suorapuheiset naiset (ja miehet) ovat vaikuttaneet melko yksinkertaisilta tapauksilta, ja tyhmyys on ainakin minulle valtava turn-off.

Pitää pystyä juttelemaan normaalisti ja tulkitsemaan sosiaalisia tilanteita, vihjeitä ja ilmapiiriä, suorapuheisten miesten ja naisten seurassa se on sitä ainaista "SIIS MENNÄÄNKÖ KYLLÄ VAI EI" ja "HALUATKO ETTÄ LÄHDEN KOTIIN"-tyylistä töksäyttelyä ja muita suorapuheisuuden oireita, kuten loukkaavien kommenttien ja myötähäpeää herättävien politiikkaan ja filosofiaan liittyvien perustelemattomien mielipiteiden laukomista.

Suorapuheisuutta sietää kavereissa, mutta kumppanikseni en huoli suorapuheista. Olen yrittänyt, mutta se on kuin lapsen tai robotin kanssa puhuisi.

[/quote]

Sulle sopii varmaan nainen sitten paremmin. Mä taas en jaksa jahkailijoita joista ei ota selvää ollaanko menossa vai ei. Paskaako sitä pakkaamaan ensin reppuansa, jos toinen ei ole lähdössäkään.

Vierailija
39/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/41 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten silmissä suoraan puhuva nainen on pelottava, itsevarma, hullu eli nyhverö ja alistua se olla pitää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme