Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies heittelee tavaroilla

Vierailija
05.09.2015 |

Olen todella uupunut tilanteeseen, jossa miehellä on omasta mielestään oikeus heitellä tavaroilla minua sekä rikkoa tavaroita heittämällä niitä seinään, jos häntä niin huvittaa. Aamulla mies rynni huoneeseen ja herätti typerästä syystä sekä jätti oven auki, kun olin nukkumassa. Harmistuin moisesta, jolloin hän alkoi paiskoa tavaroita. Olen puhunut aiheesta, mutta mies ei suostu muuttumaan. En enää jaksa tällaista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitten soitti äidilleen skypepuhelun ja miehen äiti näki, kuinka mies heitteli minua tavaroilla, kiroili ja uhkasi tappaa senä kuuli, että mies löi minua nyrkillä, mutta miehen äiti vain käski mun olla hiljaa. Miehen äidin mielestä minä olen se syyllinen, kun kitisen liikaa. Mutta syy kitinääni on miehen väkivalta. En jaksa enää. Tekisi mieli hypätä junan alle. :(

Vierailija
2/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin, nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää junan sisään ja matkusta pois.Suunta on vain ylöspäin.

Vierailija
4/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tyhmä!

Vierailija
5/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kertoa tästä edes vanhemmilleni tai kavereilleni, sillä he kimpaantuisivat kuullessaan väkivallasta. Miehen vanhemmat ovat puolestaan 100% mieheni puolella ja syyttävät minua hankalaksi, mutta väkivaltaa (jonka mieheni jopa myönsi heille) he katsovat täysin läpi sormien -- aivan kuin miehelläni olisi oikeus lyödä minua. He eivät moittineet miestäni lainkaan lyömisestä tai riehumisesta, vaan ongelmana oli vain se, kun itkin ja yritin puolustella itseäni. Hänen äitinsä sanoi, että mun pitäis lopettaa itkeminen ja valitus, ettei mieheni tarvitsisi lyödä enempää ja ettei naapuriin kuuluisi riitamme. Se pahin syyllinen oli siis uhri. En tajua!!!! :(

Vierailija
6/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuulemma pitäisi olla hiljaa vain. Mies on aivan uskomattoman taitava puhumaan, niin on saanut mustamaalattua minut täysin vanhemmilleen.

Vierailija
7/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:41"]Hyppää junan sisään ja matkusta pois.Suunta on vain ylöspäin.
[/quote]
Pelkään lähteä, kun mies uhkaili tietyillä jutuilla. Jos lähden äkkiä pois, niin lähinnä itse joudun vaikeuksiin.

Vierailija
8/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 09:51"]

Olen todella uupunut tilanteeseen, jossa miehellä on omasta mielestään oikeus heitellä tavaroilla minua sekä rikkoa tavaroita heittämällä niitä seinään, jos häntä niin huvittaa. Aamulla mies rynni huoneeseen ja herätti typerästä syystä sekä jätti oven auki, kun olin nukkumassa. Harmistuin moisesta, jolloin hän alkoi paiskoa tavaroita. Olen puhunut aiheesta, mutta mies ei suostu muuttumaan. En enää jaksa tällaista.

[/quote]

Ja sinä olet tämän taivaanlahjan kanssa  syystä että....???

Vierailija
9/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:41"]Hyppää junan sisään ja matkusta pois.Suunta on vain ylöspäin. [/quote] Pelkään lähteä, kun mies uhkaili tietyillä jutuilla. Jos lähden äkkiä pois, niin lähinnä itse joudun vaikeuksiin.

[/quote]

Kerro uhkailusta poliisille. Älä jää sen takia että sua kiristetään. Oikeesti. Sulla on vain tämä yksi elämä.

Vierailija
10/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 09:51"]

[/quote]

Ja sinä olet tämän taivaanlahjan kanssa  syystä että....???
[/quote]
En voi sanoa syytä tässä, mutta mies on uhkaillut, että joudun pahoihin vaikeuksiin, jos vain lähden. Hän osaa valehdella ja sotkea asiani sekä valehdella minusta muille kaikkea.

Vierailija
11/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua erota niin jää sitten ja nauti ihanasta suhteestasi. Voisit valita toisin ja olla onnellinen, mutta jos haluat valita tämän paskan suhteentekeleen niin siitä vain.

Vierailija
12/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:41"]Hyppää junan sisään ja matkusta pois.Suunta on vain ylöspäin. [/quote] Pelkään lähteä, kun mies uhkaili tietyillä jutuilla. Jos lähden äkkiä pois, niin lähinnä itse joudun vaikeuksiin.

[/quote]

Kerro uhkailusta poliisille. Älä jää sen takia että sua kiristetään. Oikeesti. Sulla on vain tämä yksi elämä.
[/quote]
Mies sanoi, että aikoo kiistää kaiken. Olen niin loppu, että minusta ei ole noissa tilanteissa tallentamaan noita uhkailuja. Yhden *****uhkauksen kerran sain kännykän sanelukoneeseen, mutta alan olla ihan loppu.

Vierailija
13/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:25"]Jos et halua erota niin jää sitten ja nauti ihanasta suhteestasi. Voisit valita toisin ja olla onnellinen, mutta jos haluat valita tämän paskan suhteentekeleen niin siitä vain.
[/quote]
Haluan erota, mutta mun pitäisi olla jotenkin niin ovela, että saisin eron hoidettua kunnialla. Oon niin loppu, että tekisi mennä jonnekin maahan vain itkemään tai hypätä junan alle...mä en enää jotenkin jaksa. Olen kuunnellut miehen harjoittamaa nöyryytystä ja kiusaamista sekä väkivaltaa jo useamman vuoden ja hän alkaa saada minua vähitellen rikki. Jos menen psykologille, niin mies saa vain vahvistusta väitteilleen, että olen hullu. Kun oikea syy on se, että mies on kiusannut minut ahdistuneeksi.

Vierailija
14/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kyllä mä jaksan. Kunhan vain hieman avaudun täällä, kun en muualla voi. Mutta muuten muuttaisi omilleni, jos mies ei uhkailisi vanhempiensa avustuksella. Miten mä saan hoidettua tilanteen niin, että pääsen niistä uhkailuista?

Vierailija
15/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että sulla on kaks vaihtoehtoa-turvakoti tai kuolema.Miks et voi mennä turvakotiin?

Vierailija
16/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole mitään hävettävää. Et voi jatkaa tuollaisen ihmisen kanssa. Vanhempasi ja kaverisi totta kai huolestuvat, mutta he ehkä voisivat auttaa sua, ja he varmasti haluaisivat, että puhut heille, vaikka tuota ei ole kiva kuulla. Jos he tietäisi, että tarvitsisit apua tuollaisessa asiassa, muttet puhu, koska pelkäät, että heille tulee paha mieli, he varmaan kimpaantuisi vielä enemmän. Sun pitää päästä pois sieltä. Älä hukkaa kallisarvoista elämääsi ja tulevaisuuttasi! Oikeasti, ajattele, missä olet vaikka viiden vuoden päästä. Oletko edelleen miehesi kanssa ja onko se ehkä alkanut jo lyödäkin? Entä jos oletkin elänyt viisi vuotta omaa elämääsi ilman väkivaltaa? Vanhempiesi ja kavereidesi paha olo tuon asian suhteen helpottaa nopeasti. Myöhemmin he on varmasti tyytyväisiä, jos annat heidän auttaa, ja se kestää pidempään kuin ikävät tunteet.

Vierailija
17/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille, kerro myös kiristyksestä ja siitä mikä estää lähtemästä tuhoisasta suhteesta.

Naisten tukikeskuksissa toivon mukaan on asiantuntemusta, miten toimia näissä tilanteissa naista suojaavalla tavalla. Ei siis niin, että tilanne eskaloituu entisestään.

Ongelma tietysti on, ettet voi kertoa tässä enempää, jolloin tarkempien neuvojenkin antaminen on vaikeaa.

Vierailija
18/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on ihminen siinä missä muutkin, ei  mikään  ukko ylijumala. Parhaiten saat apua romahduttamalla kulissit. Kerro perheellesi  äläkä häpeile. ´Häpeä ja pelko estävät sinua lähtemästä, nujerra ne ja  lähde. Jäät henkiin.

Vierailija
19/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paras ystäväsi kertoisi sinulle olevanssa tuollaisessa suhteessa ja tilanteessa, mitä neuvoisit?

Onko sulla ystäviä tai omia vanhempia joiden luokse voisit mennä? Ensisijaisesti suosittelisin kyllä suoraan Turvakotiin menemistä ja nauhoita miehesi uhkailuja kännykkääsi

Vierailija
20/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:20"]

En uskalla kertoa tästä edes vanhemmilleni tai kavereilleni, sillä he kimpaantuisivat kuullessaan väkivallasta. Miehen vanhemmat ovat puolestaan 100% mieheni puolella ja syyttävät minua hankalaksi, mutta väkivaltaa (jonka mieheni jopa myönsi heille) he katsovat täysin läpi sormien -- aivan kuin miehelläni olisi oikeus lyödä minua. He eivät moittineet miestäni lainkaan lyömisestä tai riehumisesta, vaan ongelmana oli vain se, kun itkin ja yritin puolustella itseäni. Hänen äitinsä sanoi, että mun pitäis lopettaa itkeminen ja valitus, ettei mieheni tarvitsisi lyödä enempää ja ettei naapuriin kuuluisi riitamme. Se pahin syyllinen oli siis uhri. En tajua!!!! :(

[/quote]

Tottakai nimenomaan kerrot vanhemmillesi ja ystävillesi, mutta myös kiristyksestä ja miehen kyvystä valehdella ja puhua taitavasti. Kaikkien olisi syytä varoa miestä, sinun vuoksesi, kunnes olet turvallisilla vesillä. Mieletään sairas ihminen, joka on väkivaltainen, ei oke leikin asia.