Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Omikron potilaita? Kuinka menee?

Kyllästynyt
23.03.2022 |

Mulla kolmas päivä, oireina oikeastaan enää totaalinen väsymys ja lihassäryt. Yritän väkisin olla välillä myös jalkeilla. Koska tämä loppuu? Ekana päivänä 38 asteen kuume, kova pään särky, ei nuhaa, ei yskää. Sen jälkeen vain 36 - 37,2. astetta.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alukisi oli päivä kuumetta ja kurkkukipua, ja sen jälkeen nyt monta päivää julmettua nuhaa ja yskää, mitkä vaan jatkuu ja jatkuu.

Vierailija
2/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla korona, olen väsynyt ja lihassärkyä, päänsärkyä, vähän kurkku kipeä ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten tuli positiivinen kotitestiin. Kaks päivää oli kuumetta ja päänsärkyä. Sit vähän räkäinen olo, mut ei sen kummempaa.

Vierailija
4/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskää, nuhaa, lämpöä, väsymystä, neljättä päivää. Mulla tuli hyvää saumaan, kaipaan lepoa ja sitä todellakin teen.

Vierailija
5/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko perhe. 16-v:llä oli vain lievähköä kurkkukipua. Itselläni vain räkäisyys ja yskä ja jalkojen särky+levottomuus. Kuopus 13-v kova kurkkukipu ja yskä+nuha, ilmeisesti aaltoileva kuumekin, tai ainakin outo olo muutenkin. Valittaa että selkä on koko ajan kylmä. Koska annan särkylääkettä, niin ei ole mitattua kuumetta näkynyt.

Vierailija
6/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delta ei ollut näin vaaraton ja tilanne oli kaikille uusi, mutta onhan tässä pandemian hoidossa ollut ylilyöntejä. Koronapassi oli järjetön ja jos sitä vielä jossain tarvitaan, se on vielä järjettömämpää. Kunhan tästä tervehdytään, aletaan miettimään reissaamista. Jos kysellään passia, jätetään väliin.

Vierailija
7/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ollu sunnuntaista kipee, mä sairastuin tänään. Lihassäryllä alko ja sitten nousi kova kuume. Otin buranan ja nyt on hyvä olo. Silmiä vähän pistelee.

Mies makas reporankana pari päivää sohvalla, oli kova pääkipu. Tänään intoutui jo vähän siivoamaan ja laittamaan ruokaa.

Miehellä 1 rokotus, mulla 0.

Vierailija
8/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat rokotteet, 1 ja 0. Saas nähdä miten tauti etenee, toistaiseksi ensimmäisen päivän jälkeen parempi, mutta terveeksi en itseäni tunne, vaikka jo neljäs päivä menossa.

Vierailija
9/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi eilen kotitestin mukaan. Osasin epäillä, kun lapsella tauti alkoi perjantaina. Vain lievää kurkkukipua, ja nenä hieman tukossa toistaiseksi.

Vierailija
10/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi eilen kotitestin mukaan. Osasin epäillä, kun lapsella tauti alkoi perjantaina. Vain lievää kurkkukipua, ja nenä hieman tukossa toistaiseksi.

Tosiaan kaksi rokotetta on mulla. Jos lapsella ei olisi ollut tautia, niin olo niin hyvä, että en olisi älynnyt testata ja mennyt ehkä töihin.

Vierailija
11/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaako muita enää sairastuminen? Minä olen todella harvoin kipeä ja yllättäen tämä Omikron tartunta nyt vähän huolestuttaa. Suositelkaa joku hauska leffa jolla saan huolet pois hetkeksi.

Vierailija
12/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla neljäs päivä menossa ja mietin, että tuleeko vielä jotain oireita vai oliko tää vaan tällänen lievempääkin lievempi flunssa. Kotitestit kaikki kuitenkin positiivisia, samoin virallinen pcr-testi oli positiivinen. Yksi rokote.

Onko jollain tullut joku kunnon romahdus 5pvän jälkeen?

Vierailija
13/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mnn kirjoitti:

Huolestuttaako muita enää sairastuminen? Minä olen todella harvoin kipeä ja yllättäen tämä Omikron tartunta nyt vähän huolestuttaa. Suositelkaa joku hauska leffa jolla saan huolet pois hetkeksi.

Ei huoleta. Päätin olla ilman rokotteita ja sairastaa sitten kun sen aika tulee. Ja nyt se tuli. Viimeksi oon ollut kipee 3v sitten.

Vierailija
14/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on koko perhe. 16-v:llä oli vain lievähköä kurkkukipua. Itselläni vain räkäisyys ja yskä ja jalkojen särky+levottomuus. Kuopus 13-v kova kurkkukipu ja yskä+nuha, ilmeisesti aaltoileva kuumekin, tai ainakin outo olo muutenkin. Valittaa että selkä on koko ajan kylmä. Koska annan särkylääkettä, niin ei ole mitattua kuumetta näkynyt.

Jos ei ole kuumetta, ei ole kuumetta.

Vierailija
15/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mnn kirjoitti:

Mun huoli katosi omicronin myötä. Ihan kun katsoo tilastoja kuinka paljon on potilaita sairaalassa vs testattuja, niin voi todeta, ettei kummemmasta taudista ole enää kysymys. Erityisesti kun kuinka moni virallisiin testeihin enää menee/pääsee.

Älä liikaa mieti tautiasi, muista hengittää sanoi äiti aina.

Kohta tulee tv:stä how i met your mother.

Vierailija
16/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 2 päivää kovaa päänsärkyä ja kuumetta. Kotitestin näytti negaa, mutta oireiden ja altisumisenvuoksi epäilin että olen saanut koronan.

Eilen kävin virallisessa testi tartuntapäivärahan takia, ja koronaha se on.

Olo ihan ok, tavallinen flunssakin ollut joskus paljon pahempi. Sitä vain mietin., voiko tässä tulla jonkinlainen takapakki, ainakin kaverillani, joka sairasti koronan 1,5 vuotta sitten tauti ensin helpotti neljännen päivän jälkeen mutta sitten vointi romahti ja joutui sairaalaan saamaan lisähappea. Perusterve nelikymppinen nainen siis.

Vierailija
17/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, toista viikkoa. Aika lievällä pääsin, oli siis tavisnuhan oireet, mutta jälkiväsymys on kyllä normia isompi. Edelleen siis nukun lähes 10h yöunia, normaalisti en.

Vierailija
18/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kolme päivää hyvin lieviä oikeita, pientä tukkoisuutta ja kurkkua kutitti. Sitten tuli testistä positiivinen ja seuraaavat kolme päivää oli kuumeilua ja hirveä kurkkukipu. Nyt alkaa jo pikkuhiljaa helpottaa. Tukkoinen olo edelleen ja pientä lämpöä.

Vierailija
19/70 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen suoraviivainen paraneminen kuin yleensä flussassa ei mulla ainakaan Omikronissa toimi. Olo jurruttaa melkein terveenä, mutta pientä lämpöä ja väsymystä jo useampi päivä. Ärsyttävää. Tänään menin ulos kävelemään pikkuruisen lenkin.

Vierailija
20/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kolmatta päivää kova kuume 38-39,5. Joka kohtaa kropassa koskee. Ja kolme rokotetta ottanut... ei olisi uskonut että näin kova tauti. 😩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme