Lue keskustelun säännöt.
Ostaako joku OIKEASTI markettivaatteita lapsilleen?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 10:17"]
Te, jotka ostatte käytettynä lasten vaatteita, ovatko minkä merkkisiä? Löytyykö näitä markettien omia merkkejä Cirafia tai Lottaa ja lassia. Oma kokemukseni ainakin on että menee äkkiä huonoksi, ettei niitä pysty laittamaan enää kiertoon. Onkohan sitten vain huonoa tuuria, kun eivät kestä.
[/quote]
No mun kokemuksen, jota on aika laajalti, ei eskari-ikäisen ja sitä muutamia vuosia vanhemman pojan sisävaatteista jää juuri kiertoon, oli ne siten merkkivaatteita tai perus H&M, KappAhl, Marketti. Samalla tavalla niistä kuluu polvet puhki, rinnukset tahraantuu pihkaan ja mutaan jne.
Ulkovaatteet olen itsekin ostanut kalliimmilta merkeiltä, mutta kyllähän tuolla kirppareilla myydään ihan yhtälailla pilalle pestyä, tahraista ja polvet melkein puhki haperoitunutta Moloa kuin samassa kunnossa olevaa Lottaa ja Lassia. Ero vaan on siinä, että siitä kamalassa kunnossa olevasta Molosta pyydetään 40 € ja siitä Lotasta ja Lassista ehkä 5 € ja ne menevät nopsaan tarvitseville tai vaikka mökkihaalareiksi, kuten meillä. Ne ylihintaiset Molot pysyy siellä rekissä.
Plus että itse yleensä myyn kalliimat ulkovaatteet huutonetissä. Kas, koska siellä saa paremman hinnan. Hullut maksaa innoissaan käytetyistä haalareista satasen (tosin itse olen myynyt aina vaan priimaa, tahraiset ja risat menee roskiin) mitä taas ei pöytäkirppiksellä yleensä tapahdu. Tai siis myin, sekin paikka tuntuu olevan ihan kuollut.
Mitä vauvan vaatteisiin tulee, niin huonoimpaan kuntoon mulla meni esim. jotkut lahjaksi saadut Tommy Hilfiger ja Timberland vaatteet. Ei kaikki marketista ostetut vaatteet hyvinä pysynyt, kuten ei kaikki vaikkapa H&M:n vaatteetkaan.