Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko maistaneet Ötkerin Tonno-pizzaa uudella reseptillä? Onko yhtä hyvää kuin originaali?

Vierailija
23.03.2022 |

En tajua, miksi ovat menneet muuttamaan sitä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistamishullu, se joka puolustelee aina MIchael Jacksonia

Vierailija
2/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja se uusi resepti on ihan hirveä. Jää tuo pitsa nykyään ostamatta. Aiemmin oli oma lempparini, ei enää.

Poistiko ne siitä uudesta reseptistä sen ylimääräisen juuston ja korvasi sen sillä punasipulilla? Koska sellainen juustoisuus siitä pitsasta nyt puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoin joo. Musta ihan ok. Tuntui että tonnikalaa oli enemmän. Ehkä jopa liikaa.

Miten on sun mielestä muuttunut?

Vierailija
4/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Juustoa tosiaan oli liian vähän tässä uudessa ja liikaa tonnikalaa.

Terveellisyys pilaa kaiken!

Vierailija
5/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maistamishullu, se joka puolustelee aina MIchael Jacksonia

Häh? Nyt oli aika villi. ap

Vierailija
6/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäisikö uuteen versioon lisätä itse juustoa? ap

Vierailija
7/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä uskaltanut maistaa, kun niin moni on sanonut, että lempparipizza on nyt pilattu. Eikös siinä ennen ollut sellaisia valkoisia pyörylöitä jotakin hyvää? En muista, että oliko se juustoa vai jotakin majoneesia/kastiketta tms. Ainakin Lidlin ja Pirkan tonnikalapizzat on pilattu uusilla resepteillä, joten en ole vielä sen vuoksi maistaa tätä kolmatta uusittua tuotetta.

Onko jokin tuote muka parantunut reseptiä uusimalla? Mieleen ei tule ainuttakaan esimerkkiä, jossa näin olisi käynyt. 

Vierailija
8/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja se uusi resepti on ihan hirveä. Jää tuo pitsa nykyään ostamatta. Aiemmin oli oma lempparini, ei enää.

Poistiko ne siitä uudesta reseptistä sen ylimääräisen juuston ja korvasi sen sillä punasipulilla? Koska sellainen juustoisuus siitä pitsasta nyt puuttuu.

Sama, en osta enää. Ennen siinä oli todella erilainen maku kuin tonnikalapizzoissa yleensä (olisiko ollut se juusto) ja nyt maistuu ihan samalta kuin muut. 

Vierailija
9/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä uskaltanut maistaa, kun niin moni on sanonut, että lempparipizza on nyt pilattu. Eikös siinä ennen ollut sellaisia valkoisia pyörylöitä jotakin hyvää? En muista, että oliko se juustoa vai jotakin majoneesia/kastiketta tms. Ainakin Lidlin ja Pirkan tonnikalapizzat on pilattu uusilla resepteillä, joten en ole vielä sen vuoksi maistaa tätä kolmatta uusittua tuotetta.

Onko jokin tuote muka parantunut reseptiä uusimalla? Mieleen ei tule ainuttakaan esimerkkiä, jossa näin olisi käynyt. 

Se lidlin uusi respeti on sama, kuin tuo Dr. O:n. Lidlin tonnikalassa on vaan vielä vähemmän juustoa ja täytettä. 

Mutta joo, ne valkoiset, eli ylimääräiset juustot on kadonnut kokonaan ja se pitsa on nyt kuivempi ja mauttomampi. En usko, että ylimääräisen juuston lisääminen parantaa makua, koska se ei ole sitä samaa juustoa mitä oli ennen.

Vierailija
10/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niitä kai muutetakaan siksi että saataisiin parempaa vaan siksi että tuotantokustannuksia halutaan saada alemmas tai joku raaka-aineen toimittaja lopettaa/nostaa hinnat pilviin. Se on vain pakko markkinoida parannettuna reseptinä.

Vierailija
11/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen pizza on uunissa, kohta on minun pizzani vuoro eli juuri tuo Tonno... Taidan laittaa siihen lisäjuustoa. Jännitys tiivistyy. ap

Vierailija
12/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parmesaania. Mitä veikkatte, sopiiko se Tonnon päälle? ap

Vierailija
13/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on parmesaania. Mitä veikkatte, sopiiko se Tonnon päälle? ap

Lähes kaikki, uunissa pizzan päälle sulanut maistuu hyvälle.

Edellyttäen, että yleensä pitää juustoista ja niiden erilaisista tarjoilumudoista.

Itse olen laittanut pizzan päälle jopa aivan tavallisa edamia, itse raastettuna,  jos kotona ei ole mitään muuta juustoa ollut.

Kukaan ei ole jättänyt pizaa syömättä, edamraasteen takia.

Vierailija
14/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli liian hyvää, joten se piti pilata. Näin tehdään aina kaikkien tuotteiden kanssa. Ötkereiden ahneus vie pizzankin suusta.

Vierailija
15/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No söin sen ja pettymyshän se oli. Olin laittanut pari palaa emmentalia päälle ennen uunia, ja sitten kypsänä laitoin yhdelle palalle parmesania.

En meinannut saada syötyä, joten laitoin pizzan päälle chiliä. Meillä oli valitettavasti vain mietoa, mutta sen avulla sain syötyä tuon uuden Tonnon.

Ei siis maistunut sille entiselle Tonnolle, joka oli ihanaa, ihan lemppari. ap

Vierailija
16/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaupassa sitä eikä se sipuli oikein vakuuttanut siinä kuvassa, joten jätin ostamatta. Limpparia ja jos lidlikin on muuttanut pitsansa niin eipä tartte enää paljo ostella niitä

Vierailija
17/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa! Laitan päälle kapriksia, oreganoa ja anjovisfileitä, todella maukkaampi ja enemmän tonnikalaa kuin aiemmin. 

Vierailija
18/20 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempaa! Laitan päälle kapriksia, oreganoa ja anjovisfileitä, todella maukkaampi ja enemmän tonnikalaa kuin aiemmin. 

Eli käytännössä teet uuden pizzan. Kai se sitten maistuu paremmalle. Itse haluaisin valmiin pizzan valmiiksi syömäkelpoisena.

Vierailija
19/20 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onkin että kun löytyy joku lemppari niin kohta onkin uusi parempi resepti siinä ja taas pitää alkaa seuraavaa lempparia etsimään. Mikä h*lvetin pakko niiden on aina korjata jotain mikä ei ole rikki? Sitten ihmetellään että myynti putoaa ja lopetetaan koko tuote, vaikka palaaminen alkuperäiseen korjaisi tilanteen.

Vierailija
20/20 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautetta menemään.