Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran luottamuksen saaminen ja johtajuus ilman makupaloja

Vierailija
04.09.2015 |

Jokaisen koiran olen kasvattanut täysin ilman ruokapalkintoja. Myös ongelmakoiria on tullut aikuisikäisinä. 

Perusasia rauhallisuus, vakaus ja itsevarmuus. Luottamus on aivainsana! 

Ei koira poikkea ihmisestä perustarpeiltaan. Luottaisitko itse rahantarjoajaan enemmän kuin persoonallisuudeltaan avoimen ja varman tuntuiseen ihmiseen ilman lahjontaa?

Miksi makupalakouluttaminen on nykyään niin yleistä? Ajan hektisyys? Kaikki nyt ja heti..?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:29"]Jokaisen koiran olen kasvattanut täysin ilman ruokapalkintoja. Myös ongelmakoiria on tullut aikuisikäisinä. 

Perusasia rauhallisuus, vakaus ja itsevarmuus. Luottamus on aivainsana! 

Ei koira poikkea ihmisestä perustarpeiltaan. Luottaisitko itse rahantarjoajaan enemmän kuin persoonallisuudeltaan avoimen ja varman tuntuiseen ihmiseen ilman lahjontaa?

Miksi makupalakouluttaminen on nykyään niin yleistä? Ajan hektisyys? Kaikki nyt ja heti..?
[/quote]
Palkitsemisella on paikkansa. Niin koiralla kuin ihmisellä. Se ei tietenkään pelkästään riitä. Eikä makupalat ole ainut palkitsemiskeino. Koirakohtaisesti palkitaan sillä mikä motivoi.

Vierailija
2/3 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ihmisten on vaikeaa olla jämptejä. Leimallista nykyajalle on suorittaminen ja kyvyttömyys olla läsnä. Koetaan syyllisyyttä kiireestä ja vapaa-ajan pitäisi olla kivaa ja taianomaista laatuaikaa. Kouluttaminen makupaloilla on kivaa ja helppoa, eikä vaadi kouluttajalta omaa panosta kovin paljoa, siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:40"]

Olen huomannut, että ihmisten on vaikeaa olla jämptejä. Leimallista nykyajalle on suorittaminen ja kyvyttömyys olla läsnä. Koetaan syyllisyyttä kiireestä ja vapaa-ajan pitäisi olla kivaa ja taianomaista laatuaikaa. Kouluttaminen makupaloilla on kivaa ja helppoa, eikä vaadi kouluttajalta omaa panosta kovin paljoa, siksi.

[/quote]

Nämä makupaloilla koulutetut tottelevat juuri sitä ihmistä, jolla makupala on kädessä. 

Luottamus ja yhteistyö tulee aivan jostain muusta. Kuka lapsestaankaan haluaa namusetien perässä juoksijan?

Miksi koirista tarkoituksella tehdään sellaisia? Jokainen koira mitä minulla on ollut on ystäväni aivan muista syistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä