Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen suutu kovin helposti?

Vierailija
23.03.2022 |

Olenko omahyväinen? Jos joku valittaa jostain asiasta koskien itseäni, en suutu, otan ehkä opiksi riippuen asiasta... Muiden kohdalla huomaan että ne ei kestä ja yritä olla diplomaattinen ja ystävällinen. Välttelen myös riitelyä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän ihmisiä.

Itse olin hyvähermoinen kauan ja pitkälle aikuisikään. Sityten jossain vaiheessa vain se ihmisten kohtaamisten määrä ylittää ärsytyskynnyksen ja luonteenmuutos alkaa.

Me ihmiset ollaan aika paskoja toisillemme.

Vierailija
2/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa katselen vaan lannistuneena vierestä kun mainettani on mustattu jo pari vuotta. Kun en ole tehnyt sitä mistä syytetään niin en jotenkin jaksa tehdä mitään. En vaan jaksa.

Vierailija
4/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hermot on kuin supervoima. Pitäisi ottaa huomioon jo varhain, urasuunnittelussa.

Vierailija
5/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu mutta täällä naiset ja modet suuttuu jatkuvasti 24/7 häviää randomina viestit ja ketjut miten sattuu. Huuhdelkaa katupölyt pil​lusta niin helpottaa!

Vierailija
6/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kanssa katselen vaan lannistuneena vierestä kun mainettani on mustattu jo pari vuotta. Kun en ole tehnyt sitä mistä syytetään niin en jotenkin jaksa tehdä mitään. En vaan jaksa.

Eli olet huonohermoinen. 

Vierailija
7/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erittäin lehmänhermoinen. Minua on vaikea saada hermostumaan mistään.

Jos joku nyt vielä kertoisi missä ammatissa tästä olisi hyötyä?

Vierailija
8/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen. En ymmärrä, miten ihmiset jaksaa loukkaantua tai suuttua milloin mistäkin. Joillakin on tapana ylianalysoida sanomisia, että löytyisi jotain mistä tuohtua.

Ehkä omalla kohdallani tämä viilipyttyominaisuus on jotain lievää neurokirjon piirrettä, aspergereissa vaikkapa on näitä rauhallisia. Vai onko mulla joku tunnelukko?

Vierailija
9/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen samanlainen. En ymmärrä, miten ihmiset jaksaa loukkaantua tai suuttua milloin mistäkin. Joillakin on tapana ylianalysoida sanomisia, että löytyisi jotain mistä tuohtua.

Ehkä omalla kohdallani tämä viilipyttyominaisuus on jotain lievää neurokirjon piirrettä, aspergereissa vaikkapa on näitä rauhallisia. Vai onko mulla joku tunnelukko?

Minä olen tuo lehmänhermoinen mutten ole mitenkään tunteeton tai lukossa. Puutun kyllä asioihin jos tilanne sitä vaatii, senkin voi tehdä hermostumatta.

Olen luonteeltani empaattinen, oikeudenmukainen, hyvä kuuntelija sekä omaan jostain syystä hyvin tarkan intuition.

Harva ihminen ansaitsee raivoa ja huutoa, saman asian voi kertoa asiallisesti ja rauhallisesti. Asia ei siitä miksikään muutu.

Vierailija
10/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet huonohermoinen. 

Joo. Pitäisi kai suuttua ja alkaa hoitaa asiaa, mutta liian monta vastustajaa.

Vierailija
11/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä siitä lehmänhermoisuudesta, sitä en menisi itsestäni sanomaan, mut sillä lailla en ota itseeni ja yritän joka päivä tulla paremmaksi ihmiseksi, jos sanojalla oli joku pointti. Tulen toimeen melkeinpä kaikkien kanssa. Olenko sitten vaan joojoo tyyppi, esim jos joku valittaa jostain epäkohdasta, en esitä yleensä vastaväitettä en näe siihen mitään pointtia,varsinkin jos tiedän että toinen ei anna periksi...

Ap

Vierailija
12/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tunnoton tai aivokuollut mikäli et koskaan suutu?

Vierailija
13/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vain pelkuri jos ei uskalla suuttua.

Vierailija
14/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vain pelkuri jos ei uskalla suuttua.

Voihan asioista sanoa rauhallisesti suuttumattakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi