Ihanaa välillä leikkiä yhden lapsen-äitiä =D
Vanhemmat lähtivät mumman ja vaarin luo ja me chillaillaan vauvan kanssa. Nyt en voi millään enää ymmärtää itseäni miten muka oli esikoisen kanssa raskasta =D Tai siis, silloinhan kaikki oli ihan uutta, nyt tietääkin jo jotain... ja osaa ottaa rennommin. Ja nyt arvostaa hiljaisuutta eri tavalla, ei ole edes telkkari päällä kun lapset ovat poissa =D
Kommentit (4)
Sama homma täällä. Laskeskelin tässä että milloin olen viimeksi saanut olla yksin, että aika usein. Ja sitten tajusin, että itse asiassa mulla oli silloin tässä aina lapsi mukana, en ollut yksin. Mutta koska yhden kanssa on niin helppoa, olin laskenut sen mielessäni yksinoloksi. :D
On aina ihanaa olla vaan kahdestaa yhden lapsen kanssa, käydä kahvilassa tai puistossa tai minne lapsi haluaakin, hullutella ja olla vaan.
Ekan kanssa välillä ärsytti kun joutui imettämään koko ajan. Nyt on ihanaa kun saa imettää, ja mies touhuaa isompien kanssa =D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:31"]
Sama homma täällä. Laskeskelin tässä että milloin olen viimeksi saanut olla yksin, että aika usein. Ja sitten tajusin, että itse asiassa mulla oli silloin tässä aina lapsi mukana, en ollut yksin. Mutta koska yhden kanssa on niin helppoa, olin laskenut sen mielessäni yksinoloksi. :D
On aina ihanaa olla vaan kahdestaa yhden lapsen kanssa, käydä kahvilassa tai puistossa tai minne lapsi haluaakin, hullutella ja olla vaan.
[/quote] Totta, kivaa kun jokaisen kanssa on jokin oma juttu :)
Sama täällä. Oikeaa luksusta tää yhden lapsen kanssa oleminen. En tajua miten jaksoin valittaa silloin ku esikoinen oli yksin:)