Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti palaatte asiaan, kun kaveri kysyy teitä omaan menoon esim skumpalle?

Vierailija
23.03.2022 |

Olenko itse liian nopea, kun palaan 1-2 päivässä ajankohtaan kun joku kysyy minua johonkin, ja ehdottaa päiviä? Koen että tässä parin päivän ajassa kyllä ehtii kalenterinsa katsoa ja kysyä puolisolta. Sekä on epäkohteliasta pitää toista odottamassa.

Mietin vain mitä mieltä olette? kun uusi kaveri, aikuinen nainen on viikon ylikin nyt pitänyt odottamassa, eikä vastaa mitään tapaamiseen. Onkohan vain niin kiireinen, ei vain kiinnosta tavata tai sitten osoittaa, etten ole tärkeä. Ahdistavaa

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on uusi tuttavuus, niin uskoisin, ettei häntä vain kiinnosta. 

Vierailija
2/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töykeä narsistin oloinen kaveri. Oikealle ystävälle palaan heti tietenkin. Hänellähän voi olla tärkeää asiaa josta haluaa puhua. Masennusta pikkulapsiarjessa ym.

Samana tai viimeistään 2-3 päivän sisällä.

Ihmettelen kans näitä ihmisiä jotka Instastoryä ehtivät päivittämään, mut eivät ehdi vastata oikeille ihmisille. Noloa ja surullista, mutta niin yleistä.

Luulen et on kyse välinpitämättömyydestä ja vallankäytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vastaan hetimmiten. Ja meillä on lapsia. Ei tosiaan mene kauaa tarkistaa kalenterit ja sanoa miehelle, että menen Maikin kanssa 2.4. skumpalle vai onko sinulla jotain jo siellä sovittuna. Jos miehellä ei ole mitään, niin hän vastaa, että "ok, asia selvä" ja jos sitten taas on joku meno, niin keskustellaan sitten aikatauluista.

Vierailija
4/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisista sovitaan heti tai viimeistään seuraavana päivänä. Ap:n ajatukset kuulostavat aivan oudoilta.

Vierailija
5/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei viikkoon vastaa, hän ei halua olla tekemisissä. Sama pätee jo parin päivän kohdalla.

Vierailija
6/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö tuota roskaposti-imuria vielä joku ihan oikeasti?

En ymmärrä kommenttia. -sivusta

Vierailija
7/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyä puolisolta... :D :D :D 

Vierailija
8/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisittekö uudestaan, vai unohtaisitteko vain koko ihmisen?

Vierailija
9/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töykeä narsistin oloinen kaveri. Oikealle ystävälle palaan heti tietenkin. Hänellähän voi olla tärkeää asiaa josta haluaa puhua. Masennusta pikkulapsiarjessa ym.

Samana tai viimeistään 2-3 päivän sisällä.

Ihmettelen kans näitä ihmisiä jotka Instastoryä ehtivät päivittämään, mut eivät ehdi vastata oikeille ihmisille. Noloa ja surullista, mutta niin yleistä.

Luulen et on kyse välinpitämättömyydestä ja vallankäytöstä.

No tästähän kaikki riemumielin haluavatkin kuulla jonkun jauhantaa! (NOT)

Tuttava ei ole mikään terapeutti :D 

Vierailija
10/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö tuota roskaposti-imuria vielä joku ihan oikeasti?

Mitä roskaposti-imuria? 

Vierailija
11/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua huvittaa? Kahden pienen lapsen perheissä katsotaan perhekalenteri ettei ole lasten harrastuksia tai puolisolla työmenoja.

Provo

Vierailija
12/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en palaa asiaan vaan vastaan kyllä ihan saman tien pääsenkö vai en. Eihän se vaadi kuin kalenterin katsomisen.

Jos ei viikkoon palaa asiaan niin ei ole kiinnostunut tai on vain unohtanut.

Vierailija
13/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hyvä ihme enää kysy. Olet epätoivoinen ja nöyryytät itseäsi. Katso, ottaako hän enää yhteyttä. Älä sinä enää ota.

Vierailija
14/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman vuorokauden aikana (siis jos viesti tulee, kun olen vielä valveilla) vastaan jotain, tyyliin "pitää tarkistaa yks asia siihen päivään liittyen, palaan asiaan viimeistään xxx". Se mihin mennessä lopullisesti vastaan riippuu kuinka lähellä ehdotettua ajankohtaa ollaan, jos vaikka 2-3 viikkoo aikaa, niin viikon sisällä ehdotuksesta vastaus (edes ehdollisena, jos mukana edelleen joku tekijä mikä ei yksin itsestä kiinni), jos taas maanantaina kutsu ja meno perjantaina, niin ehdottomasti lopullinen vastaus keskiviikkona.

Vierailija
15/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lapseton sinkku siellä yrittää.

Vierailija
16/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hyvä ihme enää kysy. Olet epätoivoinen ja nöyryytät itseäsi. Katso, ottaako hän enää yhteyttä. Älä sinä enää ota.

Meillä oli sovittuna muita menoja kauemmas, niin ilmeisesti sitten pitää perua nekin… 😏

Vierailija
17/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman vuorokauden aikana (siis jos viesti tulee, kun olen vielä valveilla) vastaan jotain, tyyliin "pitää tarkistaa yks asia siihen päivään liittyen, palaan asiaan viimeistään xxx". Se mihin mennessä lopullisesti vastaan riippuu kuinka lähellä ehdotettua ajankohtaa ollaan, jos vaikka 2-3 viikkoo aikaa, niin viikon sisällä ehdotuksesta vastaus (edes ehdollisena, jos mukana edelleen joku tekijä mikä ei yksin itsestä kiinni), jos taas maanantaina kutsu ja meno perjantaina, niin ehdottomasti lopullinen vastaus keskiviikkona.

Ehdotettu ajankohta on tänään. Siitä tuli vaan mieleen🙁 Ap

Vierailija
18/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, onpas töykeä kaveri😣

Vierailija
19/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skumpalle? Oksettaa nämä kun jotku vielä aikuisenakin käy. Mä kävin teininä alle 20v

Vierailija
20/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skumpalle? Oksettaa nämä kun jotku vielä aikuisenakin käy. Mä kävin teininä alle 20v

Miten sinä huvittelet? Minä mielellään teen muutakin, ja tässä samppanja tarkoittaa 1-2 lasia keskustellen ystävän kanssa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän