Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti palaatte asiaan, kun kaveri kysyy teitä omaan menoon esim skumpalle?

Vierailija
23.03.2022 |

Olenko itse liian nopea, kun palaan 1-2 päivässä ajankohtaan kun joku kysyy minua johonkin, ja ehdottaa päiviä? Koen että tässä parin päivän ajassa kyllä ehtii kalenterinsa katsoa ja kysyä puolisolta. Sekä on epäkohteliasta pitää toista odottamassa.

Mietin vain mitä mieltä olette? kun uusi kaveri, aikuinen nainen on viikon ylikin nyt pitänyt odottamassa, eikä vastaa mitään tapaamiseen. Onkohan vain niin kiireinen, ei vain kiinnosta tavata tai sitten osoittaa, etten ole tärkeä. Ahdistavaa

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en palaa asiaan vaan vastaan kyllä ihan saman tien pääsenkö vai en. Eihän se vaadi kuin kalenterin katsomisen.

Jos ei viikkoon palaa asiaan niin ei ole kiinnostunut tai on vain unohtanut.

No sitähän se Ap just kysyy että onko unohtanut? Vai ei kiinnosta. Hitsi, vaikeaa 😣

Vierailija
22/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliasta olisi vastata heti, tai jos on kalenteri kotona, lastenhoitovuorot sovittava tai mahdollinen toinen tapaaminen samaan aikaan, niin kertoa että tarkistan asian ja palaan parin tunnin päästä / huomenna asiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko TÄssä pikkutenavien äiti vai isä menossa sen naisen kanssa?

Sinäkös selvittelet kitinän keskellä menonne :D

Menkää kun kakarat on saanut jatko-opiskelupaikan eli joskus 2039.

Vierailija
24/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko TÄssä pikkutenavien äiti vai isä menossa sen naisen kanssa?

Sinäkös selvittelet kitinän keskellä menonne :D

Menkää kun kakarat on saanut jatko-opiskelupaikan eli joskus 2039.

Mitäh? Menepäs trolli muualle🎉🎉

Vierailija
25/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kanavaa olet käyttänyt? Ite en välttämättä perinteisiä tekstareita edes huomaa useampaan päivään. WA saattaa mennä ohi jos tulee viikonloppuna jolloin saatan olla iloliemessä.  Saattaa käydä niin, että unohdan nähneeni viestin ja se wa liikenteen ollessa runsasta viesti painuu pohjalle..

Jos nään skumppaviestin arkena, normisti vastaa muutamassa tunnissa

Vierailija
26/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en voi heti lyödä kaverin kanssa jotain lukkoon, niin ilmoitan milloin vastaan tyyliin ”syystä x en osaa vastata nyt, mutta palaan asiaan illalla/huomenna/loppuviikolla” ja myös teen niin kuin olen luvannut.

Itse arvostan selkeää ja täsmällistä toimintaa ja kommunikointia, en tykkää näistä ”katsellaan tuleeko tässä jotain muuta” -tyyppejä tai niitä jotka ei vastaa viesteihin kohtuullisessa ajassa, joiden kanssa joko ei voi sopia mitään ajankohtaa tai sovitut asiat ei pidä. En kovin pitkään jaksa yrittää ylläpitää mitään kaveruutta jos kaikki on hankalaa.

Vierailija
27/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skumpalle? Oksettaa nämä kun jotku vielä aikuisenakin käy. Mä kävin teininä alle 20v

Miten sinä huvittelet? Minä mielellään teen muutakin, ja tässä samppanja tarkoittaa 1-2 lasia keskustellen ystävän kanssa.

Ap

Näin! Touchè

Vierailija
28/30 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en voi heti lyödä kaverin kanssa jotain lukkoon, niin ilmoitan milloin vastaan tyyliin ”syystä x en osaa vastata nyt, mutta palaan asiaan illalla/huomenna/loppuviikolla” ja myös teen niin kuin olen luvannut.

Itse arvostan selkeää ja täsmällistä toimintaa ja kommunikointia, en tykkää näistä ”katsellaan tuleeko tässä jotain muuta” -tyyppejä tai niitä jotka ei vastaa viesteihin kohtuullisessa ajassa, joiden kanssa joko ei voi sopia mitään ajankohtaa tai sovitut asiat ei pidä. En kovin pitkään jaksa yrittää ylläpitää mitään kaveruutta jos kaikki on hankalaa.

Tälläisestä tulee niin paha mieli, että joutuu aina pyydellä toista, ja kaveri ei palaa asiaan.

Vierailija
29/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei selvästi ole oikea kaveri

Vierailija
30/30 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata tuollaisissa roikkua. Yksi entinen kaveri etääntyi tuttavaksi ja lopulta lakkasimme pitämästä yhteyttä. Hänen elämänsä oli työ ja siinä eteneminen ja puhui taukoamatta siitä. Minä pysyin kaverina niin kauan kuin olin hänelle hyödyllinen ja sen jälkeen yksinkertaisesti ei aika enää riittänyt. Aina välillä tältä ex-kaverilta tulee viesti, että olen nyt paikassa x. Olisi tässä luppoaikaa ja voidaanko tavata 30 minuutin - tunnin päästä. Vastaan aina, että nyt ei sovi, mutta voidaanko sopia tapaaminen ensi viikolle. Hän ei ikinä vastaa näihin mitään. :D Siis niin uskomaton moukka ihmiseksi. Ei ole yhtään ikävä. Samaan kaveriporukkaan kuului toinen, joka harrasti tällaisia varakaveriv*ttuiluviestejä ja kumpikin sai jäädä. Minulla on oikeitakin ystäviä. Heillä tuskin yhtäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi