Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoppo mies raitistui, jätti perheensä ja otti juopon naisen

Vierailija
04.09.2015 |

Mikä ihme saa miehen tekemään näin?  Olin onnessani, kun mies raitistui viimein. Oli ilmeisesti juopotteluaikanaan sitten rakastunut siihen naiseen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni hieman erilailla. Mies ei raitistunut vaan jätti minut ja lapset meidän lukuisten riitojen takia jotka johtuivat miehen juomisesta. Nykyään mies pyörii pelkän juopon miehen ja luultavammin exän uuden juooon naisen kanssa. Oudolta on että mies kertoo kaikille miten paljon rakastaa minua ja kuinka ainutlaatuinen olen. Muutamaankin otteeseen minua kaivannut takaisin, mutta melkein vain silloin kun hän on selvänä. Mitäköhän tähänkin sanoisi.... Tuskaa, jatkuvaa tuskaa.

Kai se on helpompaa juopon olla juopon kanssa, ei tule riitoja juomisesta kuitenkaan. Mistä sitä tietää, kun ei toisen päänsisälle pääse. Mutta kaikille kanssa kulkijoille, unohtakaamme juopot miehet ja naiset jos he vain satuttavat.

Vierailija
2/14 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä vielä erilailla..MINÄ jätin juopon ukon ja jatkoimme elämää onnellisimpina lasten kanssa :D

Päivääkään en ole ratkaisuani katunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä eri lailla! Minä olen mies enkä viinaa juo.

Vierailija
4/14 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

:D Ihana kuulla, että kaltaisiasikin on..... :)

Vierailija
5/14 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija- kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

:D Ihana kuulla, että kaltaisiasikin on..... :)

Trolli!!

Vierailija
6/14 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Oudolta on että mies kertoo kaikille miten paljon rakastaa minua ja kuinka ainutlaatuinen olen. Muutamaankin otteeseen minua kaivannut takaisin, mutta melkein vain silloin kun hän on selvänä.""

Johannnnnna, en tiedä Kaipaatko nyt apua mutta sen voin kertoa että exäsi on vielä rakastunut sinuun jos sinua ainutlaatuiseksi yms. Kehuu. Annan neuvon, jos mies ei raitistunu ÄLÄ ota hän takaisin. Kaikella on tarkoituksensa. Varmasti tulet löytämään paremman.

Vierailija
7/14 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs näistä ihmismielen kuvioista tietää?

Kaveri otti eron "juoposta" miehestään. Tai niin hän luuli, että mies on kova dokaamaan, kun tuli kotiin oluelta haisten. Eros siitä juopporentusta.

Tajusi sitten vasta vuosia vuosia jälkeenpäin, että miehensä oli aina sanonut, että yhdellä oluella kävi kerran pari viikossa. Hän pystyi uskomaan miehensä sanoja vasta silloin, kun oli jo itse reippaasti alkoholisoitunut. Katkeroitti pahasti mielensä tuosta eropäätöksestään 7 vuotta eron jälkeen. Sitten vaan ryyppääminen on lisääntyneet. Lapset menetti jo, kotinsa myös. Duunissa vielä käy ja hyvässä duunissa onkin. Se on hämmästyttävää, mutta paljon "saikuttaa".

Vierailija
8/14 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhtäkkiä arvelisin, tuohon alkuperäiseen kysymykseen liittyen, että jos alkoholisoitunut mies raitistuu ja ottaa juopon naisen, niin saattaa olla mahdollista, että hän läpikäy omia juoppotraumojaan tuon toisen (edelleen juopon) kanssa, mutta mistä sitä kukaan osaa varmuudella sanoa mitä toisen ihmisen pään sisällä liikkuu, saattaahan olla, että hän säälii sitä tai sitten aidosti rakastaa.

Aikoinaan (entinen) työkaverini oli pahasti alkoholisoitunut vuosikymmenen juomisen seurauksena, lopuksi menetti paljon: työn, terveytensä, ystävät ja melkein perheensäkin. Ihan puliveivarin näköiseksi meni. Viittiny enää pysähtyä juttusillekaan kun hän sönkötti jo ihan sekavia jo paskat housuissa ja huuli ruvella , eikä tajunnut mikä maa mikä valuutta. Katosi sitten kuvioista jonnekkin.

No nyt törmäsin viime viikolla häneen marraskuun ruuhkassa.

Hän kertoi, että oli mennyt (ollut, käynyt, miten sitä kutsutaan)  tällaiseen johonkin minnesota-hoitoon lapualle.

Ollut nyt raittiina kymmenen vuotta , sai takaisin elämänsä ja näytti todella hyvältä kun tuossa taannoin törmättiin. Myöhemmin tajusin, että se hyvältä näyttäminen johtui siitä, että hän oli jotenkin niin onnellisen ja seesteisen oloinen millaisena ensimmäisen kerran näin hänet, siis ihan TÄYSIN eri ihminen kun silloin kun dokas rankasti.  Arvatkaa itkettikö (liikutuksesta) kun näytti lompakostaan  lapsenlapsen kuvaa ylpeänä.

Vierailija
9/14 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yhtäkkiä arvelisin, tuohon alkuperäiseen kysymykseen liittyen, että jos alkoholisoitunut mies raitistuu ja ottaa juopon naisen, niin saattaa olla mahdollista, että hän läpikäy omia juoppotraumojaan tuon toisen (edelleen juopon) kanssa, mutta mistä sitä kukaan osaa varmuudella sanoa mitä toisen ihmisen pään sisällä liikkuu, saattaahan olla, että hän säälii sitä tai sitten aidosti rakastaa.

Aikoinaan (entinen) työkaverini oli pahasti alkoholisoitunut vuosikymmenen juomisen seurauksena, lopuksi menetti paljon: työn, terveytensä, ystävät ja melkein perheensäkin. Ihan puliveivarin näköiseksi meni. Viittiny enää pysähtyä juttusillekaan kun hän sönkötti jo ihan sekavia jo paskat housuissa ja huuli ruvella , eikä tajunnut mikä maa mikä valuutta. Katosi sitten kuvioista jonnekkin.

No nyt törmäsin viime viikolla häneen marraskuun ruuhkassa.

Hän kertoi, että oli mennyt (ollut, käynyt, miten sitä kutsutaan)  tällaiseen johonkin minnesota-hoitoon lapualle.

Ollut nyt raittiina kymmenen vuotta , sai takaisin elämänsä ja näytti todella hyvältä kun tuossa taannoin törmättiin. Myöhemmin tajusin, että se hyvältä näyttäminen johtui siitä, että hän oli jotenkin niin onnellisen ja seesteisen oloinen millaisena ensimmäisen kerran näin hänet, siis ihan TÄYSIN eri ihminen kun silloin kun dokas rankasti.  Arvatkaa itkettikö (liikutuksesta) kun näytti lompakostaan  lapsenlapsen kuvaa ylpeänä.[/quote

Piti tietysti kirjoittaa että "hän läpikäy omia juoppotraumojaan tuon toisen (edelleen juopon) KAUTTA .

Sori.

Vierailija
10/14 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorehko tuttava on narkannut itseltään perheen.

Näin kävi siis n. 25-vuotiaalle perheenäidille. Aineet vei mennessään.

Surettaa.

Vierailija
11/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija
12/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni hieman erilailla. Mies ei raitistunut vaan jätti minut ja lapset meidän lukuisten riitojen takia jotka johtuivat miehen juomisesta. Nykyään mies pyörii pelkän juopon miehen ja luultavammin exän uuden juooon naisen kanssa. Oudolta on että mies kertoo kaikille miten paljon rakastaa minua ja kuinka ainutlaatuinen olen. Muutamaankin otteeseen minua kaivannut takaisin, mutta melkein vain silloin kun hän on selvänä. Mitäköhän tähänkin sanoisi.... Tuskaa, jatkuvaa tuskaa.

Kai se on helpompaa juopon olla juopon kanssa, ei tule riitoja juomisesta kuitenkaan. Mistä sitä tietää, kun ei toisen päänsisälle pääse. Mutta kaikille kanssa kulkijoille, unohtakaamme juopot miehet ja naiset jos he vain satuttavat.

Juopot ne vasta keskenään riitelevätkin. Keskeisin aihe yleensä, että kuka on juonut kenenkin viinat.

Vierailija
13/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juopottelin vuosikausia lähes päätoimisesti. Raitistuttuani vaimoni otti eron enkä ole häntä sen jälkeen nähnyt enkä tule toivottavasti koskaan enää näkemäänkään. Lapsiltani olen kuullut siiderin maistuvan...

Vierailija
14/14 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juopot ne vasta keskenään riitelevätkin. Keskeisin aihe yleensä, että kuka on juonut kenenkin viinat.

Jossain tapauksissa, jossain ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi