Mieheni on pettänyt
Mies on ollut viimeaikoina todella poissaoleva ja toisessa hetkessä yli huomioiva. Mikään ei kuulemma ole vikana ym. Menin sitten ja tutkin hänen puhelimensa viestit. Siellä oli keskustelua hänen ja yhden työkaverinsa kanssa. Viesteistä kävi ilmi, että he ovat panneet muutaman kerran ja nyt nainen haluaa enenmän ja mieheni taas ei vaan katuu ja haluaa lopettaa kaiken yhteydenpidon ja selittää naiselle viesteissä miten rakastaa minua. En todellakaan tiedä mitä tekisin. Olo on niin musertunut. Ei kukaan voi oikeasti rakastaa toista jos tekee tuollaisia selän takana. Tiedän että väärin lukea, mutta onneksi tein niin ja sain asian selville. Olo on jotenkin likainen ja huijattu.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ihmiset pääsevät tutkimaan toistensa puhelimia? Oletko jotenkin onnistunut kopioimaan hänen sormenjälkensä?
Kyllä puhelimiin pääsee yleensä aina myös pääsykoodilla. Itse tiedän puolisoni koodin ja hän minun. Toki pyydän aina luvan ennen kuin avaan toisen puhelimien.
Minusta pettäminen on pettämistä ja sillä selvä. Ei sitä voi millään kissanlihakeitoilla perustella. Pelkkää vastuun pakoilua !
Jätä se sika.
Ihan oikein sulle pihtari.
Mies nyt saa luultavasti paremman.
Miten ihmeessä ihmiset pääsevät tutkimaan toistensa puhelimia? Oletko jotenkin onnistunut kopioimaan hänen sormenjälkensä?