Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on pettänyt

Vierailija
23.03.2022 |

Mies on ollut viimeaikoina todella poissaoleva ja toisessa hetkessä yli huomioiva. Mikään ei kuulemma ole vikana ym. Menin sitten ja tutkin hänen puhelimensa viestit. Siellä oli keskustelua hänen ja yhden työkaverinsa kanssa. Viesteistä kävi ilmi, että he ovat panneet muutaman kerran ja nyt nainen haluaa enenmän ja mieheni taas ei vaan katuu ja haluaa lopettaa kaiken yhteydenpidon ja selittää naiselle viesteissä miten rakastaa minua. En todellakaan tiedä mitä tekisin. Olo on niin musertunut. Ei kukaan voi oikeasti rakastaa toista jos tekee tuollaisia selän takana. Tiedän että väärin lukea, mutta onneksi tein niin ja sain asian selville. Olo on jotenkin likainen ja huijattu.

Kommentit (24)

1/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja ota kunnollinen mies. Tuollaisen kun antaa anteeksi niin sitten kaverilla on sokka irti ja joutuu antamaan noita anteeksi koko loppu elämän.

Vierailija
2/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo....

Vierailija
4/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on💏

Vierailija
5/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että jätänkin. En usko, että voisin enää ikinä luottaa häneen.

Ap

Vierailija
6/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhh ??

Vierailija
7/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on suomessa 3xenemmän kuin naisia. Luulisi löytyvän sellainenkin joka arvostaa naistaan niin paljon ettei muut naiset kiinnosta.

Kummallista että kun miehellä on vaikeuksia elämässä tulee usein jätetyksi "rakkaan" taholta mutta kun mies pettää niin sitten pyöritellään silmiä ja väännellään käsiä että mitä nyt neuvoksi.

Vierailija
8/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkimiehelle ei yksi avanto riitä. Ei siitä kannata ottaa nokkiinsa.

Vierailija
9/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tilanteessa mä jättäisin ton miehen. Ensinnäkin, se on pettänyt sua ja toiseksi vielä salaa sen. Epärehellinen ja epäluotettava mies. En pystyisi enää jatkamaan, koska luottamus on mennyt eikä se tule enää samanlaisena takaisin ikinä.

Vierailija
10/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni olisi pettänyt minua (mikä ei tosin selviäisi puhelinta tutkimalla, koska meillä sellaista ei tehdä), niin enpä todellakaan jaarittelisi siitä vauvapalstalla samalla tavalla kuin jos mies olisi syönyt lasten vanukkaat.

0/5.

Vierailija
11/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei jatkoon. Ero. Varmasti yrittää vielä sumuttaa sinua, ettei hän ole ikinä pettänyt.

Vierailija
12/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa tilanteessa mä jättäisin ton miehen. Ensinnäkin, se on pettänyt sua ja toiseksi vielä salaa sen. Epärehellinen ja epäluotettava mies. En pystyisi enää jatkamaan, koska luottamus on mennyt eikä se tule enää samanlaisena takaisin ikinä.

Vierailija
13/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas harvinaista näissä tapauksissa. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidosti katuva ihminen yleensä kertoo mitä on mennyt tekemään.

Vierailija
14/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidosti katuva ihminen yleensä tajuaa etukäteen jättää tällaiset hölmöydet tekemättä.

Itsekin muutaman kerran pettäneenä ja parikertaa kiinni jääneenä en satuile kuinka pettäminen kaduttaa. Sen olen kyllä kertonut, että kiinni jääminen kaduttaa, kun se aiheuttaa kitkaa parisuhteeseen.

Vierailija
15/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidosti katuva ihminen yleensä tajuaa etukäteen jättää tällaiset hölmöydet tekemättä.

Itsekin muutaman kerran pettäneenä ja parikertaa kiinni jääneenä en satuile kuinka pettäminen kaduttaa. Sen olen kyllä kertonut, että kiinni jääminen kaduttaa, kun se aiheuttaa kitkaa parisuhteeseen.

Pettäjä pettää uudestaan koska on päätynyt siihen omassa päässään että voi ja huom haluaa niin tehdä. Ei se luottamus enää parisuhteeseen tule vaan tilalle astuu usein katkeruus. Parempi laittaa poikki ja etsiä toinen asiallisempi tapaus. Suomessakin yli miljoona sinkkumiestä, luulisi löytyvän sopiva.

Vierailija
16/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo,taas kerran...

Vierailija
17/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vielä tyhmäkin, kun viestailee tommoisia. Moukka. Ja antaa mahdollisuuden lukea tyhmät viestinsä. Nyt ymmärrät.

Vierailija
18/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se tieto mitä toinen on tehnyt selän takana,ja itse luullut kaiken olevan hyvin. Ja nyt vielä se, että toinen haluaisi vain salata asian ja jatkaa kuin ei mitään..en ymmärrä. Ja miten voi väittää rakastavansa kun tekee toiselle tuollaista? Pettää ja valehtelee. Ei se ole rakkautta. Mies lähti aamulla töihin aikaisin ja itse nyt kotona mietin mitä teen. Tieto että samassa paikassa sen naisen kanssa ashdistaa ja samalla sellainen olo että olkoon vain, ei jaksa välittää enää. Toisaalta haluaisi jäädä ja puhua asiat auki, toisaalta haluaisi vain pakata ja lähteä hetkeksi pois sanomatta mitään.

Ap

19/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin se tieto mitä toinen on tehnyt selän takana,ja itse luullut kaiken olevan hyvin. Ja nyt vielä se, että toinen haluaisi vain salata asian ja jatkaa kuin ei mitään..en ymmärrä. Ja miten voi väittää rakastavansa kun tekee toiselle tuollaista? Pettää ja valehtelee. Ei se ole rakkautta. Mies lähti aamulla töihin aikaisin ja itse nyt kotona mietin mitä teen. Tieto että samassa paikassa sen naisen kanssa ashdistaa ja samalla sellainen olo että olkoon vain, ei jaksa välittää enää. Toisaalta haluaisi jäädä ja puhua asiat auki, toisaalta haluaisi vain pakata ja lähteä hetkeksi pois sanomatta mitään.

Ap

Jos teillä ei ole lapsia niin ei ole mitään syytä yrittää enää sekuntiakaan. Tulee tosi surullinen elämä jos yrittää aina kestää eläluotettavaa miestä ja laittaa asioita kuntoon seuraavaan romahdukseen asti. Ero tulee kuitenkin ja sitten miettii miksi ei tehnyt sitä aiemmin vaan tuhlasi vuosia elämästään kun olisi voinut olla onnellinen hyvän miehen kanssa tai elää vaikka yksin hyvän mielenrauhan kanssa.

Vierailija
20/24 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut työntää kanelitankoa hänen peräaukkoonsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi