Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitä on aina niin helppoa arvostella ihmisten elämää

Vierailija
23.03.2022 |

Jos ei tiedä heidän raha - asioistaan mitään. Valis

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun elämästäsi tiedetään kyllä jo ihan kaikki, nimeä ja asuinpaikkaa myöten.

Vierailija
2/11 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se onkin, kun ne kertomukset on tänään yhtä, huomenna toista ja eilen oli vielä yhdellä tapaa. EIhän sitä voikaan tietää, kun ihminen muuttelee sitä mitä ihan itse kertoo. Ei kukaan tietäisi esim yhden palstalaisen asioista mitään, jollei hän itse kertoisi  niitä kymmenellä eri tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinun elämästäsi tiedetään kyllä jo ihan kaikki, nimeä ja asuinpaikkaa myöten.

Ei mun raha-asioista tiedetä yhtään mitään. Ap

Vierailija
4/11 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa mitä palstalle tarinoi. Valheet menevät jo itselläsikin sekaisin.

Vierailija
5/11 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä saa sinut kuvittelemaan, että ne ketään edes kiinnostavat?

Vierailija
6/11 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä voimme siis päätellä, että kaikki ne vuosikymmenen ajan kertomasi asiat raha-asioistasi ovat olleet keksittyjä? 

Vierailija
7/11 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan oikeassa aloiteen tekijä.Ihmisillä on tapana arvostella ja piikittää muutekin toisia.Esim. kerho tai liikunta ryhmät . Ainakin kun olaan jo vanhoja naisia :Eteen laittaen lauseen: Anteeksi ethän loukkannu!Joka oikeuttaa toisen henkilön loukkaukseen ! Joka on aina epäkunioittavaa,kunnioituksen puutetta ja käytöstapojen puutetta!

Vierailija
8/11 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedäthän että voit jutella täällä yleisistä asioista kertomatta omista asioistasi mitään? Niitä totuuksia tai keksittyjä. Ei sinun tarvitse kertoa asioistasi. Kun et kerro (joka päivä eri tavalla) kukaan ei tartu mihinkään ristiriitaisuuksiin ja selviin valheisiin. Juttele yleisesti, ihan varmasti se toisi sinulle paljon enemmän iloa kuin tämä jokapäiväinen pään lyöminen seinään.

Ajattelepa ihan oikeaa kanssakäymistä ihmisten kanssa, kuka jaksaisi sellaista kaveria tai tuttavaa, joka tänään sanoisi, että minä erosin ja muutin omilleni ja huomenna sanoisi, että me tästä lähdettiin Aruballe ja ylihuomenna, että olen töissä toimistossa. Ei sellainen käy päinsä. Ei nettipalstallakaan. 

Vierailija
9/11 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tiedäthän että voit jutella täällä yleisistä asioista kertomatta omista asioistasi mitään? Niitä totuuksia tai keksittyjä. Ei sinun tarvitse kertoa asioistasi. Kun et kerro (joka päivä eri tavalla) kukaan ei tartu mihinkään ristiriitaisuuksiin ja selviin valheisiin. Juttele yleisesti, ihan varmasti se toisi sinulle paljon enemmän iloa kuin tämä jokapäiväinen pään lyöminen seinään.

Ajattelepa ihan oikeaa kanssakäymistä ihmisten kanssa, kuka jaksaisi sellaista kaveria tai tuttavaa, joka tänään sanoisi, että minä erosin ja muutin omilleni ja huomenna sanoisi, että me tästä lähdettiin Aruballe ja ylihuomenna, että olen töissä toimistossa. Ei sellainen käy päinsä. Ei nettipalstallakaan. 

Juuri näin. Nämä Valiksen valheet kääntyvät häntä itseään vastaan, koska ne aiheuttavat ärsyyntymistä. Sen takiahan häntä sitten aletaan piikitellä.

Vierailija
10/11 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Sä oot kertonut tänne siskojesi ja entisen koulukaverisi ammatit ja ansiot. Ethän sä kuitenkaan tiedä heidän asioistaan mitään. Vai mitä?

Vierailija
11/11 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä helppoa on oman elämänsä valittujen palojen tyrkyttäminen muille ihmisille tämän kaltaisella pölhöpalstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi