Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tupakointi naisessa tai miehessä turn Off?

Vierailija
04.09.2015 |

Hyi en voisi itse ajatellakaan tupakoivaa kumppania. sitä hengityksen ja vaatteiden hajua yäk.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off on minulle miehissä sekä naisissa

Vierailija
2/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ehdottomasti. Aikaisemmin ollut tupakoivia miehiä ja itsekin teininä poltellut, mutta nyt tökkii jo pelkkä kavereiden polttaminen. Halausta likeisempää kanssakäymistä en tupakoitsijan kanssa halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska minulla on astma ja tupakasta johtuva tukehtumisen tunne on "hieman" ikävä...

Vierailija
4/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turn off. Vanhempani polttivat molemmat tupakkaa niin lapsena en sillä lailla reagoinut siihen hajuun, kun olin niin tottunut, vaikken tokikaan saanut siinä sauhuissa seisoskella ja hengitellä, mutta omilleni muuttettuani, kun ei enää joka päivä tarvinnut haistella sitä niin tajusi kuinka paha ja tunkkainen se haju on.

Vierailija
5/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Tuhkakuppeja nuolkoot vain toiset tervakeuhkot..

Vierailija
6/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. sitä paitsi on todella juttia röyhytellä jotain paskanhajuista mönkään julkisesti.

Vierailija
7/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mönjää

Vierailija
8/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Joskus voi olla jopa turn on.

Vierailija
9/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kumppanini tuoksuu hyvälle tullessaan tupakalta! Ei ole mulla ollut koskaan mikään kriteeri kumppanin valinnassa, alkoholin käyttö sen sijaan on.

Vierailija
10/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti!

Vierailija
11/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on kallista ja tuhoaa terveyden. Kuka haluaa puolisoksi idiootin?

Vierailija
12/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUPAKOINTI AIHEUTTAA haitallisia mutaatioita, HEDELMÄTTÖMYYTTÄ NAISILLA, IMPOTENSSIA MIEHILLÄ sekä rumentaa, vanhentaa ja VIE TERVEYDEN ennenaikaisesti. On tutkitusti ja virallisen todellisesti luonnonmukainen TURN OFF.

Raskausaikana tupakoivien naisten lapset ovat usein vammaisia tai muuten alikehittyneitä, esim puhumaan oppivat savuttomien lapsia myöhemmin ja huonommin.

Vierailija
13/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos olisin 100% varma, että saisin miehen lopettamaan tupakoinnin seurustelun takia.

Eli en antaisi täydelliselle miehelle pakkeja röökin takia, mutta en myöskään pidemmän päälle katselisi röökaavaa miestä.

Vierailija
14/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä se on pitkä miinus, itse tosin tupakoin, että minua ei haittaa jos joku nainen polttaa. Mutta tupakoivaa miestä en ottas sitten millään. Hyi

Vierailija
15/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton turn on.

Vierailija
16/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:24"]

Tupakka on kallista ja tuhoaa terveyden. Kuka haluaa puolisoksi idiootin?

[/quote]

Rahaa on, ja sillä saa ostaa myös terveyttä. Teidän köyhien on vaan syötävä niitä itujanne.

Vierailija
17/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen antaa itsestään halvan vaikutelman polttamalla. Tupakointi ei sovi naisen arvolle.

Vierailija
18/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Totaalinen turn off.

Oma mieheni polttaa joskus, kun juo alkoholia. Ihan turha tulla metriä lähemmäs sen jälkeen. Tietää tämän hyvin.

Hyi hemmetti.

Yhden suurimpia epäonnistumisen tunteita äitinä koin, kun epäilin 16-vuotiaan poikani alkaneen polttamaan tupakkaa.

Vierailija
19/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:51"]

Yhden suurimpia epäonnistumisen tunteita äitinä koin, kun epäilin 16-vuotiaan poikani alkaneen polttamaan tupakkaa.

[/quote]

Jostakinhan se kärsimys on revittävä, ettei vaan olis onnellinen siitä mitä on.

Vierailija
20/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakointi tapana ole turn off, toisin kuin vaikkapa kamala pukeutumistyyli tai haiseminen, mutta sen vaikutukset ovat turn off. Tai siis... Tarkoitan etten koe puistatuksen tunteita nähdessäni tupakoivia ihmisiä mutta mitään lähempää kontaktia en tahdo monestakaan syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan