Miten luetun WhatsApp viestin saa "lukemattomaksi"?
Mun miehellä on kaksi puhelinta, toinen jota käytti kun oltiin ulkomaankomennuksella ja toinen mitä nyt käyttää kun ollaan takaisin Suomessa.
Miehellä kyllä on usein laturissa toi ulkomaanaikainen puhelin mutta katsoo sitä oikeesti tosi harvoin ja nyt kuulin et se värisi ja näin että eräs hänen entinen kollega oli lähettänyt viestiä. En nähnyt muuta kuin pari ekaa sanaa vaan mutta miksi mua siis kiinnostaa on, että tämä kollega oli ihastunut mieheeni. Mieheni siis mulle tästä kertoi, ja oli vähän vaivaantunut ko. naisesta.
Nyt mua niiiin tekis mieli nähdä se viesti, koska tiedän, että ehkä vasta ens viikolla mieheni katsoo puhelinta ja sit poistaa ton naisen viestit.
Onko mitään keinoa että miten saisi jo luetun whatsapp viestin näkymään lukemattomana?
Niin kuin spostissa voi klikata luetut viestitkin lukemattomiksi.
Kommentit (43)
Jos ei sitä saa lukemattomaksi niin ihan tosissaan jo mietin että luen viestin ja poistan sen sitten...
Jos se nainen vielä kyselee perään niin esitän tietämätöntä
ap
Höh, luet vaan viestin ja kerrot miehellesi anteeksipyytäen että uteliaisuus vaan nyt vei voiton. Parempi niin, kuin että luot teoillasi omatunnollesi ja välillenne epärehellisyyttä.
Mutta jää merkintä siitä, milloin viimeksi on avannut palvelun...
Lue viesti ja poista. Ja jos jotain epämääräistä niin vastaa viestiin myös.
Kyllähän usein viestin näkee lähes kokonaan ponnahdusikkunassa, mikä ainakin mulla avautuu samsungissa. Ei tarvi avata whatappia.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:20"]
Höh, luet vaan viestin ja kerrot miehellesi anteeksipyytäen että uteliaisuus vaan nyt vei voiton. Parempi niin, kuin että luot teoillasi omatunnollesi ja välillenne epärehellisyyttä.
[/quote]
No suoraan sanoen en usko että mieheni edes pillastuisi jos tietäisi minun lukeneeni sen viestin, mutta nyt vaan hävettäisi liikaa kertoa tästä.
Muutenkin mieheni on usein tehnyt niin että katsonut vaan tämän naisen viestit ja puhahdellut ja poistanut ne ilman vastaamista (olan yli oon siis katsonut miten on toiminut)
ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:25"]
Kyllähän usein viestin näkee lähes kokonaan ponnahdusikkunassa, mikä ainakin mulla avautuu samsungissa. Ei tarvi avata whatappia.
[/quote]
Sillä oli muitakin viestejä (mutta ei keltään minua kiinnostavilta henkilöiltä) joten siinä ponnahdusikkunassa ei lukenut paljoakaan... ainoastaan hi ***** how are you? niin janoan tietää enemmän
ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:25"]
[/quote]
Eikä apissa tarvitse avata itse viestiä, kun osa siitä näkyy...
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:28"]
[/quote]
No suoraan sanoen en usko että mieheni edes pillastuisi jos tietäisi minun lukeneeni sen viestin, mutta nyt vaan hävettäisi liikaa kertoa tästä.
Muutenkin mieheni on usein tehnyt niin että katsonut vaan tämän naisen viestit ja puhahdellut ja poistanut ne ilman vastaamista (olan yli oon siis katsonut miten on toiminut)
ap
[/quote]
Unohda sitten koko asia pääsen kaikista helpommalla.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:31"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
mutta kun olen utelias...
ap
Mä myös usein luen miehen whatsapista viestejä kun ei se oikein edes tajua miten se toimii eli ei osaa edes ihmetellä, jos joku viesti näkyy lukemattomana.
Jos kerran miehes ei hermostuisi, jos luet, niin etkö voi vaan kysyä häneltä, että saatko lukea?
Laita netti pois puhelimesta ja avaa vasta sitten viesti.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:31"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
mutta kun olen utelias...
ap
[/quote]
Onko se sitten sen arvoista, että pistät koko suhteesi peliin?!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:39"]
[/quote]
Mitä tää hyödyttää? Siis jos on netti pois päältä ja avaan viestin niin näkyykö se sit "lukemattomana"?
ap
[/quote]
Viesti lataantuu vasta kun puhelin on netissä.
No senkus luet. Jos mies tulee vasta ensi viikolla niin se nainenhan ehtii laittaa uusia viestejä. Ja jos eukko ei miestäsi kiinnosta niin tuskin kiinnittää huomioita milloin viestit on tullut ja onko jo lukenut ne vai ei. Eli anna mennä vaan.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:40"]
[/quote]
Viesti lataantuu vasta kun puhelin on netissä.
[/quote]
Viesti on jo saapunut siihen puhelimeen, nyt voi laittaa netin pois ja viesti näkyy silti. Teen näin aina omalla puhelimella, jos en halua että siinä näkyy, että olen nähnyt viestin
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:40"]
[/quote]
Mitä tää hyödyttää? Siis jos on netti pois päältä ja avaan viestin niin näkyykö se sit "lukemattomana"?
ap
[/quote]
kun netti on pois päältä, niin whatsappiin ei pääse siirtämään sitä tietoa, että olet lukenut viestin. Sekin menee netin kautta se tieto. Jätä varmuuden vuoksi viestin lukemisen jälkeenkin netti pois päältä, en ole nimittäin ihan varma, että meneekö tieto sitten, kun netin laittaa uudellleen päälle. Mun mielestä ei, mutta en ole satavarma. Sano miehelle, että viestien kilkutus häiritsi sua, niin otit netin pois. Tai mikä parempaa, älä valehtele ollenkaan
Ei kai kuinkaan, ja ihan oikein!