Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen sinkkunainen on toivoton tapaus?

Vierailija
03.09.2015 |

Tarkoitan tilannetta, jossa ei ole aiempia suhteita? Minkä ikäiseen mennessä viimeistään on pariutunut, jos se ylipäätään on mahdollista?

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:57"]

Järkyttävä aloitus. Ei kukaan ihminen ole koskaan toivoton tapaus. Tulee paha mieli lukea kun aikuiset naiset täällä mollaavat ja säälivät itseään.

[/quote]

Tämä. Vaikka te luulette, että "ei kukaan ulkopuolinen huomaa, että ajattelen itsestäni huonosti" niin voin kertoa: kyllä muut ihmiset sen vaistoavat miten henkilö itsestään ajattelee ja arvottaa. Juuri se, että antaa jonkun määritellä itsensä toivottomaksi asiassa X iän perusteella on naurettava.

Jos uskoo, että ei saa ketään niin ei tule saamaankaan ketään.

Itse olen ollut sinkku aina ja ikää 25 vuotta. Voin oikeasti myöntää, että oma asenteeni on ollut syypää tähän. Miehet ovat olleet usein kiinnostuneita, olen perusnätti ja mua on helppo lähestyä, mutta kuten aiemmat aloittajat olen lapsesta asti jotenkin ajattelut, etten koskaan tule olemaan suhteessa. En osaa sen tarkemmin sanoa mistä se oikein johtuu. Elän omaa elämääni, ainoastaan läheisyyttä olisi kiva saada (enkä tarkoita seksiä, sitä nyt saa aina halutessaan).
[/quote]
Mistä sitä seksiä saa aina halutessaan?
Aina halukas sinkkumies

Vierailija
102/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:08"]

Ei ole kyse siitä, että kukaan olisi toivoton tapaus, mutta kumppaneissa, ihan niin kuin kaikessa muussakin, parhaat poimitaan päältä ja jäljellä jää ne, joita ei kukaan halua. Jos ei kukaan ole huolinut vaikka 25 ikävuoteen mennessä, niin mistä sitten yhtäkkiä löytyisi joku, joka huolisi... 

Minä ainakin jo teininä kiinnitin huomiota siihen, että aina joku muu sai ne minun ihastukseni kohteet, eikä minullekaan tehnyt kukaan aloitetta. Eikä se siitä koskaan miksikään muuttunut. Nyt 30 vuotta myöhemmin edelleen joku muu saa ihastukseni kohteet ja miesten tekemiä aloitteita on edelleen pyöreä nolla. Taisin siis olla alunalkaenkin toivoton tapaus, mutta nuorena silti toivoi, että ehkä joku joskus... Mutta ei, ei kukaan koskaan. :(

[/quote]

Miksi ihmeessä joku mies haluaisi seurustella noin pessimistisesti ajattelevan naisen kanssa?

Ja oletko sinä samanlainen kuin teininä? Minä ainakin olen miltei täysin eri ihminen mitä olin 14-vuotiaana, sisäisesti ja ulkoisesti. Miksi siis tuomitsisin nykyisyyden olotilan menneisyyden takia?

Tuollainen uhrina oleminen on hyvin helppoa, mutta aikuisuuteen kuuluu se että otetaan vastuu omasta elämästä. Jos miehet eivät ole tehneet sinulle aloitteita, niin sitten SINUN tulee tehdä niitä. Itse tunnen monta pitkissä parisuhteissa olevia naisia, jotka tekivät itse sen ratkaisevan aloitteen. Kannattaa elää oikeaa elämää eikä kuvitella asuvansa USA:ssa, jossa tuo miehen aloitteiden tekemisen tärkeys on vallitseva paradigma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:20"]Mistä sitä seksiä saa aina halutessaan? Aina halukas sinkkumies

[/quote]

Puhuin vain itsestäni ja mahdollisuuksistani kuten olisit hyvin huomannut jos olisit lukenut huolella kommenttini.

Vierailija
104/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että koskaan on liian vanha :)

Vierailija
105/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:08"]

Ei ole kyse siitä, että kukaan olisi toivoton tapaus, mutta kumppaneissa, ihan niin kuin kaikessa muussakin, parhaat poimitaan päältä ja jäljellä jää ne, joita ei kukaan halua. Jos ei kukaan ole huolinut vaikka 25 ikävuoteen mennessä, niin mistä sitten yhtäkkiä löytyisi joku, joka huolisi... 

Minä ainakin jo teininä kiinnitin huomiota siihen, että aina joku muu sai ne minun ihastukseni kohteet, eikä minullekaan tehnyt kukaan aloitetta. Eikä se siitä koskaan miksikään muuttunut. Nyt 30 vuotta myöhemmin edelleen joku muu saa ihastukseni kohteet ja miesten tekemiä aloitteita on edelleen pyöreä nolla. Taisin siis olla alunalkaenkin toivoton tapaus, mutta nuorena silti toivoi, että ehkä joku joskus... Mutta ei, ei kukaan koskaan. :(

[/quote]

Miksi ihmeessä joku mies haluaisi seurustella noin pessimistisesti ajattelevan naisen kanssa?

Ja oletko sinä samanlainen kuin teininä? Minä ainakin olen miltei täysin eri ihminen mitä olin 14-vuotiaana, sisäisesti ja ulkoisesti. Miksi siis tuomitsisin nykyisyyden olotilan menneisyyden takia?

Tuollainen uhrina oleminen on hyvin helppoa, mutta aikuisuuteen kuuluu se että otetaan vastuu omasta elämästä. Jos miehet eivät ole tehneet sinulle aloitteita, niin sitten SINUN tulee tehdä niitä. Itse tunnen monta pitkissä parisuhteissa olevia naisia, jotka tekivät itse sen ratkaisevan aloitteen. Kannattaa elää oikeaa elämää eikä kuvitella asuvansa USA:ssa, jossa tuo miehen aloitteiden tekemisen tärkeys on vallitseva paradigma.

[/quote]

No oli se syy mikä tahansa, niin minussa on vika, joka tekee minusta parisuhteeseen kelpaamattoman.

Ja jos olisit lukenut kirjoitukseni kunnolla, etkä olisi päästänyt ylimielistä ja tuomitsevaa luonnettasi valloillesi, olisit kenties tajunnut, että kyllä minä tein aloitteen ihan joka ikiselle kiinnostukseni kohteelle. Mutta heidän vastauksensa oli ei. 

Vierailija
106/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:23"]

[/quote]

Ihan varmaan on. Kukapa haluaisi 40 alkaa yhdessä säästämään asuntoon tai tekemään lapsia? 

Siihen mennessä kaikki tulevaisuuden suunnitelmat on jo tehty.

Vierailija
107/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:45"]

Oon 30+ ja todellakin hyvännäköinen nainen. Oon hoikka, isotissinen ja vaaleahiuksinen. Mutta en löydä miesseuraa, en sitten millään. Kaikkea on kokeiltu, vihjailuista suoraan toimintaan, passiivisesta odottelusta itse treffikutsujen esittämiseen. Jokainen mies, josta olen ollut kiinnostunut, on torjunut minut.

Nyt en ole pariin vuoteen enää yrittänyt. Eikä kukaan mies ole tullut edes juttusille. Koko seurustelu-systeemi on kuin peli, jonka säännöt on kerrottu kaikille muille, paitsi minulle.

[/quote]

Tykkään tummatukkasista.

T: Mies

ei pahalla

[/quote]

No minä olen tummatukkainen, mutta en vain ole kelvannut minäkään. 

[/quote]

Vaaleahiuksinen tummatukkainen?

Vierailija
108/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:30"]

No oli se syy mikä tahansa, niin minussa on vika, joka tekee minusta parisuhteeseen kelpaamattoman.

Ja jos olisit lukenut kirjoitukseni kunnolla, etkä olisi päästänyt ylimielistä ja tuomitsevaa luonnettasi valloillesi, olisit kenties tajunnut, että kyllä minä tein aloitteen ihan joka ikiselle kiinnostukseni kohteelle. Mutta heidän vastauksensa oli ei. 

[/quote]

Kuvittelet vain. Asenne on kaikki kaikessa. Lisäksi kun kehotin sinua ottamaan vastuun elämästäsi hyökkäät minua kohti, ei hyvä. Onkohan sulla mitenkä paljon kokemusta sosiaalisista suhteista tai esim. jotain aspergeria? Vaikutat olevan hyvin muurit yllä ja haluton hyvään vuorovaikutukseen.

Edelleen: miksi joku mies huolisi tuolla tavalla ajattelevan naisen? Mitä tarjottavaa sinulla on kuin katkera ja pessimistinen maailmankuvasi ja minäkuvasi? Ei varmasti yhtään mitään.

Vierailija
109/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:34"]

[/quote]

Ihan varmaan on. Kukapa haluaisi 40 alkaa yhdessä säästämään asuntoon tai tekemään lapsia? 

[/quote]

Vain elämänsä sössineillä luusereilla elämä päättyy 40-vuotiaana. Osa kouluttautuu uuteen ammattiinkin vielä +50-vuotiaana.

Vierailija
110/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:34"]

[/quote]

[/quote]

Lastentekoa ajatellen on varmasti myöhäistä, mutta kai nyt jokaisella 40 -vuotiaalla jo on asunto tai ainakin reilusti rahaa säästössä. 

Vierailija
111/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:00"]

[/quote]

Kuvittelet vain. Asenne on kaikki kaikessa. Lisäksi kun kehotin sinua ottamaan vastuun elämästäsi hyökkäät minua kohti, ei hyvä. Onkohan sulla mitenkä paljon kokemusta sosiaalisista suhteista tai esim. jotain aspergeria? Vaikutat olevan hyvin muurit yllä ja haluton hyvään vuorovaikutukseen.

Edelleen: miksi joku mies huolisi tuolla tavalla ajattelevan naisen? Mitä tarjottavaa sinulla on kuin katkera ja pessimistinen maailmankuvasi ja minäkuvasi? Ei varmasti yhtään mitään.

[/quote]

Ainoastaan todella tyhmä ihminen tekee toisesta tuollaisia päätelmiä parin lauseen perusteella, joten tätä keskustelua on aika turha jatkaa. Sinun äo:llasi varustetulla ihmisellä tuskin on mitään sellaista sanottavaa, josta olisi minulle iloa tai hyötyä. 

Vierailija
112/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iästä kiinni miehen löytäminen. Minusta kiinnostutaan vieläkin. Olen sinkku tai ei. 

40+

Vierailija
113/122 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:39"]

Oon 30+ ja todellakin hyvännäköinen nainen. Oon hoikka, isotissinen ja vaaleahiuksinen. Mutta en löydä miesseuraa, en sitten millään. Kaikkea on kokeiltu, vihjailuista suoraan toimintaan, passiivisesta odottelusta itse treffikutsujen esittämiseen. Jokainen mies, josta olen ollut kiinnostunut, on torjunut minut.

Nyt en ole pariin vuoteen enää yrittänyt. Eikä kukaan mies ole tullut edes juttusille. Koko seurustelu-systeemi on kuin peli, jonka säännöt on kerrottu kaikille muille, paitsi minulle.

[/quote]

Tykkään tummatukkasista.

ei pahalla

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei sitten tullut mieleen että tuossa kirjoittaa kaksi eri naista, toinen vaalea ja toinen tumma?

Vierailija
114/122 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:00"]

[/quote]

[/quote]

Ainoastaan todella tyhmä ihminen tekee toisesta tuollaisia päätelmiä parin lauseen perusteella, joten tätä keskustelua on aika turha jatkaa. Sinun äo:llasi varustetulla ihmisellä tuskin on mitään sellaista sanottavaa, josta olisi minulle iloa tai hyötyä. 

[/quote]

Ikävät totuudet on helppo jättää huomiotta kun yrittää epätoivoisena alentaa viestintuojan sellaisten ominaisuuksien perusteella, joista et tiedä mitään. 

Voin kertoa että minä en ole se epäonnistunut yksilö, joka elää uhrimentaliteetin voimalla, joka ei ole kiinnostava, ihana ja sellainen nainen, jonka kanssa mies haluaisi parisuhteen. Sinä olet aina ollut ja sellaiseksi tuletkin jäämään jos et aio muuttua :)

Miltä tuntuu olla epäonnistuja elämässä näinkin yksinkertaisessa asiassa kuin ihmissuhteissa?

Vierailija
115/122 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:39"]

[/quote]

Tykkään tummatukkasista.

ei pahalla

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei sitten tullut mieleen että tuossa kirjoittaa kaksi eri naista, toinen vaalea ja toinen tumma?

[/quote]

Et huomannut, että vastasin naiselle joka sanoi olevansa vaaleatukkainen.

Vierailija
116/122 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini kuoltua meni isoisäni uusiin naimisiin. Tuo "mummopuoleni" oli suhteen alkaessa 60-65-vuotias (en nyt muista täsmällisemmin) eikä hänellä ollut sitä ennemmin ollut mitään miessuhteita.

Vierailija
117/122 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:10"]

Tarkoitan tilannetta, jossa ei ole aiempia suhteita? Minkä ikäiseen mennessä viimeistään on pariutunut, jos se ylipäätään on mahdollista?

[/quote]

Jokainen voi löytää sopivan kumppanin. yleensä +-3v omasta iästä.

[/quote]

Just tui ikärajoite tekee sen, että moni ei löydä sitä kumppania. Itse esim viihdyn 10-15 vuotta vanhempien miesten kanssa, oman ikäisistäni en ole ikinä löytänyt seuraa. Onneksi en enää usko mihinkään max parin vuoden ikäeroon.

Vierailija
118/122 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:10"]

[/quote]

Jokainen voi löytää sopivan kumppanin. yleensä +-3v omasta iästä.

[/quote]

Just tui ikärajoite tekee sen, että moni ei löydä sitä kumppania. Itse esim viihdyn 10-15 vuotta vanhempien miesten kanssa, oman ikäisistäni en ole ikinä löytänyt seuraa. Onneksi en enää usko mihinkään max parin vuoden ikäeroon.

[/quote]

Jep, näinhän se on. Itsekin viihdyn vanhempien ihmsiten seurassa.

Vierailija
119/122 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:09"]

Itse olen ollut sinkku aina ja ikää 25 vuotta. Voin oikeasti myöntää, että oma asenteeni on ollut syypää tähän. Miehet ovat olleet usein kiinnostuneita, olen perusnätti ja mua on helppo lähestyä

[/quote]

Kyllä, oma asenteesi on voinut estää seurustelun, mutta sinua kohtaan on sentään osoitettu kiinnostusta. On paljon naisia (ja miehiä), jotka eivät ikinä kohtaa ihmistä, joka huomioisi positiivisesti. Jos he usein saavat suorastaan negatiivista kohtelua, ei voi vaatia, että he uskaltaisivat tehdä ensin aloitteen.

Vierailija
120/122 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:34"] 

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:09"]

Itse olen ollut sinkku aina ja ikää 25 vuotta. Voin oikeasti myöntää, että oma asenteeni on ollut syypää tähän. Miehet ovat olleet usein kiinnostuneita, olen perusnätti ja mua on helppo lähestyä

[/quote]

Kyllä, oma asenteesi on voinut estää seurustelun, mutta sinua kohtaan on sentään osoitettu kiinnostusta. On paljon naisia (ja miehiä), jotka eivät ikinä kohtaa ihmistä, joka huomioisi positiivisesti. Jos he usein saavat suorastaan negatiivista kohtelua, ei voi vaatia, että he uskaltaisivat tehdä ensin aloitteen.
[/quote]

Totta. Mutta sitten on myös paljon niitä, jotka ei huomaa ujompien arkoja lähestymisiä.