Minkä ikäinen sinkkunainen on toivoton tapaus?
Tarkoitan tilannetta, jossa ei ole aiempia suhteita? Minkä ikäiseen mennessä viimeistään on pariutunut, jos se ylipäätään on mahdollista?
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 17:04"]
Minusta joissain ihmisissä on ns. sitä jotakin ja heillä on vientiä ihan minkä ikäisinä tahansa. Toisista taas ei kukaan koskaan kiinnostu, eikä se liity ikään mitenkään. Minä olen aina kuulunut niihin naisiin, joka kelpaa kyllä miehille kaveriksi, mutta ei mihinkään muuhun. Varmaan en sitten ole ulkoisesti viehättävä.
Minusta se siis on toivotonta joko ihan alusta saakka tai ei ollenkaan. Eikä minussa ainakaan omasta mielestäni ole mitään valtavaa vikaa, minusta pidetään ihmisenä, on kavereita, pikkulapset eivät parahda itkuun nähdessään... Mutta miehet ei kiinnostu. Olen ajatellut, että olen ehkä liian tylsä miesten mielestä, koska olen aika rauhallinen ja vähän ujokin.
[/quote]
Oletko hyvä ottamaan suihin? Lähdetkö kuutamouinnile? Tänään?
[/quote]
Mistäköhän minä sen voisin tietää, kun en ole koskaan edes suudellut ketään...?!
[/quote]
No sitten en voi auttaa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 17:04"]Minusta joissain ihmisissä on ns. sitä jotakin ja heillä on vientiä ihan minkä ikäisinä tahansa. Toisista taas ei kukaan koskaan kiinnostu, eikä se liity ikään mitenkään. Minä olen aina kuulunut niihin naisiin, joka kelpaa kyllä miehille kaveriksi, mutta ei mihinkään muuhun. Varmaan en sitten ole ulkoisesti viehättävä.
Minusta se siis on toivotonta joko ihan alusta saakka tai ei ollenkaan. Eikä minussa ainakaan omasta mielestäni ole mitään valtavaa vikaa, minusta pidetään ihmisenä, on kavereita, pikkulapset eivät parahda itkuun nähdessään... Mutta miehet ei kiinnostu. Olen ajatellut, että olen ehkä liian tylsä miesten mielestä, koska olen aika rauhallinen ja vähän ujokin.
[/quote]
Luulisi ujojen miesten tykkäävän, jos sinäkin olet ujo.
Kaikki tuntemani yksinjääneet naiset on samanlaisia: tavallisen näköisiä, hiljaisia ja ujoja, hyvin koulutettuja ja fiksuja ja sellaisia ns. "kilttejä tyttöjä". Miehet ei vain kiinnostu sen tyyppisistä naisista. Luulen, että se johtuu siitä, että heitä pidetään tylsinä.
Minusta naisesta tietää jo lukioikäisenä, onko hän sellainen, että miehet tulee kiinnostumaan. Pappani sanoi minulle jo 14 -vuotiaana, että sinua ei kukaan mies tule koskaan huolimaan. Loukkaannuin aivan kauheasti, mutta 15 vuotta myöhemmin joudun myöntämään, että oikeassa oli.
Minä en pysty saamaan edes seksiä ja jos näitä palstoja on uskominen, se kertoo naisesta aika paljon.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:20"]Se on 40 ja game over. Jos siihen mennessä ei ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, niin voi olla aika vaikea lähteä enää muuttamaan omia tapojaan. Jossain tapauksissa sanoisin, että yli 32v alkaa olla jo niin isot rutiinit elämässä, että vaatii melkoisen muutoshalukkuuden, jotta pystyy sopeutumaan esimerkiksi yhdessäasumiseen. [/quot Millähän perusteella näin päättelet? Vaikka asunkin yksin, ei mua häiritse yökylään tulevat ystävät. Se ettei seurustele tai asu jonkun kanssa, tee ihmisestä sopeutumiskyvytöntä -välttämättä.
[/quote]
Samaa mieltä. 32-35 sitten alkaa olla peli pelattu.
T: Mies
[/quote]
Työkaverini meni eläkkeelle jäädessään naimisiin, koskaan ei ole liian myöhä :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:19"]
92.v on raja.
[/quote]
Tuohan on lähinnä alaraja, jos on 200 neliötä Töölössä ja tilillä vähintään kuusinumeroinen summa rahaa... Lapsettomuus ja neitsyyt katsotaan eduksi kuten nuoremmillakin.
Minun tätini oli 41-vuotias, kun hän sai ensisuudelmansa, sitä ennen hänellä ei ollut ollut minkäänlaista kokemusta parisuhteesta, ei pienintäkään säätöä. Hän on nyt naimisissa tämän ensirakkautensa kanssa ja ehtivätpä he saada yhden lapsenkin muutaman vuoden seurustelun jälkeen. Eli älkää nyt, neljääkymppiä lähentelevät vielä vaipuko epätoivoon, ette te toivottomia tapauksia ole
Oon 30+ ja todellakin hyvännäköinen nainen. Oon hoikka, isotissinen ja vaaleahiuksinen. Mutta en löydä miesseuraa, en sitten millään. Kaikkea on kokeiltu, vihjailuista suoraan toimintaan, passiivisesta odottelusta itse treffikutsujen esittämiseen. Jokainen mies, josta olen ollut kiinnostunut, on torjunut minut.
Nyt en ole pariin vuoteen enää yrittänyt. Eikä kukaan mies ole tullut edes juttusille. Koko seurustelu-systeemi on kuin peli, jonka säännöt on kerrottu kaikille muille, paitsi minulle.
Kyllä pistää vähän silmään jos ei lukiosta valmistuttuaan nainen ole seurustellut tai saanut munaa.
t.Mies24
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:46"]
Oon 30+ ja todellakin hyvännäköinen nainen. Oon hoikka, isotissinen ja vaaleahiuksinen. Mutta en löydä miesseuraa, en sitten millään. Kaikkea on kokeiltu, vihjailuista suoraan toimintaan, passiivisesta odottelusta itse treffikutsujen esittämiseen. Jokainen mies, josta olen ollut kiinnostunut, on torjunut minut.
Nyt en ole pariin vuoteen enää yrittänyt. Eikä kukaan mies ole tullut edes juttusille. Koko seurustelu-systeemi on kuin peli, jonka säännöt on kerrottu kaikille muille, paitsi minulle.
[/quote]
No en usko, että olet niin hyvännäköinen jos ei toimi. Luokittelen itseni tavallisen näköiseksi ja hiukan pullukaksi. Tämä nainen kuvaa ns. "tasoani" ja olemustani hyvin...
http://static.iltalehti.fi/muoti/mariasidkolmehr_st.jpg
Tosin minulla on myös karismaa kuten linkittämälläni naisella ja oen iloinen ja puhelias. Miehet joden kanssa olen seurustellut ja nykyiseni eivät todellakaan ole ulkonäöltään mitään rotap*****tä ja luusereita!
[/quote]
Tykkään tummatukkasista.
ei pahalla
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:20"]
[/quote]
Tykkään tummatukkasista.
ei pahalla
[/quote]
No minä olen tummatukkainen, mutta en vain ole kelvannut minäkään.
Mun entinen työkaveri löysi ensimmäisen kumppaninsa 5- kymppisenä. <3 Menivät naimisiin, vaikka sitä pikkupaikkakunnalla paheksuttiinkin. Mitä sitä nyt enää tuossa iässä...
Varmaan sama ikä mitä sinkkumiehellä eli kyllä kolmenkympin jälkeen alkaa olla aika heikot mahdollisuudet.
Sinkku m25
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:16"]
[/quote]
No en usko, että olet niin hyvännäköinen jos ei toimi. Luokittelen itseni tavallisen näköiseksi ja hiukan pullukaksi. Tämä nainen kuvaa ns. "tasoani" ja olemustani hyvin...
http://static.iltalehti.fi/muoti/mariasidkolmehr_st.jpg
Tosin minulla on myös karismaa kuten linkittämälläni naisella ja oen iloinen ja puhelias. Miehet joden kanssa olen seurustellut ja nykyiseni eivät todellakaan ole ulkonäöltään mitään rotap*****tä ja luusereita!
[/quote]
No, mulla on tällainen kroppa ja sitten puoliselkään vaaleat/vaaleanruskeat hiukset. Olen iloinen ja optimistinen, sosiaalinen, oon matkustellut ympäri maailmaa ja tavannut vaikka minkälaisia miehiä. Mutta kukaan heistä ei halua romanttisessa/seksuaalisessa mielessä minusta mitään. Minussa ei sitten kai ole "sitä jotain"...
Siis tällainen. Vähän hoikempi lantion seudulta, mutta aikalailla samannäköinen muuten.
Mua naurattaa ihmiset, jotka määrittelevät muut sen mukaan ovatko he parisuhteessa vai ei. Tunnen joitain tällaisia ja ai että heillä meni pasmat sekaisin kun minä, reilusti yli kolmekymppinen ikisinkuksi leimattu toivoton tapaus, löysi ihanan miehen, pääsi naimisiin ja sai vielä pari lastakin. Jostain kumman syystä näille ihmisille oli tosi vaikea hyväksyä että yhteen lokeroon laitettu ihminen sieltä siirtyy pois :D
Toisille taas minä olen minä, oli mies tai lapsia. Yllättäen, huolin vain tällaisia ystävikseni vaikka olenkin kaikin puolin "salonkikelpoinen" nykyisin, kun on mies, lapset ja kaikki!
Aloitukseen siis: ei ole olemassa mitään ylärajaa. Täyttä huuhaata ja rajoittuneiden ihmisten höpölöpöä edes pohdiskella tällaisia (ainakaan muiden ihmisten kohdalla).
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:57"]
Järkyttävä aloitus. Ei kukaan ihminen ole koskaan toivoton tapaus. Tulee paha mieli lukea kun aikuiset naiset täällä mollaavat ja säälivät itseään.
[/quote]
Tämä. Vaikka te luulette, että "ei kukaan ulkopuolinen huomaa, että ajattelen itsestäni huonosti" niin voin kertoa: kyllä muut ihmiset sen vaistoavat miten henkilö itsestään ajattelee ja arvottaa. Juuri se, että antaa jonkun määritellä itsensä toivottomaksi asiassa X iän perusteella on naurettava.
Jos uskoo, että ei saa ketään niin ei tule saamaankaan ketään.
Itse olen ollut sinkku aina ja ikää 25 vuotta. Voin oikeasti myöntää, että oma asenteeni on ollut syypää tähän. Miehet ovat olleet usein kiinnostuneita, olen perusnätti ja mua on helppo lähestyä, mutta kuten aiemmat aloittajat olen lapsesta asti jotenkin ajattelut, etten koskaan tule olemaan suhteessa. En osaa sen tarkemmin sanoa mistä se oikein johtuu. Elän omaa elämääni, ainoastaan läheisyyttä olisi kiva saada (enkä tarkoita seksiä, sitä nyt saa aina halutessaan).
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 17:04"]
Minusta joissain ihmisissä on ns. sitä jotakin ja heillä on vientiä ihan minkä ikäisinä tahansa. Toisista taas ei kukaan koskaan kiinnostu, eikä se liity ikään mitenkään. Minä olen aina kuulunut niihin naisiin, joka kelpaa kyllä miehille kaveriksi, mutta ei mihinkään muuhun. Varmaan en sitten ole ulkoisesti viehättävä.
[/quote]
Oletko hyvä ottamaan suihin? Lähdetkö kuutamouinnile? Tänään?
[/quote]
Mistäköhän minä sen voisin tietää, kun en ole koskaan edes suudellut ketään...?!