Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen sinkkunainen on toivoton tapaus?

Vierailija
03.09.2015 |

Tarkoitan tilannetta, jossa ei ole aiempia suhteita? Minkä ikäiseen mennessä viimeistään on pariutunut, jos se ylipäätään on mahdollista?

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:32"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"] Olen ollut aina toivoton tapaus - nyt ikää 43, mutta kyllä minut luokiteltiin toivottomaksi tapaukseksi jo nuorena. Naiset ovat eniten leimanneet ja erään tuttuni murrosikäiset lapset ovat useasti aiheesta ilkeilleet. Olen ollut ainoassa seurustelusuhteessani 27-30 -vuotiaana. Sitä ennen tai jälkeenkään en ole ollut suhteessa. Satunnaista seksiä on ollut, muttei mitään sen kummempaa. [/quote] Et sinä sitten kovin toivoton tapaus ole... Olet ollut suhteessa ja saat seksiä. Minulla ei ole toivoa edes satunnaisesta seksistä.  n39 [/quote] En usko, että lohduttaa sinua, mutta minua kiinnostaisi kovasti seksi vanhemman naisen kanssa :) Alle 30v sinkkumies [/quote] Niin... Koska sinä kuvittelet, että vanhempi nainen osaa kaikki temput, on itsevarma, jne. Mutta kun minä olen neitsyt. :/ [/quote] Ei sen takia, vaan jotenkin olen enemmän vanhempien naisten perään ja kerron sinulle salaisuuden, ei seksi ole mitenkään rakettitiedettä ja aina se on opettelua uuden tyypin kanssa. Ei minua neitsyytesi haittaisi ollenkaan.

[/quote]

:) Kiva kuulla, ettei ihan kaikkia haittaisi. :)

[/quote]

Ketä se nyt haittaisi? Jotain joka tahtoo sukupuolitauteja?

Vierailija
42/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:31"]

Riippuu vähän, mistä ikisinkkuus johtuu. Sanoisin, että pääsääntöisesti pariutuminen missä hyvänsä iässä on mahdollista, sillä jokainen voi kehittyä ja muuttua ihmisenä, eikä ikisinkkuuteen johtava ominaisuus ole välttämättä ikuisesti pysyvä. Äärimmäisen nirso voi oppia hyväksymään elämän realiteetit, äärimmäisen ujo voi kyllästyä olemaan näkymätön, äärimmäisen joustamaton voi pehmetä iän myötä jne. En usko aikaisempien suhteiden puuttumisen olevan este suhteen syntymiselle vanhallakaan iällä, sillä moni ei edes puhu aiemmista suhteistaan ennen parisuhteeseen päätymistä, joten vaikka potentiaalinen kumppani suhtautuisi asiaan nihkeästi, ei hän välttämättä ymmärrä tulla sitä kysyneeksi ennen seurustelun aloittamista.

[/quote]

Tämä on varmasti hyvin tapaus- ja viiteryhmäkohtaista. Omalla kohdallani naiset ovat tästä olleet hyvinkin kiinnostuneita, eikä suhdehistoriani puute ole muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ollut kovinkaan positiivinen seikka. Nyt kolmannella vuosikymmenellä elävänä olen toki tajunnut luovuttaa koko asian suhteen, sillä todennäköisyydet ovat jatkuvasti pienenevät, eikä psyyke kestä jatkuvaa epäonnistumista ja friikiksi leimaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai mikään  ikä nyt tarkoita et toivoton tapaus ois. Jotkut ei löydä, jotkut ei halua ja jotkut suostuu ottaa sen ensimmäisen vastaantulijan. Ja pieni osa on taas niitä ketkä saa aina haluamansa.

Vierailija
44/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä 40v on se raja. Eli jos siihen asti ei ole löytynyt ketään niin ei hyvä. :/

Vierailija
45/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:32"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"] Olen ollut aina toivoton tapaus - nyt ikää 43, mutta kyllä minut luokiteltiin toivottomaksi tapaukseksi jo nuorena. Naiset ovat eniten leimanneet ja erään tuttuni murrosikäiset lapset ovat useasti aiheesta ilkeilleet. Olen ollut ainoassa seurustelusuhteessani 27-30 -vuotiaana. Sitä ennen tai jälkeenkään en ole ollut suhteessa. Satunnaista seksiä on ollut, muttei mitään sen kummempaa. [/quote] Et sinä sitten kovin toivoton tapaus ole... Olet ollut suhteessa ja saat seksiä. Minulla ei ole toivoa edes satunnaisesta seksistä.  n39 [/quote] En usko, että lohduttaa sinua, mutta minua kiinnostaisi kovasti seksi vanhemman naisen kanssa :) Alle 30v sinkkumies [/quote] Niin... Koska sinä kuvittelet, että vanhempi nainen osaa kaikki temput, on itsevarma, jne. Mutta kun minä olen neitsyt. :/ [/quote] Ei sen takia, vaan jotenkin olen enemmän vanhempien naisten perään ja kerron sinulle salaisuuden, ei seksi ole mitenkään rakettitiedettä ja aina se on opettelua uuden tyypin kanssa. Ei minua neitsyytesi haittaisi ollenkaan.

[/quote]

:) Kiva kuulla, ettei ihan kaikkia haittaisi. :)

[/quote]

Ketä se nyt haittaisi? Jotain joka tahtoo sukupuolitauteja?

[/quote]

Heitä, jotka haluaa naisen osaavankin jotain, eikä räpeltävän kuin teini. 

Vierailija
46/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30. Harva mies haluaa yli 30 -vuotiasta naista, joten jo se rajoittaa, samoin ihan se kylmä totuus, että jos ei kelpaa nuorena, tuskin kelpaa vanhanakaan, nuoruus kun kuitenkin on aina plussaa. 

Vierailija
47/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava avioitui 58-vuotisena ja oli siihen asti elänyt ilman miehiä.

Vierailija
48/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen, joka meni naimisiin 60-vuotiaana, hänellä ei ollut mitään sitä edeltäviä parisuhteita.

Vierailija
49/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä +30 sinkkuudessa nyt niin kamalaa on? Täältäkin saat päivittäin lukea miten parisuhteelliset pettävät toisiaan. Suomessa 50% avioliitoista päättyy eroon. Lapsiakin on kallista tehdä ja työllisyyskin on vaakalaudalla..

Vierailija
50/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä aloitus. Ei kukaan ihminen ole koskaan toivoton tapaus. Tulee paha mieli lukea kun aikuiset naiset täällä mollaavat ja säälivät itseään.

Vierailija
51/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppuu toi murjotus! Miehet tykkää siitä että nainen on sinut itsensä kanssa eikä mollaa itteensä ja angstaa jatkuvasti. Jos ette oo itteenne tyytyväisiä niin tehkää jotain asialle! Käykää vaikka kampaajalla kokeilemassa jotain ihan uutta, vaihtakaa työpaikkaa tai kaupunkia. Kunhan vain olette onnellisia, se näkyy ulospäin:-) 

Harrastuksissa tapaa ainakin paljon samanhenkisiä ihmisiä:) Tsemppiä! En usko että kukaan teistä on oikeesti ruma tai toivoton tapaus. Muistakaa myös että se toinen puoliskokaan ei ole täydellinen, joten omista kriteereistä voi vähän joustaa..

N20

Vierailija
52/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:57"]

Järkyttävä aloitus. Ei kukaan ihminen ole koskaan toivoton tapaus. Tulee paha mieli lukea kun aikuiset naiset täällä mollaavat ja säälivät itseään.

[/quote]

Ei ole kyse siitä, että kukaan olisi toivoton tapaus, mutta kumppaneissa, ihan niin kuin kaikessa muussakin, parhaat poimitaan päältä ja jäljellä jää ne, joita ei kukaan halua. Jos ei kukaan ole huolinut vaikka 25 ikävuoteen mennessä, niin mistä sitten yhtäkkiä löytyisi joku, joka huolisi... 

Minä ainakin jo teininä kiinnitin huomiota siihen, että aina joku muu sai ne minun ihastukseni kohteet, eikä minullekaan tehnyt kukaan aloitetta. Eikä se siitä koskaan miksikään muuttunut. Nyt 30 vuotta myöhemmin edelleen joku muu saa ihastukseni kohteet ja miesten tekemiä aloitteita on edelleen pyöreä nolla. Taisin siis olla alunalkaenkin toivoton tapaus, mutta nuorena silti toivoi, että ehkä joku joskus... Mutta ei, ei kukaan koskaan. :(

Vierailija
53/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotiianaana pitää olla ensimmäinen parisuhde tai jotain sinnepäin. Ainakin nämä pojat joilla ei ole  tuossa iässä kokemusta naisista syrjäytyvät usein lopullisesti. 

Vierailija
54/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23.

Vierailija
55/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:57"]

[/quote]

Ei ole kyse siitä, että kukaan olisi toivoton tapaus, mutta kumppaneissa, ihan niin kuin kaikessa muussakin, parhaat poimitaan päältä ja jäljellä jää ne, joita ei kukaan halua. Jos ei kukaan ole huolinut vaikka 25 ikävuoteen mennessä, niin mistä sitten yhtäkkiä löytyisi joku, joka huolisi... 

Minä ainakin jo teininä kiinnitin huomiota siihen, että aina joku muu sai ne minun ihastukseni kohteet, eikä minullekaan tehnyt kukaan aloitetta. Eikä se siitä koskaan miksikään muuttunut. Nyt 30 vuotta myöhemmin edelleen joku muu saa ihastukseni kohteet ja miesten tekemiä aloitteita on edelleen pyöreä nolla. Taisin siis olla alunalkaenkin toivoton tapaus, mutta nuorena silti toivoi, että ehkä joku joskus... Mutta ei, ei kukaan koskaan. :(

[/quote]

No ei se nyt noin mene. Ei ihmisissä ole parhaita ja huonoja, sillä jokainen on yksilöllinen niin ulkonäöltään kuin arvoiltaan, luonteenpiirteiltään jne. Eikä parisuhde ole mikään mitta ihmisarvolle. 

Monet naiset ovat väkivaltaisissa liitoissa. Luuletko, että he ovat onnellisia. Monet ihmiset ovat suhteessa, sillä he pelkäävät jäävänsä yksin. Syvällisen ihmissuhteen voi löytää minkäikäisenä tahansa jos vain antaa sille tilaa ja mahdollisuuden. 

Kuulostaa siltä, että olet jämähtänyt menneisyyteen etkä pääse irti tuosta sisäisestä puheesta, jossa mollaat itseäsi. Jos sinä et rakasta itseäsi, miksi kukaan muukaan rakastaisi? Mielestäni voisit hyötyä keskustelusta ammatilaisen kanssa, joka auttaa sinua erottamaan oman mielesi valheellisen ja negatiivisen puheen todellisuudesta. Lisäksi suosittelen että jätät tällaiset keskustelupalstat vähemmälle. Täällä on paljon naisvihamielistä puhetta, joka tukee sinun vääritynyttä käsitystä ihmissuhteista ja itsestäsi. 

Lämpöä sinulle.

Vierailija
56/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on vaikea uskoa, ellet ole hirveä kiukuttelija ja aina tyytymätön valittaja, tai sokean miesvihan läpitunkema änkyräfeministi. Jos olet esim vammainen, vammainen mies ei sinua ylenkatso, joten terveydestä se tuskin on kiinni.

Onko varma, ettet jotenkin vahingossa viesti, että haluat olla rauhassa? Mieti takavuosilta tilanteita, joissa olet puhellut jonkun miehen kanssa. Miltä tilanne on vaikuttanut hänen kannaltaan?

Terv. Ei-vapaa mies

Vierailija
57/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:17"]

Tuota on vaikea uskoa, ellet ole hirveä kiukuttelija ja aina tyytymätön valittaja, tai sokean miesvihan läpitunkema änkyräfeministi. Jos olet esim vammainen, vammainen mies ei sinua ylenkatso, joten terveydestä se tuskin on kiinni. Onko varma, ettet jotenkin vahingossa viesti, että haluat olla rauhassa? Mieti takavuosilta tilanteita, joissa olet puhellut jonkun miehen kanssa. Miltä tilanne on vaikuttanut hänen kannaltaan? Terv. Ei-vapaa mies

[/quote]

Kenelleköhän tämä kommentti oli suunnattu?

Vierailija
58/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:17"]

Tuota on vaikea uskoa, ellet ole hirveä kiukuttelija ja aina tyytymätön valittaja, tai sokean miesvihan läpitunkema änkyräfeministi. Jos olet esim vammainen, vammainen mies ei sinua ylenkatso, joten terveydestä se tuskin on kiinni. Onko varma, ettet jotenkin vahingossa viesti, että haluat olla rauhassa? Mieti takavuosilta tilanteita, joissa olet puhellut jonkun miehen kanssa. Miltä tilanne on vaikuttanut hänen kannaltaan? Terv. Ei-vapaa mies

[/quote]

Kenelleköhän tämä kommentti oli suunnattu?

[/quote]

Sinulle. Oletko vammainen?

Vierailija
59/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivovammmainen? Jos olet halvaantunut pillun alapuolelta, niin homma lienee ok.

Vierailija
60/122 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:06"]

Nyt loppuu toi murjotus! Miehet tykkää siitä että nainen on sinut itsensä kanssa eikä mollaa itteensä ja angstaa jatkuvasti. Jos ette oo itteenne tyytyväisiä niin tehkää jotain asialle! Käykää vaikka kampaajalla kokeilemassa jotain ihan uutta, vaihtakaa työpaikkaa tai kaupunkia. Kunhan vain olette onnellisia, se näkyy ulospäin:-) 

Harrastuksissa tapaa ainakin paljon samanhenkisiä ihmisiä:) Tsemppiä! En usko että kukaan teistä on oikeesti ruma tai toivoton tapaus. Muistakaa myös että se toinen puoliskokaan ei ole täydellinen, joten omista kriteereistä voi vähän joustaa..

N20

[/quote]

Vai että kampaajalla? :D Tuo oli ilmeisesti 20 vuoden mukanaan tuomaa viisautta. :) Joskus silti tällaisia kommentteja lukiessani tulee mieleen, että miehet tosiaan tykkää tyhmistä naisista. 

[/quote]

Pointti oli että kokeilee vähän jotain erilaista tai hemmottelee itseään. Miks aina pitää olla niin tiukka itselleen? Kun mieli voi hyvin, koko ihminen hehkuu. Ja usein kampaajalla käynnin (varsinkin jo muutos on huomattava) niin ihminen VOI tuntea itsensä kauniiksi:-D Miehet vaan huomaa sellaset itsevarmat naiset. Yhtälailla olisin voinu kirjottaa että laihduttakaa (jos ylipainoa) tai shoppailkaa uusia vaatteita, MUTTA VAIN SIKSI ETTÄ ITSE TUNTISITTE OLONNE IHANIKSI JA ITSEVARMOIKSI;--) 

Harmi että sulla meni mun viestin pointti ohi. Kympin keskiarvon tyttönä voin onneks sivuuttaa ton sun "tyhmä nainen" spekulaation. 

Ja siis.. Sen jälkeen kun parannuin masennuksesta ja ensimmäistä kertaa olin oikeasti onnellinen niin miehiä on riittänyt. Nyt arvostan itseäni.

N20