Minkä ikäinen sinkkunainen on toivoton tapaus?
Tarkoitan tilannetta, jossa ei ole aiempia suhteita? Minkä ikäiseen mennessä viimeistään on pariutunut, jos se ylipäätään on mahdollista?
Kommentit (122)
Mulla ei ainakaan ole enää toivoa löytää ketään.
-N39-
Minä luovuin toivosta ehkä noin 25 -vuotiaana. Mutta olin siihen saakka ollut todella naiivi, enkä ymmärtänyt, miten kovat vaatimukset miehillä on. Olen nyt 39 ja neitsyt hautaan saakka. :/
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:14"]
Minä luovuin toivosta ehkä noin 25 -vuotiaana. Mutta olin siihen saakka ollut todella naiivi, enkä ymmärtänyt, miten kovat vaatimukset miehillä on. Olen nyt 39 ja neitsyt hautaan saakka. :/
[/quote]Voi että. Mulla riipaisee. Anteeksi, ei tämä sääliä ole, kun tunnen vaan ikävä oloa sun puolestas. Mutta olen aika satavarma että löytäsit miehen jos todella itse tekisit aloitteita. Tsemiä sister
Tiedän nykyisin kuusikymppisen naisen, joka seurusteli ensimmäisen kerran nelikymppisenä ja on vielä tuon saman miehen kanssa. Eli ainakin nelikymppiseksi asti.
[/quote]
Mulla on tasan yks vaatimus, se ettei naista haittaa että olen työtön enkä työllisty. En oo vielä ikinä tavannut ketään kenelle tää ois ok.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:15"]
[/quote]Voi että. Mulla riipaisee. Anteeksi, ei tämä sääliä ole, kun tunnen vaan ikävä oloa sun puolestas. Mutta olen aika satavarma että löytäsit miehen jos todella itse tekisit aloitteita. Tsemiä sister
[/quote]
Kiitti! :) Mutta tuskinpa vain, olen miesten silmissä ilmeisesti näkymätön.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:14"]Minä luovuin toivosta ehkä noin 25 -vuotiaana. Mutta olin siihen saakka ollut todella naiivi, enkä ymmärtänyt, miten kovat vaatimukset miehillä on. Olen nyt 39 ja neitsyt hautaan saakka. :/
[/quote]
Olet kyllä väärässä, miehet pariutuvat melko vähäisten vaatimusten perusteella.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:17"]
[/quote]
Mulla on tasan yks vaatimus, se ettei naista haittaa että olen työtön enkä työllisty. En oo vielä ikinä tavannut ketään kenelle tää ois ok.
[/quote]Ja mikähän sua estää työllistymästä?
[/quote]
[/quote]
Niin... Kauhean moni nainen ei kuitenkaan varmaan mitenkään hirveän imarreltu ole siitä, että sinulle kelpaa kuka tahansa, kuka elättää sinut.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:19"]
[/quote]
[/quote]
Niin... Kauhean moni nainen ei kuitenkaan varmaan mitenkään hirveän imarreltu ole siitä, että sinulle kelpaa kuka tahansa, kuka elättää sinut.
[/quote]
Ei mua tarvii elättää, voin asua vaikka omassakin kämpässä.
Se on 40 ja game over. Jos siihen mennessä ei ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, niin voi olla aika vaikea lähteä enää muuttamaan omia tapojaan. Jossain tapauksissa sanoisin, että yli 32v alkaa olla jo niin isot rutiinit elämässä, että vaatii melkoisen muutoshalukkuuden, jotta pystyy sopeutumaan esimerkiksi yhdessäasumiseen.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:14"]Minä luovuin toivosta ehkä noin 25 -vuotiaana. Mutta olin siihen saakka ollut todella naiivi, enkä ymmärtänyt, miten kovat vaatimukset miehillä on. Olen nyt 39 ja neitsyt hautaan saakka. :/ [/quote] Olet kyllä väärässä, miehet pariutuvat melko vähäisten vaatimusten perusteella.
[/quote]
Sitten minä ilmeisesti olen vielä alempitasoinen kuin tajusinkaan! :(
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:18"]
[/quote]
[/quote]Ja mikähän sua estää työllistymästä?
[/quote]
Monikin asia.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:20"]
Se on 40 ja game over. Jos siihen mennessä ei ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, niin voi olla aika vaikea lähteä enää muuttamaan omia tapojaan. Jossain tapauksissa sanoisin, että yli 32v alkaa olla jo niin isot rutiinit elämässä, että vaatii melkoisen muutoshalukkuuden, jotta pystyy sopeutumaan esimerkiksi yhdessäasumiseen.
[/quote]
En usko, että tuollainen olisi ongelma, mutta ikä ei miesten silmissä paranna naista ja jos ei kelpaa nuorena, ei aivan varmasti kelpaa vanhanakaan!
[/quote]
Minkä näköinen olet?
Olen 33v. ja alkaa tuntumaan todella epätoivoiselta. Mikähän siinäkin on, että tuntuu ihan mahdottomalta löytää ketään. Okei, kyllä itsellä muutamia kriteerejä toki on. Että en kulje bongailemassa ketään perusteella "riittää kun on omat hampaat"
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:14"]Minä luovuin toivosta ehkä noin 25 -vuotiaana. Mutta olin siihen saakka ollut todella naiivi, enkä ymmärtänyt, miten kovat vaatimukset miehillä on. Olen nyt 39 ja neitsyt hautaan saakka. :/ [/quote] Olet kyllä väärässä, miehet pariutuvat melko vähäisten vaatimusten perusteella.
[/quote]
Sitten minä ilmeisesti olen vielä alempitasoinen kuin tajusinkaan! :(
[/quote]
Tai et päästä miestä lähellesi.
Ei kai mitään ylärajaa ole. Joku voi löytää puolison kuuskymppisenä.