Minkä ikäinen sinkkunainen on toivoton tapaus?
Tarkoitan tilannetta, jossa ei ole aiempia suhteita? Minkä ikäiseen mennessä viimeistään on pariutunut, jos se ylipäätään on mahdollista?
Kommentit (122)
Olen ollut aina toivoton tapaus - nyt ikää 43, mutta kyllä minut luokiteltiin toivottomaksi tapaukseksi jo nuorena. Naiset ovat eniten leimanneet ja erään tuttuni murrosikäiset lapset ovat useasti aiheesta ilkeilleet.
Olen ollut ainoassa seurustelusuhteessani 27-30 -vuotiaana. Sitä ennen tai jälkeenkään en ole ollut suhteessa.
Satunnaista seksiä on ollut, muttei mitään sen kummempaa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:14"]Minä luovuin toivosta ehkä noin 25 -vuotiaana. Mutta olin siihen saakka ollut todella naiivi, enkä ymmärtänyt, miten kovat vaatimukset miehillä on. Olen nyt 39 ja neitsyt hautaan saakka. :/ [/quote] Olet kyllä väärässä, miehet pariutuvat melko vähäisten vaatimusten perusteella. [/quote] Sitten minä ilmeisesti olen vielä alempitasoinen kuin tajusinkaan! :( [/quote] Tai et päästä miestä lähellesi.
[/quote]
Ei se siitä ole kiinni, varmaankin olen vain liian ruma.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:10"]
Tarkoitan tilannetta, jossa ei ole aiempia suhteita? Minkä ikäiseen mennessä viimeistään on pariutunut, jos se ylipäätään on mahdollista?
[/quote]
Jokainen voi löytää sopivan kumppanin. yleensä +-3v omasta iästä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"]
Olen ollut aina toivoton tapaus - nyt ikää 43, mutta kyllä minut luokiteltiin toivottomaksi tapaukseksi jo nuorena. Naiset ovat eniten leimanneet ja erään tuttuni murrosikäiset lapset ovat useasti aiheesta ilkeilleet. Olen ollut ainoassa seurustelusuhteessani 27-30 -vuotiaana. Sitä ennen tai jälkeenkään en ole ollut suhteessa. Satunnaista seksiä on ollut, muttei mitään sen kummempaa.
[/quote]
Et sinä sitten kovin toivoton tapaus ole... Olet ollut suhteessa ja saat seksiä. Minulla ei ole toivoa edes satunnaisesta seksistä.
n39
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:27"]
[/quote]
[/quote]
Eikä tarvitse lähettää kuvaa tietääkseen, miltä sinä näytät... Ei-kauniiden naisten todellisuus on hiukan toinen.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:14"]Minä luovuin toivosta ehkä noin 25 -vuotiaana. Mutta olin siihen saakka ollut todella naiivi, enkä ymmärtänyt, miten kovat vaatimukset miehillä on. Olen nyt 39 ja neitsyt hautaan saakka. :/ [/quote] Olet kyllä väärässä, miehet pariutuvat melko vähäisten vaatimusten perusteella. [/quote] Sitten minä ilmeisesti olen vielä alempitasoinen kuin tajusinkaan! :( [/quote] Tai et päästä miestä lähellesi.
[/quote]
[/quote]
En usko tuota, kaikenlaiset suohirviöt kelpaa miehille. Laita netistä jokin kuva naisesta ketä muistutat.
Riippuu vähän, mistä ikisinkkuus johtuu. Sanoisin, että pääsääntöisesti pariutuminen missä hyvänsä iässä on mahdollista, sillä jokainen voi kehittyä ja muuttua ihmisenä, eikä ikisinkkuuteen johtava ominaisuus ole välttämättä ikuisesti pysyvä. Äärimmäisen nirso voi oppia hyväksymään elämän realiteetit, äärimmäisen ujo voi kyllästyä olemaan näkymätön, äärimmäisen joustamaton voi pehmetä iän myötä jne. En usko aikaisempien suhteiden puuttumisen olevan este suhteen syntymiselle vanhallakaan iällä, sillä moni ei edes puhu aiemmista suhteistaan ennen parisuhteeseen päätymistä, joten vaikka potentiaalinen kumppani suhtautuisi asiaan nihkeästi, ei hän välttämättä ymmärrä tulla sitä kysyneeksi ennen seurustelun aloittamista.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:29"]
[/quote]
[/quote]
Eikä tarvitse lähettää kuvaa tietääkseen, miltä sinä näytät... Ei-kauniiden naisten todellisuus on hiukan toinen.
[/quote]
Vähän niin kuin on miestenkin todellisuus, ellet nyt satu olemaan se komea rikas hurmuri, tai julkkis tms.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"]
Olen ollut aina toivoton tapaus - nyt ikää 43, mutta kyllä minut luokiteltiin toivottomaksi tapaukseksi jo nuorena. Naiset ovat eniten leimanneet ja erään tuttuni murrosikäiset lapset ovat useasti aiheesta ilkeilleet. Olen ollut ainoassa seurustelusuhteessani 27-30 -vuotiaana. Sitä ennen tai jälkeenkään en ole ollut suhteessa. Satunnaista seksiä on ollut, muttei mitään sen kummempaa.
[/quote]
Et sinä sitten kovin toivoton tapaus ole... Olet ollut suhteessa ja saat seksiä. Minulla ei ole toivoa edes satunnaisesta seksistä.
n39
[/quote]
En usko, että lohduttaa sinua, mutta minua kiinnostaisi kovasti seksi vanhemman naisen kanssa :)
Alle 30v sinkkumies
[/quote]
[/quote]
Omalla ystävälläni ongelmaksi on muodostunut se, että hän odottaa miehen aina tekevän aloitteen jokaisessa asiassa. Eli jos hän vaikka kiinnostuu jossain juhlissa jostain miehestä, niin odottaa magian toteutuvan ja miehen ymmärtävän hänen kiinnostuksensa telepatian avulla. Hänen tavaramerkiksi onkin muodustunut olla todellinen seinäruusu, joka oikeasti odottaa että joku hakee hänet kotoa/lähettää tekstiviestin/soittaa hänelle. Voin kertoa, että ei se näin toimi! Pitää olla itse myös aktiivinen ja osoittaa halukkuus johonkin muuhun kuin arkiseen rupatteluun.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"]
[/quote]
n39
[/quote]
Kiitos, otan kommenttisi kohteliaisuutena. Viimeisimmästä satunnaisesta seksistäkin on muutama vuosi, joten se taisi ylikorostua viestissäni.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:25"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:14"]Minä luovuin toivosta ehkä noin 25 -vuotiaana. Mutta olin siihen saakka ollut todella naiivi, enkä ymmärtänyt, miten kovat vaatimukset miehillä on. Olen nyt 39 ja neitsyt hautaan saakka. :/ [/quote] Olet kyllä väärässä, miehet pariutuvat melko vähäisten vaatimusten perusteella. [/quote] Sitten minä ilmeisesti olen vielä alempitasoinen kuin tajusinkaan! :( [/quote] Tai et päästä miestä lähellesi. [/quote] Ei se siitä ole kiinni, varmaankin olen vain liian ruma. [/quote] En usko tuota, kaikenlaiset suohirviöt kelpaa miehille. Laita netistä jokin kuva naisesta ketä muistutat.
[/quote]
No silloin kun telkasta tuli Villi Pohjola, niin kaikki sanoi, että muistutan jotain siinä olevaa näyttelijää. En katsonut sitä itse, mutta olen jälkeenpäin olettanut, että he varmaan tarkoittivat Elaine Miles nimistä näyttelijätärtä(http://home.comcast.net/~mcnotes/miles.html), koska minullakin on vähän vinot silmät ja pitkät, tummat hiukset. :) Hän on nykyään jo aika iäkäs ja ylipainoinenkin, mutta edelleen näen yhtäläisyyksiä. Jos hän olisi hoikka ja nuorempi, näyttäisimme varmaan aika samalta. :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"] Olen ollut aina toivoton tapaus - nyt ikää 43, mutta kyllä minut luokiteltiin toivottomaksi tapaukseksi jo nuorena. Naiset ovat eniten leimanneet ja erään tuttuni murrosikäiset lapset ovat useasti aiheesta ilkeilleet. Olen ollut ainoassa seurustelusuhteessani 27-30 -vuotiaana. Sitä ennen tai jälkeenkään en ole ollut suhteessa. Satunnaista seksiä on ollut, muttei mitään sen kummempaa. [/quote] Et sinä sitten kovin toivoton tapaus ole... Olet ollut suhteessa ja saat seksiä. Minulla ei ole toivoa edes satunnaisesta seksistä. n39 [/quote] En usko, että lohduttaa sinua, mutta minua kiinnostaisi kovasti seksi vanhemman naisen kanssa :) Alle 30v sinkkumies
[/quote]
Niin... Koska sinä kuvittelet, että vanhempi nainen osaa kaikki temput, on itsevarma, jne. Mutta kun minä olen neitsyt. :/
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vähän niin kuin on miestenkin todellisuus, ellet nyt satu olemaan se komea rikas hurmuri, tai julkkis tms.
[/quote]
Eli koska 80 prosenttia suomalaisista miehistä on pariutuneita, 80 prosenttia suomalaisista miehistä on komeita ja rikkaita hurmureita??! Ketä hittoja nuo tuolla kaduilla tallustelevat ukot sitten ovat?!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:33"]
[/quote]
[/quote]
Omalla ystävälläni ongelmaksi on muodostunut se, että hän odottaa miehen aina tekevän aloitteen jokaisessa asiassa. Eli jos hän vaikka kiinnostuu jossain juhlissa jostain miehestä, niin odottaa magian toteutuvan ja miehen ymmärtävän hänen kiinnostuksensa telepatian avulla. Hänen tavaramerkiksi onkin muodustunut olla todellinen seinäruusu, joka oikeasti odottaa että joku hakee hänet kotoa/lähettää tekstiviestin/soittaa hänelle. Voin kertoa, että ei se näin toimi! Pitää olla itse myös aktiivinen ja osoittaa halukkuus johonkin muuhun kuin arkiseen rupatteluun.
[/quote]
Täytyy sanoa, etten enää edes muista, miten silloin nuorena toimin, siitä on niin kauan, kun edes toivoin jonkun saavani... Mutta pari aloitetta ainakin tein ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"] Olen ollut aina toivoton tapaus - nyt ikää 43, mutta kyllä minut luokiteltiin toivottomaksi tapaukseksi jo nuorena. Naiset ovat eniten leimanneet ja erään tuttuni murrosikäiset lapset ovat useasti aiheesta ilkeilleet. Olen ollut ainoassa seurustelusuhteessani 27-30 -vuotiaana. Sitä ennen tai jälkeenkään en ole ollut suhteessa. Satunnaista seksiä on ollut, muttei mitään sen kummempaa. [/quote] Et sinä sitten kovin toivoton tapaus ole... Olet ollut suhteessa ja saat seksiä. Minulla ei ole toivoa edes satunnaisesta seksistä. n39 [/quote] En usko, että lohduttaa sinua, mutta minua kiinnostaisi kovasti seksi vanhemman naisen kanssa :) Alle 30v sinkkumies
[/quote]
Niin... Koska sinä kuvittelet, että vanhempi nainen osaa kaikki temput, on itsevarma, jne. Mutta kun minä olen neitsyt. :/
[/quote]
Ei sen takia, vaan jotenkin olen enemmän vanhempien naisten perään ja kerron sinulle salaisuuden, ei seksi ole mitenkään rakettitiedettä ja aina se on opettelua uuden tyypin kanssa. Ei minua neitsyytesi haittaisi ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:32"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"] Olen ollut aina toivoton tapaus - nyt ikää 43, mutta kyllä minut luokiteltiin toivottomaksi tapaukseksi jo nuorena. Naiset ovat eniten leimanneet ja erään tuttuni murrosikäiset lapset ovat useasti aiheesta ilkeilleet. Olen ollut ainoassa seurustelusuhteessani 27-30 -vuotiaana. Sitä ennen tai jälkeenkään en ole ollut suhteessa. Satunnaista seksiä on ollut, muttei mitään sen kummempaa. [/quote] Et sinä sitten kovin toivoton tapaus ole... Olet ollut suhteessa ja saat seksiä. Minulla ei ole toivoa edes satunnaisesta seksistä. n39 [/quote] En usko, että lohduttaa sinua, mutta minua kiinnostaisi kovasti seksi vanhemman naisen kanssa :) Alle 30v sinkkumies [/quote] Niin... Koska sinä kuvittelet, että vanhempi nainen osaa kaikki temput, on itsevarma, jne. Mutta kun minä olen neitsyt. :/ [/quote] Ei sen takia, vaan jotenkin olen enemmän vanhempien naisten perään ja kerron sinulle salaisuuden, ei seksi ole mitenkään rakettitiedettä ja aina se on opettelua uuden tyypin kanssa. Ei minua neitsyytesi haittaisi ollenkaan.
[/quote]
:) Kiva kuulla, ettei ihan kaikkia haittaisi. :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:32"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"] Olen ollut aina toivoton tapaus - nyt ikää 43, mutta kyllä minut luokiteltiin toivottomaksi tapaukseksi jo nuorena. Naiset ovat eniten leimanneet ja erään tuttuni murrosikäiset lapset ovat useasti aiheesta ilkeilleet. Olen ollut ainoassa seurustelusuhteessani 27-30 -vuotiaana. Sitä ennen tai jälkeenkään en ole ollut suhteessa. Satunnaista seksiä on ollut, muttei mitään sen kummempaa. [/quote] Et sinä sitten kovin toivoton tapaus ole... Olet ollut suhteessa ja saat seksiä. Minulla ei ole toivoa edes satunnaisesta seksistä. n39 [/quote] En usko, että lohduttaa sinua, mutta minua kiinnostaisi kovasti seksi vanhemman naisen kanssa :) Alle 30v sinkkumies [/quote] Niin... Koska sinä kuvittelet, että vanhempi nainen osaa kaikki temput, on itsevarma, jne. Mutta kun minä olen neitsyt. :/ [/quote] Ei sen takia, vaan jotenkin olen enemmän vanhempien naisten perään ja kerron sinulle salaisuuden, ei seksi ole mitenkään rakettitiedettä ja aina se on opettelua uuden tyypin kanssa. Ei minua neitsyytesi haittaisi ollenkaan.
[/quote]
:) Kiva kuulla, ettei ihan kaikkia haittaisi. :)
[/quote]
Luulen, että miehiä ei haittaa niin paljon naisen kokemattomuus mitä naisia miehen kokemattomuus. Kyllä sinulla on vielä toivoa. Voit ottaa vaikka minuun yhteyttä ;)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:14"]
Minä luovuin toivosta ehkä noin 25 -vuotiaana. Mutta olin siihen saakka ollut todella naiivi, enkä ymmärtänyt, miten kovat vaatimukset miehillä on. Olen nyt 39 ja neitsyt hautaan saakka. :/
[/quote]
Minkä näköinen olet?
[/quote]
Se on hiukan outoa, koska olen aina saanut naisilta ihan kauheasti ulkonäkökehuja lapsesta saakka, mutta miehet ei ole koskaan olleet kiinnostuneita. Ehkä ne naisten kehut on sitten vain ystävällisyyttä tai jopa sääliä, ehkä olen niin ruma! En osaa sanoa. Omasta mielestäni olen aika tavallinen, mutta pidän hiuksistani ja silmistäni.
Tulen kyllä miestenkin kanssa hyvin toimeen esimerkiksi töissä, mutta en ilmeisesti ole seksuaalisesti kiinnostava.