Mistä sinkkunainen voisi löytää miehen?
Baarit ei kiinnosta ja eipä tuolla juoksulenkeilläkään liikoja miehiä näy.
Kommentit (28)
Miehiä on maailma pullollaan ja kun katsot hymyillen selkä suorana ympärillesi, niin miehet hymyilevät taatusti takaisin. Niin ne ainakin minulle ovat tehneet.
Miehen löytää helpostikin. Naiset taas ei halua olla helppoja, koska ovat olevinaan arvokkaampia. :))))
Kerro missä lenkkeilet niin tulen moikkaamaan ;)
-mies-
Täällähän minä lenkkeilen ja katson kyllä vastaantulevia miehiä kohti. Pinkki huppari, pieni ja hoikka nainen, vaalea tukka ponnarilla.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:59"]Baarit ei kiinnosta ja eipä tuolla juoksulenkeilläkään liikoja miehiä näy.
[/quote]
Riippuu siitä että oletko sinkkunainen vaiko sinkkuvalas.
Onko kukaan kokeillut nettideittejä? Jotenkin en uskalla.
-ap
Saattaa löytyä mies jos lenkkeilet riittävän myöhään ja puistojen ja metsiköiden läheisyydessä :) eivät välttämättä jätä kaikkia yhteystietojaan mutta DNA:ta kyllä
Kyllä mulle lenkkikaveri kelpais :)
M25
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:59"]Baarit ei kiinnosta ja eipä tuolla juoksulenkeilläkään liikoja miehiä näy. [/quote] Riippuu siitä että oletko sinkkunainen vaiko sinkkuvalas.
[/quote]
Kts. kohta 6
-ap
Tuu mun kämpillä dokaan huomenna. Rahat on vähissä, mutta aina voi ottaa pikavippiä.
Ystävien kautta menee usein hyvät miehet äkkiä kiertoon. Eivät ehdi olla kauan sinkkuna. Minunkin kolmekymppinen veljeni erosi pitkästä suhteesta, hänen ystävänsä järkkäsi treffit työkaverinsa kanssa. Nyt ovat jo naimisissa ja lapsikin on.
Mitenkäs kuntosalilta? Käyt suht säännöllisesti, suht samaan aikaan ja vähitellen alat juttelemaan muiden kävijöiden kanssa. Ja nainen voi aina pyytää apua laitteen tai liikkeen kanssa!
Jospa joku mies lyöttäytyisi seuraksi. Ei minua tarvitse pelätä.
-ap
Osallistu kaikkiin kissanristiäisiin, joihin saat kutsun! Ei ikinä tiedä, kehen törmää. ;)
Jos menet ulos ja kysyt vasaantulijoilta:"Missä sä oit ollut kaikki nää vuodet?" Niin voi olla, että jo eka kohtaaminen kantaa hedelmää.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:26"]Jospa joku mies lyöttäytyisi seuraksi. Ei minua tarvitse pelätä.
-ap
[/quote]
ootko vitun ruma?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:26"]Jospa joku mies lyöttäytyisi seuraksi. Ei minua tarvitse pelätä. -ap [/quote] ootko vitun ruma?
[/quote]
En ole. Hyvä ryhti, hoidetut hiukset, hyvä iho, sopusuhtainen vartalo, iloset kasvot. Ehkä miesten on helpompi lähestyä jotain ei- niin -viehättävää.
Parhaimman näköiset naiset on aina varattu, ei teitä viitsi lähestyä, jos ei tiedä sinkuksi.
Sinkkumies
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:26"]Jospa joku mies lyöttäytyisi seuraksi. Ei minua tarvitse pelätä. -ap [/quote] ootko vitun ruma?
[/quote]
En ole. Hyvä ryhti, hoidetut hiukset, hyvä iho, sopusuhtainen vartalo, iloset kasvot. Ehkä miesten on helpompi lähestyä jotain ei- niin -viehättävää.
[/quote]
Jokin sinussa tökkii. Kauniit ja oikeasti mukavat naiset ei nyt vaan ole sinkkuja kovin putki aikoja.
Jos mulla ois jotain ihmisarvoo niin voisin tarjoutua.