Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi niin monet naiset päätyy kolmikymppisenä parisuhteisiin, joissa eivät halua juuri lainkaan seksiä?

Vierailija
22.03.2022 |

Meillä vaimo on omien sanojensa mukaan elänyt melko villin nuoruuden, on pantu bussissa, julkisissa vessoissa ja otettu suihin vaikka kuinka urakalla. Nämä olleet hänen sanojensa mukaan pahoja poikia, joiden kanssa ei ikinä perustaisi perhettä. Sitten opintojen loppuvaiheella tutustuin häneen ja olin iloinen, koska hän vaikutti siltä, että voisi välittää. Nyt jälkikäteen olen huomannut, ettei hän ole oikeastaan koskaan halunnut seksiä kanssani ja ne vähätkin aloitteet ja muutenkin parisuhteeseen panostamisen loppuivat papin aameneen. On toki iloinen hyvästä urakehityksestäni ja rahatilanteesta, mutta mikään muu ei minussa sitten häntä kiinnosta. Tietäisivätpä palstanaiset kuinka olen viimevuosinakin pitänyt häntä kuin kukkaa kämmenellä ja ajatellut, että kyllä se siitä muuttuu. Ei ole kuitenkaan muuttunut mihinkään ja alan epäillä, että onko minun ainoa roolini rahoittaa ja kasvattaa hänelle lapset.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo siltä kuulostaa että syystä tai toisesta et kiinnosta vaimoasi seksuaalisessa mielessä. Onko teillä yhteys, tuntuiko siltä että hän arvostaa sinua miehenä ja isänä? Mikä pitää teidät yhdessä? Onko muuta läheisyyttä, kohtaako teillä tarve olla kosketuksessa toisiinne?

Parisuhteessa toisen arvostus ja kunnioitus on tärkeää. Jos niitä ei ole niin vaikea on seksuaalisestikaan haluta. Silloin kumppania katsoo aina sillä silmällä että olempa onnekas että juuri hänen kanssaan saa olla.

Vierailija
42/44 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu! Yksilöllistä tuo kuitenkin on. Minä olen seurustellut teiniajoista lähtien saman miehen kanssa ja seksi on ehdottomasti vain parantunut vuosien varrella ja sitä on aiempaa enemmän....

T. Kolmekymppiset nainen

Tätähän se on. Mies joka ottaa kolmekymppisen jakorasian vaimokseen, voi odottaa APn kaltaista kohtaloa.  Nainen on otettava omakseen nuorena, tai sitten antaa olla.

APn tyylisissä tapauksissa, pitäisi muistaa että naisen preferenssit eivät muutu, vaikka prioriteetit muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä satuttaa ihan tosi paljon se, että vaimo pitää niin rumana ja vastenmielisenä. Tulee sellainen olo, että paskaako tässä hyödyttää elää, jos ei kelpaa edes vaimolleen vaikka kuinka yrittäisi olla hyvä puoliso.

Onpa epätoivoinen, jos ajattelee noin ja silti otti sut!

Vierailija
44/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu! Yksilöllistä tuo kuitenkin on. Minä olen seurustellut teiniajoista lähtien saman miehen kanssa ja seksi on ehdottomasti vain parantunut vuosien varrella ja sitä on aiempaa enemmän....

T. Kolmekymppiset nainen

Tätähän se on. Mies joka ottaa kolmekymppisen jakorasian vaimokseen, voi odottaa APn kaltaista kohtaloa.  Nainen on otettava omakseen nuorena, tai sitten antaa olla.

APn tyylisissä tapauksissa, pitäisi muistaa että naisen preferenssit eivät muutu, vaikka prioriteetit muuttuu.

Perustele vähän!

Eikö luulisi että nuorena halukas on halukkaampi vakiinnuttuaankin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi