Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estätte vieraita käyttämästä vessaanne?

Vierailija
03.09.2015 |

Minä tein ennen niin että piilotin pyyhkeet. Nyt keksin piilottaa myös wc-paperin mutta joku vieras olikin tuonut mukanaan wc-paperia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varokaa leopardia" kyltillä vessan ovessa.

Vierailija
2/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi estää pääsy vessaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske ketään sisään kysymättä pissattaako tai kakattaako.

Vierailija
4/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vieraat eivät saisi käydeä vessassasi? Onko se siivottomassa kunnossa?

Meillä on aivan ihana vessa ja oikein odotan, että joku vieras kävisi siellä ja näkisi sen ihanuuden.

Vierailija
5/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pääsyäkö vieraita ovesta sisään. Jos on pakko jutella, niin vain avoimesta ikkunasta. Näin mä teen!

Vierailija
6/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kylppärissä läpinäkyvä lasiovi. Ei miellytä vieraita jostain syystä.

Vierailija
7/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vaijerin ansaksi.

Vierailija
8/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin eristysnauhalla

Vierailija
9/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden kerran ollut tilanteessa jossa hätää kärsivää ei meinattu päästää vessaan. Olin joidenkin ulkomaalaisten oppaana ja olimme olleet tutustumassa johonkin rakennukseen. Siellä vessat olivat lomakauden aikana lukossa, joten vein vieraan talonmiehen asuntoon. Tämä (nainen) yritti kaikin tavoin kiemurrella, ettei heidän vessaa voi käyttää. Lopulta antoi kuitenkin periksi. En tänäkään päivänä tiedä, miksi asia oli niin hankala hänelle. Jotenkin tuntui, että hän häpesi vaatimatonta vessaansa, mutta ei kai kukaan hädän hetkellä ajattele mitään luksusvirityksiä, kunhan pöntölle pääsee!

Miksi muuten ette halua päästää vieraitanne vessaan? Omituista!

Vierailija
10/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munalukko vessanpöntön kanteen, ei siinä muu auttanut. Avain vaan visusti piiloon.

Vierailija
11/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyltti "käynti omalla vastuulla, terveisin kihomadot ja satiaiset" Lisäksi ei vedetä vessaa jos vieraita niin haju on mahtava

Vierailija
12/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos sinulle tulee hätä kesken kyläilyn? Käytkö pihalla tarpeillasi ja tulet vihellellen takaisin sisälle?

Vierailija
13/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:30"]Olen yhden kerran ollut tilanteessa jossa hätää kärsivää ei meinattu päästää vessaan. Olin joidenkin ulkomaalaisten oppaana ja olimme olleet tutustumassa johonkin rakennukseen. Siellä vessat olivat lomakauden aikana lukossa, joten vein vieraan talonmiehen asuntoon. Tämä (nainen) yritti kaikin tavoin kiemurrella, ettei heidän vessaa voi käyttää. Lopulta antoi kuitenkin periksi. En tänäkään päivänä tiedä, miksi asia oli niin hankala hänelle. Jotenkin tuntui, että hän häpesi vaatimatonta vessaansa, mutta ei kai kukaan hädän hetkellä ajattele mitään luksusvirityksiä, kunhan pöntölle pääsee!

[/quote]

Minua inhottaa useimpien ihmisten hygieniatavat esim. tällä palstalla. Myös tuttavissani on sellaisia, joiden en oikeasti halua edes tulevan sisälle kotiini, saati vessaan. Olen neuroottinen puhtauden suhteen, bakteerikammoinen. Pesen vessan kloriitilla, jos vieras käy siellä.

Vierailija
14/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukitsen vessan oven.  Jos vieraille tulee hätä, niin tehköön tarpeensa olohuoneeseen.  Voimme sitten yhdessä ihailla tuotosta.

Vierailija
15/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eteisessä liukuovikaapisto, jonka läpi pääsee vessaan. Vielä ei ole vieraat tajunneet, että ensin pitää avata se kaappi, sitten työntää sivuun vaatteet ja sieltä takaa löytyy ovi jota etsit.

Vierailija
16/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla, ettei meillä ole vessaa. Laita vaikka kyltti "varasto" wc:n oveen ettei kukaan avaa.

Vierailija
17/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:30"]

Olen yhden kerran ollut tilanteessa jossa hätää kärsivää ei meinattu päästää vessaan. Olin joidenkin ulkomaalaisten oppaana ja olimme olleet tutustumassa johonkin rakennukseen. Siellä vessat olivat lomakauden aikana lukossa, joten vein vieraan talonmiehen asuntoon. Tämä (nainen) yritti kaikin tavoin kiemurrella, ettei heidän vessaa voi käyttää. Lopulta antoi kuitenkin periksi. En tänäkään päivänä tiedä, miksi asia oli niin hankala hänelle. Jotenkin tuntui, että hän häpesi vaatimatonta vessaansa, mutta ei kai kukaan hädän hetkellä ajattele mitään luksusvirityksiä, kunhan pöntölle pääsee!

[/quote]

Asun erään nähtävyyden "kyljessä" ja meille yrittää kesällä useinkin joku vessaan, kun he olettavat jotenkin, että kotini olisi osa ko. paikkaa. Kieltäydyn, koska tämä on koti eikä mikään mukavuuslaitos.

Vierailija
18/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vähän persunkauppoja ja nyt mulla on niitä Ottawan sopimuksen kieltämiä maamiinoja kotitarpeiksi.
Eteisessä riittää varoitus suomeksi, ruotsiksi ja venäjäksi.

Vierailija
19/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämpässä vessa on piilossa salaoven takana, edessä on kirjahylly. Joskus joku ihmetellyt, mutta olen teeskennellyt, etten kuullut kysymystä.

Vierailija
20/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vessassa kamera, jonka kuva näkyy olohuoneen seinällä olevassa näytössä.  Kytketään päälle aina kun tulee vieraita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme