Toinen naiseni joutui sairaalaan, miten voin käydä vierailemassa ilman että perhe alkaa epäillä?
Vaimo on koko ajan haukkana ja kyselee minne olen menossa, olen joutunut valehtelemaan aikaisemmista tapaamisista ja kerron ne perussetit - töissä menee myöhään, tapaan kavereita yms. Nyt tapailemani nainen on joutunut äkillisen sairauskohtauksen johdosta sairaalaan ja haluaisin käydä toivottamassa toipumista ihan kasvokkain Meilahdessa. Miten voin käydä vierailemassa ilman että vaimon epäilykset heräävät?
Kommentit (20)
Sairaalassa ollaan nykyisin minimiaika, joten vierailuja ei tarvita. Poikkeuksena todella vakavat sairaudet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailet sairasta naista?
Sai äkillisen sairaskohtauksen, vasta kuukausia sen jälkeen kun aloimme salaa tapailla.
ap
Miten onnistuit pyörittämään tapailunaista vaimosi takana kuukausitolkulla jos nyt yksi tunnin sairaalavierailu pelottaa? Provo ja ääliömäinen sellainen.
Enimmäinen naiseni , toinen naiseni... NaiseNI- karmea tapa nimitellä....
Käy silloin kun vaimosi on pois kotoa? Onko sulla harrastuksia? Mene muka lenkille/salille/ulkoilemaan/kaverin luo jne.
Kuukausi sun kanssa riitti sairastuttamaan naisen.
Parasta kun et valehtele mitään, "menen kattomaan yhtä osaston tyyppiä sairaalaan, vien duunipapereita, ei mee kauaa"
Mun ukko valehteli ja kusahti silloin!
Minkä taudin sä tartutit toiseen naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Parasta kun et valehtele mitään, "menen kattomaan yhtä osaston tyyppiä sairaalaan, vien duunipapereita, ei mee kauaa"
Mun ukko valehteli ja kusahti silloin!
Ps Toivottavasti kusahdat.
Teet inhottavasti kummallekin ihmiselle!
Kerrot toiselle naiselle, ettei nyt sovi tulla kun vaimo on ihan haukkana muutenkin. Kyllä toinen nainen ymmärtää, onhan se mitä ilmeisimmin empaatikko kun sun kanssa on ryhtynyt.
Kerro perheelle, niin ensimmäinen nainen hommaa sinut lanssikyydillä osastolle viereiseen petiin
Kannattaa varoa siellä sairaalan päässä, ettet ole toista naistasi kädestä pitelemässä juuri silloin, kun sen kolmas mies pelmahtaa paikalle.
Toisen naisen osa on sairastaa yksin. Tee hänestä ensimmäinen, jos välität enemmän kuin vaimostasi. Kumpaakaan ei käy kateeksi, kun mies on tuollainen liero.
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi sun kanssa riitti sairastuttamaan naisen.
Puolessa vuodessa korjaa kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Enimmäinen naiseni , toinen naiseni... NaiseNI- karmea tapa nimitellä....
Naiset sanoo mieheni,tarkoittaako rattopoikaa jos ei ole sovinnaista?
Keksit tämän aloituksenkin päästäsi, niin ehkä myös syyn kuvitteelliselle vaimollesi.