Victoria's secret mallien "asenne"...yök
taas tulee näytös telkasta. Kauniita naisia ja hyvät vartalot, vaikkakin toistensa klooneja. Mutta ärsyttää nuo ilmeet ja asenne. Ovat niin imelän söpösöpöspöstelijöitä, takuulla vaarattomia eivätkä uhka kenellekään miehelle. Vähän puolituhmaa ilmettä tai irvistystä että saadaan ns. asennetta mutta samantien perään joku kilttityttö hymy. Ihan miesten miellytykseen suunnattua touhua; miehet voivat ajatella että tuollainen kiltti ja söpö nainen ja kuitenkin vain häntä varten ehkä makkarissa tiikeri...Blääh, naurettavaa. Ja naisillehan noi asusteet on, miksi niitä promotaan miehille?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:02"]Adriana on aivan jumalaisen kaunis, mun mielestä kaunein noista naisista, ehkä jopa maailman kaunein nainen.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä. Uskomattoman kaunis.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:14"]
Törmäsit nyt ekaa kertaa elämässäsi mainostamiseen? Kuvailit juuri klassisimman mahdollisen mainostapauksen: naiset haluavat olla söpöjä ja pikkutuhmia, siispä tehdään mainoksen naisesta söpö ja pikkutuhma, viestitään että kun ostat Victoria's secretiä olet söpö ja pikkutuhma, ja kaunis ja laiha myös.
[/quote]Jep, ostamalla noita rättejä sata kiloisesta palstamammastakin tulee seksipeto :)
[/quote] Miksei satakiloinen palstamamma muka voisi olla seksipeto ihan ilmankin?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:02"]Adriana on aivan jumalaisen kaunis, mun mielestä kaunein noista naisista, ehkä jopa maailman kaunein nainen.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä. Uskomattoman kaunis.
[/quote]
Sen silmät on aivan mielettömät
Oon kattonut haastatteluja niistä ja monet niistä vaikuttaa tosi eloisilta, maanläheisiltä, kilteiltä ja fiksuilta. Oisinpa ite edes puoliks yhtä kaunis ku joku niistä malleista. :)
Vierailija kirjoitti:
candice swanepoel oli lihonut älyttömästi!
Varmaa kun se on saanu 2 lasta :D
Vierailija kirjoitti:
taas tulee näytös telkasta. Kauniita naisia ja hyvät vartalot, vaikkakin toistensa klooneja. Mutta ärsyttää nuo ilmeet ja asenne. Ovat niin imelän söpösöpöspöstelijöitä, takuulla vaarattomia eivätkä uhka kenellekään miehelle. Vähän puolituhmaa ilmettä tai irvistystä että saadaan ns. asennetta mutta samantien perään joku kilttityttö hymy. Ihan miesten miellytykseen suunnattua touhua; miehet voivat ajatella että tuollainen kiltti ja söpö nainen ja kuitenkin vain häntä varten ehkä makkarissa tiikeri...Blääh, naurettavaa. Ja naisillehan noi asusteet on, miksi niitä promotaan miehille?
Höpö, höpö.
Noiden vaatetusalan firmojen KAIKKI mainonta on suunniteltu naispuoliselle asiakaskunnalle ja ostajille ja mainonta on tehty sen mukaan.
Eihän miehiä tietenkään ole heidän tuotteitaan ostamasta kielletty, mutta ei miespuolisia ostajia tarvitse asiakaskuntana mitenkään erikseen 'miellyttää'.
Ap. on vaan kateellinen niiden mallien helpolle rahantulolle ja statukselle malleina-siinä kaikki.
Miten monen miehen arvelisitte (edes)tietävän esim. katugallup-haastattelussa , että esim. 'Victorias Secret' on tekstiilialan ja tunnetun vaatefirman nimi ?
100% ? 50%? Vai kuinka suuri osa ?
Miksi suurin osa miehistä tykkää langanlaihoista malleista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi suurin osa miehistä tykkää langanlaihoista malleista?
Oletko ihan varma, että aivan kaikki miehet juuri sellaisista naisista tykkäävät ?
Hyvin voisivat harrastaakin. Mutta vain sellaista söpöä mukalesboseksiä keskenään mitä olis miesten kiva katella.