Norpat ja emättimet: AV-mamman siivousohjeet
Kun törmäät asiattoman spämmääjän viestiin, toimi näin:
1) Ilmoita viesti asiattomaksi
2) Perusta tai nosta jokin hyvänmielenketju etusivulle
Me ei luovuteta, päivällä näytti jo hyvältä hetken aikaa, ja tiiän etten ole ainoa vanhaa AV:ta kaipaava.
Nyt norpat ja emättimet heilumaan!
Kommentit (75)
Mulla on tänään kiireitä joten pidättehän lipun korkealla mun puolesta! - ketjun aloittaja
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 07:34"]Mulla on tänään kiireitä joten pidättehän lipun korkealla mun puolesta! - ketjun aloittaja
[/quote]...ei sillä, että muuten päivystäisin palstalla koko päivän, pois se minusta :D
Uppista ja pölypeikoille kyytiä (p.s. älkää vastatko boteille kun tulevat ketjuun)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 17:37"]Nekrut on rikkaus. Ei mulla muuta.
-mies29h+1v-
[/quote]
Tämä.
Älä lue tai alapeukuta ketjuja, avaa ne vain ilmoittaaksesi asiattomasta viestistä, jos heti päälle näkee että asiaton. Nosta muita ketjuja tilalle.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 17:40"]Älä lue tai alapeukuta ketjuja, avaa ne vain ilmoittaaksesi asiattomasta viestistä, jos heti päälle näkee että asiaton. Nosta muita ketjuja tilalle.
[/quote]Näillä mennään. Ja hyvin toimii :)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 17:40"]Älä lue tai alapeukuta ketjuja, avaa ne vain ilmoittaaksesi asiattomasta viestistä, jos heti päälle näkee että asiaton. Nosta muita ketjuja tilalle.
[/quote]
Siis te olette kipeitä.
Joko te olette aloittaneet perjantaipullon tyhjentämisen, kun aloitukset alkavat olla täysin älyttömiä?
Tuppen säger kuckeliku!
Respektiä, arvoisat naiset.
Onko teidän miehet saaneet viikonloppuiset discorahat ja lähteneet rikastuttamaan Suomen kansaa kun ootte päässeet av:lle.... :)?
Hyvä, että pidätte ketjun ylhäällä :)
Hep
Edelleen ilmiannan, en lue, en vastaa
Minusta kannattaa olla kokonaan avaamatta noita turva...kaukaloketjuja just nyt. Mitä turhaan avaamaan niitä, möyhätköön se yksi kirjoittaja siellä yksinään soopaansa. Ja älkää missään nimessä kommentoiko noille trolleille enää mitään. En tiedä mitään tyhmempää kuin poliittista agendaa mäkättävä trolli, joka luulee että mitä enemmän turvakaukaloketjuja se perustaa ja mitä enemmän se kirjoittaa turvakaukaloideen huonoudesta, niin että sitä varmemmin av-mammat muuttuvat myös turvakaukalon vastustajiksi.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:54"]
Minusta kannattaa olla kokonaan avaamatta noita turva...kaukaloketjuja just nyt. Mitä turhaan avaamaan niitä, möyhätköön se yksi kirjoittaja siellä yksinään soopaansa. Ja älkää missään nimessä kommentoiko noille trolleille enää mitään. En tiedä mitään tyhmempää kuin poliittista agendaa mäkättävä trolli, joka luulee että mitä enemmän turvakaukaloketjuja se perustaa ja mitä enemmän se kirjoittaa turvakaukaloideen huonoudesta, niin että sitä varmemmin av-mammat muuttuvat myös turvakaukalon vastustajiksi.
[/quote]Jep. Tämä kuulostaa hyvältä.
Teitä tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan.
Palstamammat perjantain pikkuhiprakassa, muistakaa tää :)
Up