Kävin ultrassa: taas tyttö :(
Mies on ollut puhumatta koko päivän ja itselläkin aika masentunut fiilis. Anteeksi, mutta en vaan voi tälle mitään vaikka tiedän että ajattelen typerästi.
Kommentit (207)
Adoptio tai abortti. Ällöttävää, kun tyttö ei kelpaa.
Kuinka mones?
Muista että vauvan sukupuoli on aina miehen vastuulla, naiselta siirtyy x-kromosomi, kun taas mieheltä joko x- tai y.
Syytä siis miestä.
Ei mitään vikaa... toivoimme vaan poikaa. Tiedän, että tämä olo menee ohi, mutta juuri nyt on pettynyt olo :( neljäs. Ap
muistakaa että ultra on voinut todeta sukupuolen väärin
Otan osaa, kyllä mäkin oisin ollut todella pettynyt jos oisin saanut tytön.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:46"]No..Ota mallia Kiinasta, ne tietää miten tytöistä eroon pääsee
[/quote]
En tietenkään :( ap
Tytöt on ihania
T. Ihanan tytön ja pojan äiti, jolle olisi kelvannut kumpi vaan
Nämä on näitä asioita, joita en koskaan kehtaisi myöntää ääneen kenellekään sukulaiselle jne. enkä ole mitenkään tyytyväinen näistä fiiliksistäni. Huokaus. No ainakin on sitten valmiina vaatteita, leluja... Mutta mies on esikoisesta lähtien kovasti toivonut poikaa :( Meillä oli nimikin valmiina pojalle. Tytölle en oikein jaksa vielä miettiä, no aikaa on. Ap
mä taas en ikinä haluais poikalasta :o
Kuule toiset ei saa lasta ollenkaan. Et ansaitsis sinäkään kun olet noin kiittämätön p****!
Noh, periaatteessa ymmärrän. Tämä aihe on vähän tabu. Varsinkin jos on ennalta vain toista sukupuolta niin uskon että moni toivoo vaihteeksi sitä toista. Mutta muista ne hyvät puolet :) ja rakas lapsihan se varmasti on silti.
Tytöt on ärsyttäviä. Pikku prinsessat vinkuvat ja parkuvat kaikesta, nirsoilevat, nipottavat eikä mikään kelpaa. Ymmärrän hyvin.
Sinuna olisin onnellinen. Itse olen ikionnellinen, kun sain juuri toisen tytön.
En tiedä miten olisin reagoinut jos olisi tullut poika, en vain voi sietää poikalapsia...rasittavia.
Antakaa adoptioon.