mies tekstailee toiselle
Mieheni on ammatiltaan sähköasentaja. Eräs ilta hänen puhelimeensa tuli viesti joltain naiselta. Uteliaana luin (joo on väärin..) ja sieltä paljastui pidempi viestiketju. Mieheni on ilmeisesti saanut työmääräyksen tuon naisen luo ja sähköjutuista on viestitelty, naisen sinkkuudesta, loman vietosta. Nainen: "Olen täällä rannalla" mies "odota, jätän työt ja tulen-ei vai". Nainen: "Onko tämä sähköliitos oikein päläpälä" mies: "kuva olisi kiva ;)" ynnä muita tuttavallisia viestejä. tuo nainen tekstailee jopa kahden aikaa yölläkin. Mitä helvettiä? Meillä on lapsi ja juuri otettu asuntolaina.
Kommentit (27)
Nyt alat ehdottomasti virkistämään omaa mieltäsi samalla tavalla. Aloita vaikka heti menemällä johonkin seksi chat palstalle siinä miehen läsnäollessa. Jos alkaa valittaa, niin pyydät anteeksi epähienotunteisuutta ja siirryt jatkamaan yksityisesti naapurihuoneeseen.
Eli miehesi vehkeilee selkäsi takana muiden naisten kanssa, petti luottamuksesi.
Eiköhän tuo ole melkoinen kriisin paikka suhteessa. Vaikka olisikin jäänyt viestittelyn ja flirttailun tasolle (sitähän sinä et tiedä), luottamuksesi on petetty.
Kyllä minä olin helvetin raivoissani. Mutta pakko olla järkevä ja rauhoittua. Juttelin miehen kanssa ja hän sanoi että se oli harmitonta, lähinnä vitsinheittoa, eikä hänellä ollut taka-ajatuksia- kunhan heitti tilanteessa jotain. Uskon häntä. Sanoi tosin ettei aio jatkaa. Ap
Eikö useimmiten tekstailla toiselle, harvemmin itselleen:))))
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:57"]
Kyllä minä olin helvetin raivoissani. Mutta pakko olla järkevä ja rauhoittua. Juttelin miehen kanssa ja hän sanoi että se oli harmitonta, lähinnä vitsinheittoa, eikä hänellä ollut taka-ajatuksia- kunhan heitti tilanteessa jotain. Uskon häntä. Sanoi tosin ettei aio jatkaa. Ap
[/quote]
Siis ei aio jatkaa enää niin, että jää toistamiseen kiinni...
No kyllä se ensin yritti että se on vaan joku työjuttu. Piinasin ja myönsi. Sanoi ettei koe tehneensä mtn väärää. "Eihän siinä edes ollut mitän härskiä". Aina jaksaa jankuttaa miten jokainen on vastuussa omasta onnellisuudesta. Eipä taida itseensä päteä, kun tarvitsee random ämmää mielen virkistymiseen. Ja nainen kuulemma tietää miehellä olevan perhe- hieno nainen siis kyseessä. Ap