Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beverly hillsin täydelliset naiset

Vierailija
03.09.2015 |

Auttakaa, minä päivin tulee siis uudet jaksot?? Kokajan on jotain uusintoja ni putosin ihan kärryiltä minä päivinä tulee uudet jaksot?

Kommentit (795)

Vierailija
701/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:32"]

Kim kuitenkin huomasi heti Lisa Rinnan näyttelemisen. Niistä kamalista viesteistä puolustautui sillä, että lapsuuden takia käyttäytyi ja uhkaisi Kimiä. Itki krokotiilin kyyneleitä ja muut naiset lohduttivat. Eivätkö muka tajunneet vedättämistä?

[/quote]

Minustakin ne olivat feikkikyyneleitä

Vierailija
702/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:35"]

Mä en tiedä miksi, mutta joka kausi Kyle on alkanut ärsyttää enemmän ja enemmän. Ehkä tuo sen kulissien kiillottelu (huhut että mies petti) ja sellainen ihmeellinen takakireys. Plus että osaa olla todella ilkeä.

[/quote]

Ärsyttää tosiaankin tuo kireys. Hän on tosi tylsä ja huumorintajuton. Tuntuu, että hän pelkää kaikkia tilanteita ja uusia asioita. Sekä sitä, mitä muut ihmiset hänestä ajattelevat. Rasittavaa.

[/quote]

Kertoo vaan siitä että henk.koht elämässään on ongelmia, se julki tullut pettämisjuttu kun mies pääsi transun paljastuskirjaankin. Ei varmaan ole helppoa. Sisko sekakäyttää ja aiheuttaa ongelmia Brändi-bestiksineen. Lapset muuttaa kotoa, kaksi nuorinta enää kotosalla joista toinen taitaa olla jo lukiossa ja valmistuttuaan muuttanee toiseen osavaltioon hänkin.

[/quote]

Siis mikä tää pettämisjuttu oikeen on? Onko vaan joku juoru, vai onko ihana Mauricio todella pettänyt Kyleä? Siis niin, että se on oikeen julkista tietoa?
[/quote]
Mun mielestä Mauricio on kiistänyt tän. Kyllähän julkkisista voi keksiä vaikka mitä valheita ja väittää tosina. Itse en oikein usko ennen kuin näen kuvatodisteita tapahtuneesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:18"]Muistatteko jakson jossa Brandi tuli sarjaan Adriennen ystävänä, taisivat tuntea toisensa Brandin ex-miehen ja samanikäisten lasten kautta. Brandilla oli kainalosauvat ja toisessa jalassa joku 13-senttinen piikkikorkkari. Kertoi muille että kaatui korkkareilla. Naurattaa aina sen turbohuuli-Taylorin kommentti muille naisille että "Aikooko tuo haastaa oikeuteen (korkkarivalmistaja) Louboutinin?" :D
[/quote]
Heillä oli vain joku yhteinen tuttu, jonka kautta törmäsivät jossain juhlissa ilmeisesti, ja Adrienne ehdotti Brandille ohjelmaa, kun sinne haettiin näitä "ystäviä". Eivät siis olleet mitään ystäviä oikeastaan lainkaan ennestään...eikä syttynyt ystävyys liekkeihin näemmä myöhemminkään. Adriennen piipahdus Brandin tupareissa oli kyllä puhdasta kulissia/Adriennen itsemarkkinointia...

Vierailija
704/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:07"] [quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:03"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:35"] Mä en tiedä miksi, mutta joka kausi Kyle on alkanut ärsyttää enemmän ja enemmän. Ehkä tuo sen kulissien kiillottelu (huhut että mies petti) ja sellainen ihmeellinen takakireys. Plus että osaa olla todella ilkeä. [/quote] Ärsyttää tosiaankin tuo kireys. Hän on tosi tylsä ja huumorintajuton. Tuntuu, että hän pelkää kaikkia tilanteita ja uusia asioita. Sekä sitä, mitä muut ihmiset hänestä ajattelevat. Rasittavaa. [/quote] Kertoo vaan siitä että henk.koht elämässään on ongelmia, se julki tullut pettämisjuttu kun mies pääsi transun paljastuskirjaankin. Ei varmaan ole helppoa. Sisko sekakäyttää ja aiheuttaa ongelmia Brändi-bestiksineen. Lapset muuttaa kotoa, kaksi nuorinta enää kotosalla joista toinen taitaa olla jo lukiossa ja valmistuttuaan muuttanee toiseen osavaltioon hänkin. [/quote] Siis mikä tää pettämisjuttu oikeen on? Onko vaan joku juoru, vai onko ihana Mauricio todella pettänyt Kyleä? Siis niin, että se on oikeen julkista tietoa? [/quote] Mun mielestä Mauricio on kiistänyt tän. Kyllähän julkkisista voi keksiä vaikka mitä valheita ja väittää tosina. Itse en oikein usko ennen kuin näen kuvatodisteita tapahtuneesta.

[/quote]

No sitä minäkin, että näitä juorujahan on vaikka kuinka, mutta onko oikeasti totta. Mun mielestä tää pariskunta vaikuttaa oikeasti onnelliselta ja rakastuneelta. Kun siis vertaa esim. aikanaan Adrienne ja Paul, tai Taylor ja se sen mies. Lisa V on myös jotenkin tosi ihana sen Keninsä kanssa. Heillä on ihan mahtava huumori, vaikka Ken vähän köpötteleekin vaimonsa jalanjäljissä. Ovat kuitenkin aina toistensa puolella, eivätkä riitele, vaikka olisivatki eri mieltä. Sellaista hyväntuulista olemista.

Vierailija
705/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette taida tajuta sisarusten välisistä suhteista mitään?

ja varsinkin kun se musta lammas saa kaiken huomion, niin se joka tekee kaiken "sääntöjen" mukaan yleensä hermostuu siihen, että toista huomioidaan eikä häntä. ja sitten nämä kitkat suhteessa lähtee ihan lapsuudesta jo, kumpaa arvostettu enemmän perheessä ja kumpi menestynyt paremmin. ja tuo menestys on ihan suhteellista, voi olla kateutta pienestäkin, mutta kai menee sinne koko perheen arvostuksiin. tietenkään kyle ei ole kateellinen siskonsa päihderiippuvuudesta, mutta voi olla huomiosta ja kokee jäävänsä paitsi huomiosta ja siitä että hän on tehnyt "kaiken oikein".

itselläni on ongelmallinen suhde sisarukseeni ja toinen on aina ollut se kuuliainen, tehnyt kiltisti, ja toinen mennyt miten menee. siitä sitten aiheutuu skismoja kun toinen sisarus koittaa hallita toista, haukkumalla ja vähättelemällä toista (ja kimin tapauksessa kyle aina jaksaa muistuttaa kimiä kuinka toinen laittaa hänet häpeään..). toinen sitten hakeutuu päihteisiin entistä kovemmin, koska haluaa kapinoida toisen hallintaa ja kontrollia vastaan ja haluaa sitä rakkautta ja aitoa hyväksyntää sitä kautta. tämä vaan vaikeuttaa entisestään tilannetta, kun toinen sitten toisen häpeäksi eikä todellista auttamista ole, vaan haluaa että toinen saa itsensä kuntoon jotta itsekin näyttäisi paremmalta. 

no joka tapauksessa sisarusten suhteisiin on vaikea sanoa ulkopuolisen juuta tai jaata, kun emme tiedä kaikkia asioita. sisarukset yhdistävät voimansa ulkopuolista uhkaa vastaan, mutta sitten sisäiset välit saattavat olla hyvin tulehtuneet ja riitaisat.

Vierailija
706/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää Lisa Rinnasta tulee uusi Brandi.
Paiskoo laseja toisia päin, viljelee vee sanoja, näyttelee keskareita ja käyttää erittäin lyhyitä hameita.

Vierailija
707/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin kauden kuluessa että LisaR vaikuttaa hauskalta tyypiltä, jalat maassa ja huumorintajuinen. Nyt sitten viimeisissä jaksoissa on hieman omituiselta vaikuttanut, lasin rikkominen, kiistää sanomisensa Adriannen juhlissa, sitten vielä lähetellyt viestejä Kimille ja kyynelehtii kun tulevat julki. Onhan hänen täytynyt ymmärtää että Kim kertoo niistä.

Vierailija
708/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kyllä sarjassa painetaan villaisella lisa rinnan lasien heittelyt. joo olihan se brandin viinin heittey outoa, mutta ei mielestäni pelottavaa, kuten lisa rinnan tapauksessa. jotainhan se reaktio kertoo. jos kim tai tai brandi tekee vähänkin jotain niin on kauheaa, mutta jos kyle tai lisa rinna niin ei..alkanut ärsyttää myöäs lisa v ja sen tekopyhyys, on ilkeä mutta osaa peittää sen hyvin, vaikka hauska onkin.

vaikka onhan tämä todella näyteltyä, draama on näiden sarjojen suola ja kissatappelut.  maksetaan rahaa, että aiheuttaa kohua. brandi saisi kyllä koota itsensä, olla välittämättä muista ja lopettaa turhat naamaleikkelyt, ja unohtaa jo pettävä eddie. nyt mennyt vaan oudoksi tampoonin narujeen ja tyylikin mennyt huonompaan suuntaan. 

Vierailija
709/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:35"]

Mä en tiedä miksi, mutta joka kausi Kyle on alkanut ärsyttää enemmän ja enemmän. Ehkä tuo sen kulissien kiillottelu (huhut että mies petti) ja sellainen ihmeellinen takakireys. Plus että osaa olla todella ilkeä.

[/quote]

Ärsyttää tosiaankin tuo kireys. Hän on tosi tylsä ja huumorintajuton. Tuntuu, että hän pelkää kaikkia tilanteita ja uusia asioita. Sekä sitä, mitä muut ihmiset hänestä ajattelevat. Rasittavaa.

[/quote]

Kertoo vaan siitä että henk.koht elämässään on ongelmia, se julki tullut pettämisjuttu kun mies pääsi transun paljastuskirjaankin. Ei varmaan ole helppoa. Sisko sekakäyttää ja aiheuttaa ongelmia Brändi-bestiksineen. Lapset muuttaa kotoa, kaksi nuorinta enää kotosalla joista toinen taitaa olla jo lukiossa ja valmistuttuaan muuttanee toiseen osavaltioon hänkin.

[/quote]

Kuka on sanonut että elämän pitäisi olla helppoa? monella tuossa lisänä vielä rankka kokopäivätyö.

Vierailija
710/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä tykkäsin myös Lisa Rinnasta alussa. Vaikutti tosi rennolta ja hauskalta tyypiltä.
Nyt sitten hänestä on paljastunut todella pelottava puoli ja se ettei hän syö koskaan mitään. Johan jo se saa ihmisen sekoamaan. Veikkaan, että hänestä tulee vielä suurempi inhokki kuin Brandista.

Vierailija
711/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:07"] [quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:03"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:35"] Mä en tiedä miksi, mutta joka kausi Kyle on alkanut ärsyttää enemmän ja enemmän. Ehkä tuo sen kulissien kiillottelu (huhut että mies petti) ja sellainen ihmeellinen takakireys. Plus että osaa olla todella ilkeä. [/quote] Ärsyttää tosiaankin tuo kireys. Hän on tosi tylsä ja huumorintajuton. Tuntuu, että hän pelkää kaikkia tilanteita ja uusia asioita. Sekä sitä, mitä muut ihmiset hänestä ajattelevat. Rasittavaa. [/quote] Kertoo vaan siitä että henk.koht elämässään on ongelmia, se julki tullut pettämisjuttu kun mies pääsi transun paljastuskirjaankin. Ei varmaan ole helppoa. Sisko sekakäyttää ja aiheuttaa ongelmia Brändi-bestiksineen. Lapset muuttaa kotoa, kaksi nuorinta enää kotosalla joista toinen taitaa olla jo lukiossa ja valmistuttuaan muuttanee toiseen osavaltioon hänkin. [/quote] Siis mikä tää pettämisjuttu oikeen on? Onko vaan joku juoru, vai onko ihana Mauricio todella pettänyt Kyleä? Siis niin, että se on oikeen julkista tietoa? [/quote] Mun mielestä Mauricio on kiistänyt tän. Kyllähän julkkisista voi keksiä vaikka mitä valheita ja väittää tosina. Itse en oikein usko ennen kuin näen kuvatodisteita tapahtuneesta.

[/quote]

Toisaalta jos pitää paikkansa, että joku on väitteen kirjoittanut kirjaansa ja se on julkaistu, niin luulisi että mauricio olisi vienyt jutun oikeuteen.

Vierailija
712/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Heh, kuinka moni on paparazzien kuvattavana kun pettää? mauri tuskin. Tälläst ihme draamaa, kyle ja mauri on niin mun suosikkeja että ei varmasti ole mitään pettämisiä ollut=DD

Vierailija
713/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:52"]

[/quote]

No sitä minäkin, että näitä juorujahan on vaikka kuinka, mutta onko oikeasti totta. Mun mielestä tää pariskunta vaikuttaa oikeasti onnelliselta ja rakastuneelta. Kun siis vertaa esim. aikanaan Adrienne ja Paul, tai Taylor ja se sen mies. Lisa V on myös jotenkin tosi ihana sen Keninsä kanssa. Heillä on ihan mahtava huumori, vaikka Ken vähän köpötteleekin vaimonsa jalanjäljissä. Ovat kuitenkin aina toistensa puolella, eivätkä riitele, vaikka olisivatki eri mieltä. Sellaista hyväntuulista olemista.

[/quote]

Vaikea sanoa kun ei näe mitä kameroiden ulkopuolella tapahtuu. Kaikkea kun ei töllössä näytetä. Tarkoitan nyt tätä Kylea ja Mauriciota.

Vierailija
714/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:05"]

Tässä sarjassa ällöttää ehkä eniten Kylen asenne siskoaan  kohtaan. Kohtelee Kimiä kuin ilkeä äitipuoli tai pahinta vihamiestä. Mitenkään ei voi tajuta että ovat biologiset kokosisrukset ellei tietäsi.

Esim. kun Kyle on  " väleissä " Lisan kanssa osoittaa häntäkin kohtaan enemmän  sisarellisuutta  kuin koskaan omaa siskoaan kohtaan.

Kyle on harvinaisen ällö tapaus. Ja kuten tälläkin foorumilla joku sanoi " lipoo liskomaisesti huuliaan ". Niinhän se just tekee.

[/quote]  Eilisessä jaksossa Kim sanoi puhuvansa Kathy Hiltonin kanssa 3 -4 kertaa päivässä eikä ongelmia ole. Eli se suhde toimii vaikka ovat vain siskopuolia.

Kimin ja Kylen suhde on sairas. Ulkomaisilla nettisivuilla on puhuttu että se todellinen ongelma on , kuten Brandikin sanoo, että Kyle on kateellinen Kimille. Kim pärjäsi lapsinäyttelijänä, hän ei.

[/quote]

Mun mielestä ei kuulosta normaalilta soitella siskolle 3-4 kertaa päivässä.

Vierailija
715/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sarjassa on ollut paljon huonoa/väärää kielenkääntäminstä. 

Vierailija
716/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika moni jää itseasiassa jostain kuvista just kiinni. Tai sitten se hempukka kenen kanssa petetään tekee paljastuksen. Ehkä Mauri on osannu valita kumppanit hyvin...

Tarkotin tosiaan alunperin sitä, että onko toi pettäminen ihan julkinen juttu. Sitähän nyt ei kukaan tiedä, mitä kukakin tekee salaa jäämättä kiinni.

Vierailija
717/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:05"] Tässä sarjassa ällöttää ehkä eniten Kylen asenne siskoaan  kohtaan. Kohtelee Kimiä kuin ilkeä äitipuoli tai pahinta vihamiestä. Mitenkään ei voi tajuta että ovat biologiset kokosisrukset ellei tietäsi. Esim. kun Kyle on  " väleissä " Lisan kanssa osoittaa häntäkin kohtaan enemmän  sisarellisuutta  kuin koskaan omaa siskoaan kohtaan. Kyle on harvinaisen ällö tapaus. Ja kuten tälläkin foorumilla joku sanoi " lipoo liskomaisesti huuliaan ". Niinhän se just tekee. [/quote]  Eilisessä jaksossa Kim sanoi puhuvansa Kathy Hiltonin kanssa 3 -4 kertaa päivässä eikä ongelmia ole. Eli se suhde toimii vaikka ovat vain siskopuolia. Kimin ja Kylen suhde on sairas. Ulkomaisilla nettisivuilla on puhuttu että se todellinen ongelma on , kuten Brandikin sanoo, että Kyle on kateellinen Kimille. Kim pärjäsi lapsinäyttelijänä, hän ei.   [/quote] Mun mielestä ei kuulosta normaalilta soitella siskolle 3-4 kertaa päivässä.

[/quote]

Kathy on vain huolehtivainen

Vierailija
718/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:05"] Tässä sarjassa ällöttää ehkä eniten Kylen asenne siskoaan  kohtaan. Kohtelee Kimiä kuin ilkeä äitipuoli tai pahinta vihamiestä. Mitenkään ei voi tajuta että ovat biologiset kokosisrukset ellei tietäsi. Esim. kun Kyle on  " väleissä " Lisan kanssa osoittaa häntäkin kohtaan enemmän  sisarellisuutta  kuin koskaan omaa siskoaan kohtaan. Kyle on harvinaisen ällö tapaus. Ja kuten tälläkin foorumilla joku sanoi " lipoo liskomaisesti huuliaan ". Niinhän se just tekee. [/quote]  Eilisessä jaksossa Kim sanoi puhuvansa Kathy Hiltonin kanssa 3 -4 kertaa päivässä eikä ongelmia ole. Eli se suhde toimii vaikka ovat vain siskopuolia. Kimin ja Kylen suhde on sairas. Ulkomaisilla nettisivuilla on puhuttu että se todellinen ongelma on , kuten Brandikin sanoo, että Kyle on kateellinen Kimille. Kim pärjäsi lapsinäyttelijänä, hän ei.   [/quote] Mun mielestä ei kuulosta normaalilta soitella siskolle 3-4 kertaa päivässä.

[/quote]

Kathy on vain huolehtivainen

[/quote]

Niin no eipä tuo Kyle taida Kimille paljoa soitella. Huutaa vain että häpeää sitä. Tosi ihana sisko tosiaan..

Vierailija
719/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tän jälkeen kun alkaa OC:n täydelliset naiset niin onko tuo 9. tuotantokausi nyt Suomessa ensiesityksessä vai onko jotain uusintoja?

Vierailija
720/795 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:05"]

Hei tän jälkeen kun alkaa OC:n täydelliset naiset niin onko tuo 9. tuotantokausi nyt Suomessa ensiesityksessä vai onko jotain uusintoja?

[/quote]

Ensiesitys