Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beverly hillsin täydelliset naiset

Vierailija
03.09.2015 |

Auttakaa, minä päivin tulee siis uudet jaksot?? Kokajan on jotain uusintoja ni putosin ihan kärryiltä minä päivinä tulee uudet jaksot?

Kommentit (795)

Vierailija
601/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 15:10"]Muistatteko te Kylen Leidit Landella-sarjasta jossa oli vieraana yhdessä jaksossa? Siskontyttö Paris oli lapsenvahtina jollekin perheelle ja se niiden lapsi putosi altaaseen. Kyle hyppäsi altaaseen vaatteet päällä ja nosti lapsen ylös. Hänellä oli muistaakseni jotkut tosi kalliin näköiset nahkasaappaat vielä jalassa :D Silloin ajattelen että olipa hyvä tyyppi tuo Kyle, eikä yhtään prinsessamainen kuten sukulaisensa Paris.

Mielestäni hän oli tämän näköinen silloin, kiva meikki ja letti, eikä kasvot ihan niin neliömäiset  ja kapeat kuin nyt

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3s0l17krm1qamu0xo1_r1_400.gif

[/quote]

Jestas, ei näytä yhtään itseltään 0.0

Vierailija
602/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:31"]

Aika inhottavia kommenteja ketjussa heitellään noista naisista. Oikeita ihmisiähän hekin ovat.

[/quote]

Itsepä ovat naamansa TOSITELKKARISARJAAN tunkeneet. Sanonpahan vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:46"]Luoja en kestä tota Kylea. ja mitä tarkoitti kun sanoi kimille että sitten kun keskustellaan niin haluan että keskustellaan rehellisesti. Mitä rehellisesti, tarkoittaako sitä että hänen asioistaan ei puhuta eikä häntä arvostella. Käsittääkseni kim oli aavikon huvilalla hyvinkin rehellinen. Kyle ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Huomiota haluaa vaikka millä mitalla, mitkä ne oli juhlat jossa oli tanssijoita? ja kylen piti heti alkaa esittämään omia spagaatti taitojaan, ihan naurettava muija. Ja totta se joka sanoi että pitää jotain kulisseja yllä kokoajan. ärsyttävä!! hei kyle, onko otsasi kasvanut viimeaikoina. [/quote] Minä näen taas Kylen ihan täysin eritavalla :D En tunnista noista kuvailemistasi jutuista yhtään.

[/quote]

Luulen, että Kylen rehellisyysvaatimus koski Kimin päihteidenkäyttöä.

[/quote]

Heh, vai että päihteiden.. tarkentaisitko nyt mitä tarkoitat, tai siis mitä Kyle tarkoitti. 

Vierailija
604/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnan viinilasiheittelystä tuli mieleen NYC ja Ramonan viinilasiheittelyt Kristenin naamalle ja kun tällä naarmuuntui huuli. Ihmettelin miksi siitä ei noussut isompi kohu NYCn aikaan koska tuohan on vaarallista. Viinilasinsirpaleet voivat olla niin pieniä että menevät ihoon ja pahimmassa tapauksessa joutuvat verenkiertoon!

No myöhemmin paljastui että se NYCn viinilasi oli oikeasti muovikuppi, joten olikohan siihen osumiseen lisätty vähän äänitehostetta Bravon tuottajien puolelta, ja onhan hyvin todennäköistä että Kristen naarmutti vahingossa omaa huultaan terävällä rakennekynnellään samalla kun huitoi käsillään muovikuppia pois naamansa läheltä.

Vierailija
605/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:46"]Luoja en kestä tota Kylea. ja mitä tarkoitti kun sanoi kimille että sitten kun keskustellaan niin haluan että keskustellaan rehellisesti. Mitä rehellisesti, tarkoittaako sitä että hänen asioistaan ei puhuta eikä häntä arvostella. Käsittääkseni kim oli aavikon huvilalla hyvinkin rehellinen. Kyle ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Huomiota haluaa vaikka millä mitalla, mitkä ne oli juhlat jossa oli tanssijoita? ja kylen piti heti alkaa esittämään omia spagaatti taitojaan, ihan naurettava muija. Ja totta se joka sanoi että pitää jotain kulisseja yllä kokoajan. ärsyttävä!! hei kyle, onko otsasi kasvanut viimeaikoina. [/quote] Minä näen taas Kylen ihan täysin eritavalla :D En tunnista noista kuvailemistasi jutuista yhtään.

[/quote]

[/quote]

Heh, vai että päihteiden.. tarkentaisitko nyt mitä tarkoitat, tai siis mitä Kyle tarkoitti. 
[/quote]

Huomasitko, että tuo kommentoija kirjoitti "luulenpa", eli täysin henkilön oma oletus ja tulkinta Kylen sanomisista?

Vierailija
606/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:58"]

Yolandassa on jotain, mikä ärsyttää suunnattomasti. En osaa oikein sanoa mitä, mutta jotain. Epäaitoa? Ja aina jauhaa siitä Gigistä. Mun mielestä selvästi suosii sitä enemmän. En tiedä. Ehkä olen väärässä.

[/quote]

Minua jäi häiritsemään siinä kaudessa kun Jolantta tuli mukaan (3?), niin ne ensimmäiset kohtaukset joissa hän oli. Ensin suosikkityttärensä Gsiisin Guess-kuvauksissa, alkoi valittamaan meikkaajalle että älä tee sen silmistä mitään kiinalaisen näköisiä. Olisi ollut korrektimpaa sanoa että ei meikkaisi silmiä niin pienen ja viirumaisen näköisiksi. Toiseksi kun sisusti Muhammettin taloa ja kantajat toi huonekaluja sisään niin alkoi jäkättään sille nuorelle kaverille joka sen näköinen että tullut juuri Meksikosta Jenkkeihin töihin tai työkeikalle ja joka oli niin ujo ettei varmaan edes uskaltanut puhua kellekään mitään muuta kuin espanjaksi jotain lähikollegalleen, että täällä puhutaan englantia että kun olet USAssa, että mene kotiin opiskelemaan englantia ja opiskele kaikki illat kuten hän itsekin teki. Tuli jotenkin rotusortava fiilis hänestä. Rikkaiden miesten maksama elämä noussut hänellä hattuun, vaikka on itsekin siirtolainen ja asunut silti tuolla monta kymmentä vuotta.

[/quote]

Mun mielestä Yolanda taas tarkoitti juuri sitä, tyyliin "tee niinkuin minäkin tein", eli opettele kieli. Mun meilestä sanoi ihan asiallisesti ja siten, että hänellä on varaa sanoa, koska on ollut samassa tilanteessa.

Vierailija
607/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:34"]

Aika inhottavia kommenteja ketjussa heitellään noista naisista. Oikeita ihmisiähän hekin ovat.

[/quote]

[/quote]

Aivan, kyllä vain.. se että sä olet mukana realityssa sua saa sen takia haukkua arvostella ym. Sekoitat nyt varmaan eri tv-formaatit keskenään.

Vierailija
608/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:28"] [quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:46"]Luoja en kestä tota Kylea. ja mitä tarkoitti kun sanoi kimille että sitten kun keskustellaan niin haluan että keskustellaan rehellisesti. Mitä rehellisesti, tarkoittaako sitä että hänen asioistaan ei puhuta eikä häntä arvostella. Käsittääkseni kim oli aavikon huvilalla hyvinkin rehellinen. Kyle ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Huomiota haluaa vaikka millä mitalla, mitkä ne oli juhlat jossa oli tanssijoita? ja kylen piti heti alkaa esittämään omia spagaatti taitojaan, ihan naurettava muija. Ja totta se joka sanoi että pitää jotain kulisseja yllä kokoajan. ärsyttävä!! hei kyle, onko otsasi kasvanut viimeaikoina. [/quote] Minä näen taas Kylen ihan täysin eritavalla :D En tunnista noista kuvailemistasi jutuista yhtään. [/quote] Luulen, että Kylen rehellisyysvaatimus koski Kimin päihteidenkäyttöä. [/quote] Heh, vai että päihteiden.. tarkentaisitko nyt mitä tarkoitat, tai siis mitä Kyle tarkoitti.  [/quote] Huomasitko, että tuo kommentoija kirjoitti "luulenpa", eli täysin henkilön oma oletus ja tulkinta Kylen sanomisista?

[/quote]

Oho, ihanko totta? no voithan silti oman perustelusi antaa tuolle kommentillesi, sitähän ei kyle varmaankaan kirjoittanut vaan sinä itse. Et vain osaa perustella.

Vierailija
609/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:05"]

Tässä sarjassa ällöttää ehkä eniten Kylen asenne siskoaan  kohtaan. Kohtelee Kimiä kuin ilkeä äitipuoli tai pahinta vihamiestä. Mitenkään ei voi tajuta että ovat biologiset kokosisrukset ellei tietäsi.

Esim. kun Kyle on  " väleissä " Lisan kanssa osoittaa häntäkin kohtaan enemmän  sisarellisuutta  kuin koskaan omaa siskoaan kohtaan.

Kyle on harvinaisen ällö tapaus. Ja kuten tälläkin foorumilla joku sanoi " lipoo liskomaisesti huuliaan ". Niinhän se just tekee.

[/quote]

Olen samaa mieltä! Kamalan rasittava nainen. Sitten itkeä vollottaa, kuinka Kim on niin ilkeä hänelle. Itse kuitenkin jaksaa koko ajan vain jauhaa kameralle, miten vaikea historia heillä on ja miten vihainen ja pettynyt hän on Kimiin aina ollut. Mitä helvettiä se sitten koko ajan roikkuu siskossaan kiinni, kun toista ei kiinnosta jauhaa samoja asioita koko aikaa?!

Vierailija
610/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:28"] [quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:46"]Luoja en kestä tota Kylea. ja mitä tarkoitti kun sanoi kimille että sitten kun keskustellaan niin haluan että keskustellaan rehellisesti. Mitä rehellisesti, tarkoittaako sitä että hänen asioistaan ei puhuta eikä häntä arvostella. Käsittääkseni kim oli aavikon huvilalla hyvinkin rehellinen. Kyle ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Huomiota haluaa vaikka millä mitalla, mitkä ne oli juhlat jossa oli tanssijoita? ja kylen piti heti alkaa esittämään omia spagaatti taitojaan, ihan naurettava muija. Ja totta se joka sanoi että pitää jotain kulisseja yllä kokoajan. ärsyttävä!! hei kyle, onko otsasi kasvanut viimeaikoina. [/quote] Minä näen taas Kylen ihan täysin eritavalla :D En tunnista noista kuvailemistasi jutuista yhtään. [/quote] Luulen, että Kylen rehellisyysvaatimus koski Kimin päihteidenkäyttöä. [/quote] Heh, vai että päihteiden.. tarkentaisitko nyt mitä tarkoitat, tai siis mitä Kyle tarkoitti.  [/quote] Huomasitko, että tuo kommentoija kirjoitti "luulenpa", eli täysin henkilön oma oletus ja tulkinta Kylen sanomisista?

[/quote]

Oho, ihanko totta? no voithan silti oman perustelusi antaa tuolle kommentillesi, sitähän ei kyle varmaankaan kirjoittanut vaan sinä itse. Et vain osaa perustella.
[/quote]
En ole tuon alunperin lainaamaan kommentin kirjoittaja.

Vierailija
611/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:37"]

[/quote]

[/quote]
En ole tuon alunperin lainaamaan kommentin kirjoittaja.
[/quote]

*lainaamasi :)

Vierailija
612/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:39"]

[/quote]

[/quote]

Aivan, kyllä vain.. se että sä olet mukana realityssa sua saa sen takia haukkua arvostella ym. Sekoitat nyt varmaan eri tv-formaatit keskenään.

[/quote]

Mitä ihme sarjaa sinä oikein katsot, jos et tajua tämän olevan Reality TV:tä???

Vierailija
613/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiekkapimppi tähän ketjuun nyt pesiytyi? :D

Vierailija
614/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä ihme sarjaa sinä oikein katsot, jos et tajua tämän olevan Reality TV:tä???

[/quote]

Mitä aapista sinä olet lukenut? tai luetunymmärtäminen, missä se on? oikeasti mene takaisin koulunpenkille..

Vierailija
615/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastailko tuolle trollille enää mitään, menee hyvä ketju pilalle tai pahimmassa tapauksessa poistoon. :/

Vierailija
616/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyle on lähes koko aikuiselämänsä ajan joutunut häpeämään siskonsa kännäilyä ja huumeilua. En ole kade! Miettikääpä sitä. Ei varmaan kovin helppoa, ja vaikka olisi rahaa ja materiaa niin silti tuon arvaamattoman siskon touhut vainoavat häntä ja hänenkin perhettään vaikka yrittävät elää normaalia elämää ja yhtä arvaamaton wt-Brandi vielä sekoittaa piruuttain soppaa Kimin ja Kylen välillä koska on kateellinen Kylelle kaikesta (mies, vaateliike, menestyneet lapset, yksityislentokoneet, Mersut ja Maseratit, loma-asunnot, ystäväpiiri, suosio). Brandillahan ei ole mitään muuta kuin leasingauto, vuokratalo ja lapsetkin ovat ex-miehen ja hänen vaimonsa luona suurimmaksi ajaksi.

Vierailija
617/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:53"]

Älkää vastailko tuolle trollille enää mitään, menee hyvä ketju pilalle tai pahimmassa tapauksessa poistoon. :/

[/quote]

Itse sinä sen pilasit, älä muita syyttele.

Vierailija
618/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto en jaksanut eilen katsoa. Ilmeisesti Brandi on ottanut kunnon kieppiä. Oliko mitään muuta mullistavaa eilen?

Vierailija
619/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En oikein osaa tuota suoremmin sanoa.

Vierailija
620/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:55"]Hitto en jaksanut eilen katsoa. Ilmeisesti Brandi on ottanut kunnon kieppiä. Oliko mitään muuta mullistavaa eilen?
[/quote]

Avalla alkaa ihan just uusinta eilisestä jaksosta jos olet TV:n lähellä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme